Prvý júlový deň je v kanadsko-americkej NHL už tradične dňom otvorenia trhu s voľnými hráčmi. Aj tento rok sme boli svedkami viacerých zaujímavých podpisov zmlúv neobmedzených voľných hráčov. Do „prestupového kolotoča" sa aktívne zapojil aj Montreal. Generálny manažér Canadiens Marc Bergevin sa v nedeľu činil a pred nadchádzajúcou sezónou priviedol do tímu tri nové posily, útočníkov Colbyho Armstronga, Brandona Prusta a obrancu Francisa Bouillona.
sázení, kvalitní info
http://nete.bloger.cz/
Reakce na příspěvek:Môžeš poslať na mail.
Máš na mailu ;)
Reakce na příspěvek:Chlapi, mám článek ohledně Doana je tu někdo kdo by ho mohl hodit na web? :)
Môžeš poslať na mail.
Chlapi, mám článek ohledně Doana je tu někdo kdo by ho mohl hodit na web? :)
Canadiens general manager Marc Bergevin and P.K. Subban’s agent, Don Meehan, will talk this week about a new contract for the defenceman.
Meehan says no teams have contacted him about an offer sheet for P.K.
Whew!
Subban was underpaid at $875,000 last season, the final year of his entry-level contract.
Capgeek calculates the Canadiens are $6.3 million under the cap – if you include
Scott Gomez.
One encouraging indicator: Meehan represents Raphael Diaz, who avoided arbitration by signing a sensible two-year $2.45 million contract with the Canadiens.
Reakce na příspěvek:Radši si nedělej srandu....
nevíte, co dělá
Paul Holmgren...asi spí..jinak by už dal offer sheet sto mega pro PK Subbana
http://slovaknhl.sk/12916-doan-navstivi-buduci-tyzden-montreal.html
Nejaké info o Doanovi.
Reakce na příspěvek:tak si to shrnem:
Weber dostane příští sezoně 14 mega, přičemž celkový cap hit obránců v týmu(celkem 5 hráčů) je 13.647.000 ...malej podvod...
Nashville dorovnal offer sheet od Flyers, takže minimálně příští rok
Weber zůstává u Predators, protože ho nemohou příští sezónu vyměnit...! No, popravdě jsem spíš čekal, že půjde do Philadelphie a zpátky půjde nějaká hráčská kompenzace. Teď je na řadě Doan a Ryan.
Reakce na příspěvek:Neví někdo něco bližší o Doanovi? Jak se mu u HABS líbilo a tak? :)
Reakce na příspěvek:Čekal jsem pořádný balík posil pro Jackets a oni místo toho získají v nejlepším případě průměrné hráče, kterýma se dá doplnit tým, ale nikoliv na nich stavět!
Naštěstí se u nás Bergevin prezentuje velice rozumně, jen se s tím Subbanem nějak dlouho dohadují, snad to klapne co nejdříve. Kdyby se upsal u nás Doan, dejme tomu na 2 roky byla by to bomba!
Alex
Galchenyuk podepsal na tři roky.
Reakce na příspěvek:Čekal jsem pořádný balík posil pro Jackets a oni místo toho získají v nejlepším případě průměrné hráče, kterýma se dá doplnit tým, ale nikoliv na nich stavět!
Naštěstí se u nás Bergevin prezentuje velice rozumně, jen se s tím Subbanem nějak dlouho dohadují, snad to klapne co nejdříve. Kdyby se upsal u nás Doan, dejme tomu na 2 roky byla by to bomba!
Tak
Nash je v Rangers! Ale ta protihodnota, to je normální výsměch, to GM Columbusu silně prokaučoval...
. Jinak zítra jede Doan do Montrealu na setkání s vedením organizace...
Reakce na příspěvek:Ale kdo se má na něj ty dva roky dívat...
Reakce na příspěvek:za dva roky mu končí smlouva pak už ho nebude nikdo chtít, tak začal myslet na zadní kolečka
Reakce na příspěvek:Ztráta Bourquea mě až tak netrápí, pokud by za něj přišli ti dva. Ale Diaze by byla velká škoda, to už raději Webera... Taky si ale myslím, že případný zisk Gagneho je velké riziko, už by těch "porcelánů" bylo jaksi dost! Já bych také pořád preferoval spíš příchod Hjalmarssona v případné výměně.
Ono se ještě něco dít bude, to Chicago vyjde ikdyž se o tom nemluví, podepíšeme Doana a získáme tyhle dva z KINGS, pošleme Gomeze do Nashvillu protože jim
Weber odejde do Phily a na další sezonu aspoň do třetího kola.. Pokud ten idiot Fehr nebude dál pokračovat jak pokračuje protože to spěje k výluce
Reakce na příspěvek:Ztráta Bourquea mě až tak netrápí, pokud by za něj přišli ti dva. Ale Diaze by byla velká škoda, to už raději Webera... Taky si ale myslím, že případný zisk Gagneho je velké riziko, už by těch "porcelánů" bylo jaksi dost! Já bych také pořád preferoval spíš příchod Hjalmarssona v případné výměně.
Je to facepalm jako kráva. V NHL branku ne a ne trefit a na golfu dá hole in one. To snad není možné
http://didgomezscore.com/
Kluci nezahálí :D
Reakce na příspěvek:Gomez, Markov.. Taky zranění.. Navíc tohle byla Gagneho první zraněná sezona, pořád je to kvalitní hráč a Williams? Do třetí, čtvrté lajny proč ne, dvakrát vyhrál SC, dvakrát vyhrál MS, mohl by rozdat mladíkům zkušenosti, navíc má smlouvu tuším už jen na dva roky
nevim radsi bych bral tu vymenu s CHicagem
Reakce na příspěvek:gagne je pol roka furt zranenej a wiliamsa nam netreba..
v cem je tento trejd dobrej?
Gomez, Markov.. Taky zranění.. Navíc tohle byla Gagneho první zraněná sezona, pořád je to kvalitní hráč a Williams? Do třetí, čtvrté lajny proč ne, dvakrát vyhrál SC, dvakrát vyhrál MS, mohl by rozdat mladíkům zkušenosti, navíc má smlouvu tuším už jen na dva roky
gagne je pol roka furt zranenej a wiliamsa nam netreba..
v cem je tento trejd dobrej?
Reakce na příspěvek:Hm, ako vcelku tá výmena nevyzerá zle, ale potom by sme už mali veľmi preplnení útok. Keď tak trejd, tak jedného útočníka či obrancu za jedného útočníka.
O možné výměně spolu jednají Canadiens a Kings.
(18:39:25) : Canadiens mají údajně zájem o Simona Gagneho a Justina Williamse.
(18:46:54) : Projednávaná výměna by měla vypadat následovně: René Bourque, Raphael
Diaz a 2. kolo draftu 2013 za Simona Gagneho a Justina Williamse.
Já sem teda pro!!
Reakce na příspěvek:Přesně jak říkáš, Preds by museli dostat drafty, což jsem vůbec nevěděl. A jestli to je nebo není fér... Je to byznys.
Já bych to bral. Preds nemusím a Weberovi by to ve Phily slušelo mnohem víc.
A jak říkáš, dost by to rozhýbalo trh.
weber 110mil.. 14 rokov
cap hit 7,85mil.
Reakce na příspěvek:Celkem síla, u Preds je to vždycky o penězích a takhle přijdou a základní pilíře sestavy. Flyers jsou zoufalí. Na trhu do teď nic nechytili, obranu mají rozpadlou, a proto zkoušejí přetahovat hráče s omezením. Holmgren chce posílit svůj tým, i když ne úplně férově. Nashville tohle pošle do suterénu ligy, Rinne nebude na všechno stačit sám. Ještě aby někdo nedostal zálusk na Subanna...
Ale ono to není tak černobílý... Tah Holmgrena chápu, i když není úplně nejférovější, ale už tu byli jiné offer sheets, takže co? Pokud je pravdivá informace, že to má být 100 mil. na 14 let, tak ten cap hit je menší než u Pariseho a Suttera, takže vůbec žádná hrůza. A stejně si myslím, že Nashville tohle dorovná a pak může Holmgrenovi vlastně poděkovat, protože
Weber už nemůže podepsat s nikým jiným a navíc nemůže být celý rok vyměněný (aspoň si myslím...). Nebo je tu druhá varianta a tou jsou zákulisní domluvy -
Weber může putovat k Flyers, kteří musí dát Preds nějaké první volby v draftu (tuším čtyři) a některé z nich pak může Nashville vrátit zpátky Philadelphii za hráče... Možné je všechno - ale jedno je jisté, pokud by
Weber šel k Flyers, rozhýbaly by se ledy, protože Nashville by nutně potřeboval naplnit platovou podlahu. Takže šance pro nás...
Reakce na příspěvek:Žeby ďalšia šialená zmluva? No pomaly ale isto NHL speje k ďalšiemu lock-outu!
Reakce na příspěvek:Celkem síla, u Preds je to vždycky o penězích a takhle přijdou a základní pilíře sestavy. Flyers jsou zoufalí. Na trhu do teď nic nechytili, obranu mají rozpadlou, a proto zkoušejí přetahovat hráče s omezením. Holmgren chce posílit svůj tým, i když ne úplně férově. Nashville tohle pošle do suterénu ligy, Rinne nebude na všechno stačit sám. Ještě aby někdo nedostal zálusk na Subanna...
tak tu máme opět po delší době offer sheet...pokud GM Nashvilllu nedorovná Paula Holmgrena tak Shea
Weber bude hrát za Philu..za pár drobnejch(sto mega)....
co tomu říkáte??
Reakce na příspěvek:o Doana jsou prej taky velcí zájemci Cunucks. Ale stejně si myslím, že zůstane ve Phoenixu.
jsem docela zvědavá, kdo (pokud jestli) podepíše Haška. Kde si myslíte, že skončí?? dneska psali snad něco o Torontu.
Samozřejmě, spekulací je hodně a taky si myslím, že zůstane u Yotes, ale jeden nikdy neví.
Hašek je dobrá sranda, vůbec netuším, jestli to jsou šílené spekulace nebo je na tom něco pravdy.
Reakce na příspěvek:Do médií konečně promluvil Doanův agent Bross. Současný kapitán Coyotes má na stole přibližně 5 až 6 nabídek. Pokud by Doan neprodlouži?l smlouvu s Phoenixem, největší šanci na jeho zisk mají Penguins a Canadiens. Shane se však nerozhodne dřív, než se kompletně vyřeší nový majitel Kojotů. To může trvat i několik týdnů.
Takže jsme opravdu velkými zájemci o Doana? To pak ale musí nutně někdo s velkou smlouvou odejít, protože by na něj nebyly peníze. Pro mě by to byl úplně nejideálněji samozřejmě Gomez, ale nabízí se Gio, který je taky pravé křídlo, takže ideál k Plekymu. A Gia bych někde udal za nějaké picky.
o Doana jsou prej taky velcí zájemci Cunucks. Ale stejně si myslím, že zůstane ve Phoenixu.
jsem docela zvědavá, kdo (pokud jestli) podepíše Haška. Kde si myslíte, že skončí?? dneska psali snad něco o Torontu.
Do médií konečně promluvil Doanův agent Bross. Současný kapitán Coyotes má na stole přibližně 5 až 6 nabídek. Pokud by Doan neprodlouži?l smlouvu s Phoenixem, největší šanci na jeho zisk mají Penguins a Canadiens. Shane se však nerozhodne dřív, než se kompletně vyřeší nový majitel Kojotů. To může trvat i několik týdnů.
Takže jsme opravdu velkými zájemci o Doana? To pak ale musí nutně někdo s velkou smlouvou odejít, protože by na něj nebyly peníze. Pro mě by to byl úplně nejideálněji samozřejmě Gomez, ale nabízí se Gio, který je taky pravé křídlo, takže ideál k Plekymu. A Gia bych někde udal za nějaké picky.
Reakce na příspěvek:Tak jsem doma a mnoho nového! Podpisy Diaze a Geoffriona jsou super, Palushajův 2 way je taky v pořádku.
Subban se má podespat, ale pořád nic. Až se podepíše, tak se asi začne něco dít, do té doby to jsou spekulace a výplody bujných fantazií.
jak už se tu v jiné souvislosti psalo ...gooood deals
Tak jsem doma a mnoho nového! Podpisy Diaze a Geoffriona jsou super, Palushajův 2 way je taky v pořádku.
Subban se má podespat, ale pořád nic. Až se podepíše, tak se asi začne něco dít, do té doby to jsou spekulace a výplody bujných fantazií.
Reakce na příspěvek:O jednání s HAWKS informovalo první hokejforum takže bych tomu věřil, a jak se psal předtím.. "pokud je to pravda".. Ale musím přiznat fakt, že hodne týmů má do platové podlahy daleko a tak by sme Gomeze mohli vyměnit alespo%n za 4 kolo draftu..
pokud nás to zbaví Gomeze, tak ať jim ho daj třeba zadarmo, to mi je jedno...ale hlavně pryč s ním!
Reakce na příspěvek:O jednání s HAWKS informovalo první hokejforum takže bych tomu věřil, a jak se psal předtím.. "pokud je to pravda".. Ale musím přiznat fakt, že hodne týmů má do platové podlahy daleko a tak by sme Gomeze mohli vyměnit alespo%n za 4 kolo draftu..
Jo, o Hawks taky tolik nepochybuju, proto jsem psal o tom Hjalmarssonovi...
. A myslím, že právě tyhle logický úvahy o platové podlaze vedou potom mezi fanoušky k podobným konstrukcím a lá Gomez...
Reakce na příspěvek:O jednání s HAWKS informovalo první hokejforum takže bych tomu věřil, a jak se psal předtím.. "pokud je to pravda".. Ale musím přiznat fakt, že hodne týmů má do platové podlahy daleko a tak by sme Gomeze mohli vyměnit alespo%n za 4 kolo draftu..
Reakce na příspěvek:Tohle prý je magořina první kategorie - na hokejforu je psáno, že Chrenčík si některé ty spekulace vyloženě cucá z prstu nebo někdy za spekulace vydává některá přání fanoušků za mořem...
. Habs prý s Islanders o tomto vůbec nejednali - pokud by tomu tak bylo, ani na chvíli bych si nemyslel, že by to Bergevin nepřijal!
Čemu bych od něj ale věřil, to je ten Hjalmarsson...
Habs se nakonec možná zbaví Scotta Gomeze ještě lépe, než by kdo doufal. Pro mnohé bylo překvapením, že nebyl vyplacen ze zbylých dvou let jeho gigantické smlouvy, v NHL jsou ale stále mužstva, která budou mít nemalé problémy s dosažením platové podlahy a ty už se údajně od konce června do dnešního dne obrátila na vedení Montrealu s možným zájmem o uvadajícího útočníka. Mělo by se jednat o týmy Nashvillu, NY Islanders a Phoenixu.
Islanders údajně jednali o výměně v podobě Mark
Streit 4. kolo 2013 ///
Scott Gomez, Brian
Gionta a 1. kolo 2013. Z této možné transakce ale nakonec sešlo.
Pokud je toto pravda tak nechápu proč k tomu berg nepřistoupil, mohl pak vyměnit toho webera do detroitu za první kolo, markova s kaberlem za dva jiný obránce stejné výkonosti ale menšího platu a mohl se zapojit i do boje o semina...
Reakce na příspěvek:Přesně, potřebujeme kvalitní křídlo, ale nesmíme se zbavit kvalitního centra... Nebo tam bude hrát snad Gomez?
Eller je zatím akorát na 3. lajnu...
Reakce na příspěvek:http://www.nhlpro.cz/clanek/22572-marc-bergevin-vytvari-nove-habs-jednani-probihaji-na-vice-frontach
docela zajímavej začátek článku, ale část o spekulacích a možných výměnách mi přijde skoro jak z nějakýho bulváru...
Vůbec nechápu, na co by nám byl Stalberg bez centra typu Plekyho, který by tedy měl být součástí transakce...
. Stalberg jinak skvělá posila, ale jak říkám, jedině ve spojení s kreativním centrem - a to silně pochybuju, že by nám Chicago poskytlo, když samo centra hledá... Co se Hjalmarssona týče, tam už jsem řekl, že jsem jednoznačně pro, i kdyby měl být protihodnotou Bourgue!
http://www.nhlpro.cz/clanek/22572-marc-bergevin-vytvari-nove-habs-jednani-probihaji-na-vice-frontach
docela zajímavej začátek článku, ale část o spekulacích a možných výměnách mi přijde skoro jak z nějakýho bulváru...
Marc čeká na podpis PK, aby mohl obnovit jednání s detroitem a chicagem, nicméně PK by se výměny týkat neměly
Reakce na příspěvek:Za 4 mega by to bylo si myslím ještě ok... Mín jsme asi těžko mohli čekat...
Reakce na příspěvek:Hm nestačilo by 3 mega na rok?
Údajně je
Subban blízko podpisu tříleté smlouvy na 12 mil. dolarů... Pokud je to pravda, je to celkem očekávaná suma
.
Bergevin se asi moc nenudí
jsem docela zvědavá, kdo půjde z týmu a kdo opačným směrem.
Palushaj s Diazem mají suprový podpisy. Především mi udělal radost podpis Diaze.
Celá výměna mezi Canadiens a Red Wings by nakonec mohla být následující: Yannick
Weber za kola v draftu.
Tak to teda předtím bylo mnohem lepší.. Zrovna Webera bych nepouštěl..Celkem sem si ho oblíbil..
Reakce na příspěvek:good deal!
Raphael
Diaz prodloužil smlouvu - 2 roky - 2.45 mil.
Reakce na příspěvek:Z toho je jasné, že
Holland o Markova stojí, pevně věřím tomu že výměna s křídlama klapne..
Reakce na příspěvek: Canadiens jsou blízko k získání Niklase Hjalmarssona z Chicaga. Opačným směrem by mohl jít René Bourque.
No príchod Hjalmarssona už vyzerá reálnejšie, ale opačným smerom by putoval niekto iný ako Bourque.
Reakce na příspěvek:No tak to mě poser :D (omouvám se)
Detroit Red Wings mají údajně zájem o Andreie Markova z Montrealu Canadiens. Nabídka měla být Bertuzzi a Cleary za montrealského zadáka. Obě strany zatím stále jednají.
Tohle už měl bergevin dávno přijmout! :D
No to by sa musel Ken
Holland dočista zblázniť. Takže z toho nič nebude.
Canadiens jsou blízko k získání Niklase Hjalmarssona z Chicaga. Opačným směrem by mohl jít René Bourque.
No tak to mě poser :D (omouvám se)
Detroit Red Wings mají údajně zájem o Andreie Markova z Montrealu Canadiens. Nabídka měla být Bertuzzi a Cleary za montrealského zadáka. Obě strany zatím stále jednají.
Tohle už měl bergevin dávno přijmout! :D
Reakce na příspěvek:Nemyslím si že
markov za draft by byla ta velká výměna :D
Reakce na příspěvek:utopie....když si Chicago může angažovat Gauthiera v očekávání, že vylepší jejich hráčský kádr...tak proč by si
Holland nemoh vybrat taky svoji slabší chvilku....??? je to přece jen člověk a lidi dělaj chyby...
Holland zatim tohle léto prohrává na celý čáře, tak co by nemoh přijít k Dacjukovi jeho krajan...
Reakce na příspěvek:Obrovská utopie, si myslím...
. Jednak Markova podepisovali jako jednu z opor obrany (i když je to blbost, ale tak to bylo) a jednak 1.volbu v draftu by za něj Detroit stoprocentně nedal. To už se spíš obávám o toho Subbana, i když je pravdou, že pokud ho budeme chtít měnit, nejdřív ho jaksi musíme podepsat, protože momentálně je náš tak napůl...
.
Reakce na příspěvek:Montreal Canadiens a Detroit Red Wings údajně jednají o velké výměně.
kéž by tam šel
Markov a k nám 1 volba v draftu..to je můj sen, ale to se asi nesplní, i když...
Reakce na příspěvek:Montreal Canadiens a Detroit Red Wings údajně jednají o velké výměně.
Po chvilce guglování jsem našel že se wings stále, i po podpisu zajímají i Moena a že k němu chcou i špičkového obránce (sem jedinej koho napadl Subban?)
Reakce na příspěvek:Montreal Canadiens a Detroit Red Wings údajně jednají o velké výměně.
Po chvilce guglování jsem našel že se wings stále, i po podpisu zajímají o Moena a že k němu chcou i špičkového obránce (sem jedinej koho napadl Subban?)
Montreal Canadiens a Detroit Red Wings údajně jednají o velké výměně.
Citace z nhlpro:
Marc Bergevin se už rozkoukal na křesle montrealského generálního manažera a začal si vyhlížet hráče, jimiž by chtěl svůj tým posílit. Canadiens jsou údajně momentálně velmi aktivním týmem na poli dojednávání výměn. Aktuálně by měli vyjednávat hned se třemi týmy - Calgary Flames (Bouwmeester), San Jose Sharks (Havlát) a Chicago (Stalberg, Hjalmarsson). Především dohoda s Chicagem by podle dostupných informací mohla být pouze otázkou času.
A k tomu hodnocení autora (ne, že bych se vším souhlasil...):
"Budu možná vypadat jako typický nadšený fanoušek, ale nemůžu si pomoct. Podle mě si zatím Bergevin vede znamenitě i pokud jde o výběr hráčů, jaké do týmu chce. Jistě, Pricemu a Prustovi dali asi vyšší plat, než by měli dostávat, už ale dokázal podepsat právě Prusta s Armstrongem, agresivní velké hráče. Pokud k nim přidá technického Havláta a dalšího power forvarda Stalberga, připadá mi to k současným top 2 centrům Plekancovi s Desharnaisem jako ideální nákup. S elitní ofenzivní šesticí Havlát -
Plekanec -
Cole a
Pacioretty -
Desharnais - Stalberg už se podle mě dá leccos udělat, obzvlášť když uvážím, že hned za nimi bude hrát
Eller s Armstrongem a Leblancem nebo jiným kvalitním mladíkem. Z útoku Habs, pokud jim vyjdou tyhle výměny, bych měl doopravdy dobrý pocit."
Reakce na příspěvek:Sakra predbehol si ma.
Palushaj podepsal na rok
http://www.rds.ca/canadien/chroniques/343695.html
Reakce na příspěvek:Mě je jasný jak to dopadne.., jsou dvě možnosti..
1. Yotes zůstanou v Arizoně takže se jim Doan upíše (pokjud mu nabídnou víceletej kontrakt)
2. Skončí u letců protože Bergevin oznámí, že chce dát šanci mladíkům - jako s Jágrem.. Dal sem to sem jen jako takovou malou perličku :) A peněz to zas tak moc není, porovnej s Gomezem, Giontou, Kaberlem..
Já si myslím od počátku, že prodlouží. Ale představa vidět ho u nás není špatná.
Extrémní smlouvy Gomeze aspol. bych vůbec za příklad nedával
Reakce na příspěvek:Mě je jasný jak to dopadne.., jsou dvě možnosti..
1. Yotes zůstanou v Arizoně takže se jim Doan upíše (pokjud mu nabídnou víceletej kontrakt)
2. Skončí u letců protože Bergevin oznámí, že chce dát šanci mladíkům - jako s Jágrem.. Dal sem to sem jen jako takovou malou perličku :) A peněz to zas tak moc není, porovnej s Gomezem, Giontou, Kaberlem..
Tak Tak Doan neskonči v Montreale. Skôr predpokladám nejaký trejd jedného z top 6 platených hráčov Habs.
Reakce na příspěvek:No... Peněz to je dost a Doan už není nejmladší, ale on si to ještě odehraje, o to nemám starost. Těším se jak to dopadne.
Mě je jasný jak to dopadne.., jsou dvě možnosti..
1. Yotes zůstanou v Arizoně takže se jim Doan upíše (pokjud mu nabídnou víceletej kontrakt)
2. Skončí u letců protože Bergevin oznámí, že chce dát šanci mladíkům - jako s Jágrem.. Dal sem to sem jen jako takovou malou perličku :) A peněz to zas tak moc není, porovnej s Gomezem, Giontou, Kaberlem..
No... Peněz to je dost a Doan už není nejmladší, ale on si to ještě odehraje, o to nemám starost. Těším se jak to dopadne.
Canadiens oficiálně nabídli Shane Doanovi smlouvu na 4 roky za 19.5 mil. dolarů. Nabídku mu již předložili Kings a Sharks.
Reakce na příspěvek:Marcův masterplán
Reakce na příspěvek:NHL.CZ: Bývalý generální manažer Montrealu Pierre Gauthier, kterého Habs v březnu propustili, byl jmenován do funkce ředitele sekce pro hráčské záležitosti v Chicagu.
Ouuu, tak to upřímnou soustrast. Neumím si představit člověka, který se na takový post hodí míň : D
a první co si předsevzal...chce přivést Gomeze a naoplátku obětovat první volbu v draftu...
jen si nejsem jistej zda to má náš nový GM akceptovat
NHL.CZ: Bývalý generální manažer Montrealu Pierre Gauthier, kterého Habs v březnu propustili, byl jmenován do funkce ředitele sekce pro hráčské záležitosti v Chicagu.
Ouuu, tak to upřímnou soustrast. Neumím si představit člověka, který se na takový post hodí míň : D
Reakce na příspěvek:Taky nad tím přemýšlím, jestli za ty prachy je opravdu takovou posilou. To už by mě víc zajímal Hjalmarson, který má peníze skoro poloviční...!
Co jsem četl na ofic. fóru, tak je ve hře právě Hjalmarson.
Reakce na příspěvek:No jooo, špatně jsem to přečetl
Bylo by to sporné. Navíc jak bys vyřešil přetlak na psotu obránců? Navíc Bow jde taky celkem dolů s formou. A naše obrana by byla snad nejdražší v celé NHL.
Ale neřešme rumory, ale podpisy až nastanou
Reakce na příspěvek:Ano, jsou to dvě nabídky...
. A obě jsou pro nás výhodné, protože tak jako tak bychom se zbavili hráče, který je přeplacený a jeho výkony jdou dolů. První volba v draftu by mě až tak netrápila, myslím, že prospektů máme dost a dost a stejně se všichni nedostanou do NHL v našem dresu.
Spíš bych ještě bral to Chicago, protože Hjalmarson je podle mě terno - solidní obránce, solidní cena.
Reakce na příspěvek:No já taky doufám. Byli bysme za blbce nepodepsat takového hráče. Fakt už na ty spekulace kašlu a vůbec je nebude komentovat...
Ale
Subban určite podpíše s Montrealom. Rokovania viaznu preto lebo Subbanov agent zastupuje viacerých hráčov, ktorým tiež končí zmluva. To je celý zádrhel, nič viac v tom nie je.
Reakce na příspěvek:Já vůl, teď to čtu. To jsou dvě nabídky, sorry. Tak pak by to byla ještě větší blbost, podle mě by se nic nevyřešilo. Varianta Gomez- ušetřené peníze jen milion a Bow má smlouvu ještě na dva roky stejně jako
Gomez a Bow je obránce, takže bychom tam měli ještě větší přetlak.
Gomez by tedy konečně vypadl, ale náš problém by to až tak nevyřešilo, navíc bychom přišli o první kolo, což je velká ztráta.
Varianta Kaberle- Bow má větší plat a mám ho raději, ale i tak tam moc progres nevidím, navíc je i tam první kolo draftu. Je to hodně zamotané a pokud PK opravdu neprodloužíme...
Reakce na příspěvek:Majstrštyk? Ano, na jedné straně
Gomez a
Kaberle out a i s Bouwmeesterovým velkým platem by se ušetřilo cca 6 mega, ale jsou k tomu dva picky v prvním kole, což je velká cena! Tohle by nebylo dobré. Co se týká výměny Plekyho, tak tomu nevěřím...
pokud si PK myslí, že za hattrick proti Minnesotě si může říct o smlouvu jako má Carey, tak to at jde kam chce, přece jen taková hvězda co podrží tým to ještě neni, když pominu trestný minuty...
Frolda by se mi líbil moc a na to co něm víme my (fanoušci nároďáku: ) by mohl vyjít velice levně. S Kanem to nevidím moc reálně, ale to jeden z mála hráču, které se potenciálu PK vyrovnají a mladých perspektivních obránců máme dost (i když asi jenom Nathan by se PK mohl vyrovnat)
Reakce na příspěvek:keby sa podarilo zbavit Gomeza tak ma Bergevin asi istu nominaciu na najlepsieho GM sezony :) ale aj ked neviem naco by nam bol Bouwmeester. predsa uz nie je taka hviezda ako bol este na floride a mysim si, ze az taky velky prinos by nebol
Taky nad tím přemýšlím, jestli za ty prachy je opravdu takovou posilou. To už by mě víc zajímal Hjalmarson, který má peníze skoro poloviční...!
keby sa podarilo zbavit Gomeza tak ma Bergevin asi istu nominaciu na najlepsieho GM sezony :) ale aj ked neviem naco by nam bol Bouwmeester. predsa uz nie je taka hviezda ako bol este na floride a mysim si, ze az taky velky prinos by nebol
Reakce na příspěvek:a jakou NTC teda Pleky má?
ta možnost s CGY, to by byla paráda
ale to by se tam asi museli zbláznit... ale i možnost s Chicagem za Bourqua taky nevypadá špatně. Takovej
Frolík by se mi vedle Plekyho líbil.
V zápasech před MS jim to klapalo pěkně
Reakce na příspěvek:Je přeci úplně jedno, jakou máš NTC. Pokud ti tvůj současný zaměstnavatel naznačí, že by tě rád zamíchal do obchodu, pak u něj přeci nebudeš zůstávat. Ale jsou fakt jenom spekulace... I když se množí a nečinnost v případu P.K. všemu jenom nahrává.
No tak jasné to není, třeba Luongo nebo dříve
Kaberle zamítli přesun do určitého mužstva - záleží na tom, jakou NTC opravdu má. V tom rozhodnutí hraje roli spousta jiných než hokejových aspektů, zvláště nyní u Plekyho, když má rodinu...
I tak si myslím, že jsou to jen spekulace, Therien o Plekyho stojí, tak je mi to divné. To mi víc dává smysl ta první varianta s Hawks nebo ta s Calgary - to by ale byl od Bergevina "majstrštyk"...
.
Reakce na příspěvek:můžete mi poslat odkaz na nějaký ty spekulace? nic nikde nemůžu najít.
a jakej typ NTC Pleky vůbec má?
Je přeci úplně jedno, jakou máš NTC. Pokud ti tvůj současný zaměstnavatel naznačí, že by tě rád zamíchal do obchodu, pak u něj přeci nebudeš zůstávat. Ale jsou fakt jenom spekulace... I když se množí a nečinnost v případu P.K. všemu jenom nahrává.
můžete mi poslat odkaz na nějaký ty spekulace? nic nikde nemůžu najít.
a jakej typ NTC Pleky vůbec má?
Tak teď zase tohle: From John Jaeckel on Hockeybuzz,
“Last night, a friend tipped me on a rumored proposal that would have the Hawks sending Kane and Niklas Hjalmarsson to the Habs for Tomas
Plekanec and PK Subban. And the Hawks are allegedly holding out for the Canadiens to add a high draft pick or two.
When I pressed him for more details and back story, it turned out this allegedly has as its source a fairly highly placed person in the Canadiens’ organization. I am presently checking with some Hawk sources on this.”
Co se týče toho P.K., tak GM s jeho agentem prý vůbec nejedná.Žádný posun už od začátku května.
Já stále častěji čtu, že GM Montrealu skutečně jedná s GM Chicaga, nicméně zmiňuje se Patrick Sharp, přičemž opačným směrem by měl v balíčku putovat Pleky s někým a výberem v draftu. Jestřábi prý shánějí centra do druhé lajny. Novináři k tomu přisazují, že Blackhawks by se Pleky hodil a u Habs by za něj našli náhradu třeba v Ellerovi. Ale znáte to... Mimochodem, kdybyste na celou záležitost pohlíželi jen jako nezávislí fans, připouštíte, že by Pleky mohl v Chicagu fakt vyniknout?
Reakce na příspěvek:Prečo? Tá výmena s Blackhawks by nebola zlá.
Šílené spekulace
O výměně jednají Chicago a Montreal. Marc Bergevin se velmi intenzivně zajímá o trio chicagských hráčů ve složení: Michael Frolík, Viktor Stalberg, Niklas Hjalmarsson. Na druhou stranu by podle dosud dostupných informací mohli putovat Rene Bourque, Yannick
Weber či prospekt Danny Kristo, ale také výběry v draftu.
wtf?!
(01:44:32) : O Jaye Bouwmeestera je stále větší zájem. Už Calgary kontaktoval i Montreal Canadiens, ti zvažují, že by jako Bruins obětovali první kolo draftu.
(01:47:22) : Canadiens dali Flames dvě nabídky za Jaye Bouwmeestera. První kolo draftu plus
Scott Gomez a první kolo draftu plus Tomáš Kaberle.
Reakce na příspěvek:jj, souhlas. Určitě přinese do týmu zkušenosti. A předpokládám, že je "náhrada" za Campoliho. Aspoň "podrží místo" mladým hráčům z Hamiltonu, kteří se doufám v barvách Habs budou objevovat pravidelně za rok za dva.
Campoli, to jméno už tady nechci číst
Reakce na příspěvek:jj, souhlas. Určitě přinese do týmu zkušenosti. A předpokládám, že je "náhrada" za Campoliho. Aspoň "podrží místo" mladým hráčům z Hamiltonu, kteří se doufám v barvách Habs budou objevovat pravidelně za rok za dva.
Reakce na příspěvek:tak ho nsem dej at se taky kouknem
Od té chvíle, co jsem Bouillona viděl, jak dostal hit od dvou soupeřů zároveň, ale bruslil dál, zatímco oba od něj odletěli, mě jeho výška netrápí
Taky ho vidím jako takovýho Gorgese, tak snad si to svoje odvede a nebude vzadu nijak zvlášť hořet.
Tak Bouillona si pamatuju u nás celkem dobře a to, co tu o něm píšete, je vesměs pravda - řekl takový podobný typ jako Gorges. Jen ta výška trochu chyběla - nahrazoval jí velkou bojovností a snahou o důraznou hru, ale na některé urostlejší hráče to samozřejmě nemohlo stačit. Nevím, v jaké kondici je nyní v 36 letech, ale zvědavej na něj určitě jsem.
Reakce na příspěvek:Pokud nebude součástí výměny, tak se musím přiznat, že se na něj i těším
Blbé je, že máme na postu beka přetlak.
Reakce na příspěvek:Musím říct, že po dnešku, kdy jsem strávil dost času na youtube sledováním videí s Bouillonem se mi ten chlapík začíná líbit. Očividně na ledě nechává vše, nebojí se hrát tvrdě, obětavě a v neposlední řadě se nebojí shodit rukavice. Jedna vlastnost lepší než druhá a když si člověk vzpomene jak naši beci hráli někdy pasivně... Opravu by se nám mohl hodit. Samozřejmě to už nějaká doba co byl u nás a teď je starší. Jsem hodně zvědav na jeho nový osud u nás.
Je pravda, že má už 36 rokov, ale stále dokáže hrať dobre do tela a jeho skúsenosti sa určite budú Montrealu hodiť. V tom videu čo som dnes pridal na web sú celkom zaujímavo vystihnuté aj jeho bitkárske zručnosti. Hádam nejakú podobnú pästnú výmenu predvedie aj v novom ročníku.
Musím říct, že po dnešku, kdy jsem strávil dost času na youtube sledováním videí s Bouillonem se mi ten chlapík začíná líbit. Očividně na ledě nechává vše, nebojí se hrát tvrdě, obětavě a v neposlední řadě se nebojí shodit rukavice. Jedna vlastnost lepší než druhá a když si člověk vzpomene jak naši beci hráli někdy pasivně... Opravu by se nám mohl hodit. Samozřejmě to už nějaká doba co byl u nás a teď je starší. Jsem hodně zvědav na jeho nový osud u nás.
sportovní sázení,spolehlivé informace
info zde:
http://gobe.iprostor.cz/
Reakce na příspěvek:nejspis havlat
Toho si môžu nechať. To si radšej ponehať Bourqua.
Reakce na příspěvek:nejspis havlat
Reakce na příspěvek: Spekulace: San Jose Sharks se zajímají o Rene Bourquea a Raphaela Diaze z Montrealu Canadiens. Stejně tak jako o Niklase Hjalmarsson?a z Chicaga Blackhawks.
Myslím že Borquea Bergevin nepustí..
Reakce na příspěvek: Spekulace: San Jose Sharks se zajímají o Rene Bourquea a Raphaela Diaze z Montrealu Canadiens. Stejně tak jako o Niklase Hjalmarsson?a z Chicaga Blackhawks.
No ale čo by Sharks boli ochotní za túto dvojicu ponúknuť Montrealu? Nesplniteľným snom je asi Joe Pavelski.
Spekulace: San Jose Sharks se zajímají o Rene Bourquea a Raphaela Diaze z Montrealu Canadiens. Stejně tak jako o Niklase Hjalmarsson?a z Chicaga Blackhawks.
Reakce na příspěvek:No tak do 9.července prý Doan nic nerozhodne, pak se má rozlousknout situace kolem vlastníka Coyotes a Doan se podle toho má rozhodnout.
Co se jeho možného příchodu týče, byl bych pro všemi deseti!
Právě, proto říkám že podepíše s yotes protože se stěhovat nebudou, jen se změní majitel..
Na NHLpro píšou žeprej se NJD zajímá o Giontu..
Reakce na příspěvek:Stejně Doan podepíše s Pheonixem, akorát se přejmenují na Arizona Coyotes.. Spíš už očekávám rozhodnutí o Subbanově smlouvě, nikde ani není psáno nic o jednání a podobně.. Mám z toho smíšený pocity, poslední co sem našel bylo, že se o tom mluvilo na konci května..
No tak do 9.července prý Doan nic nerozhodne, pak se má rozlousknout situace kolem vlastníka Coyotes a Doan se podle toho má rozhodnout.
Co se jeho možného příchodu týče, byl bych pro všemi deseti!
Reakce na příspěvek:Stejně Doan podepíše s Pheonixem, akorát se přejmenují na Arizona Coyotes.. Spíš už očekávám rozhodnutí o Subbanově smlouvě, nikde ani není psáno nic o jednání a podobně.. Mám z toho smíšený pocity, poslední co sem našel bylo, že se o tom mluvilo na konci května..
Reakce na příspěvek:jenze doan je UFA, ten momentale s yotes nema nic..
ak ho xceme podpisat, musime nekoho vymenit
Prý máme velký zájem o Doana?! Že by jsme přeci jen měnili s Yotes jak jsem předsevzal na hf? Potřebují dosáhnout podlahu, na kterou jim hodně chybí, takže by takový
Gomez v balíčku s Kaberlem...
Reakce na příspěvek:Zdravím z právěkého NHL města Hartfordu, po delší odmlce se hlásím s příjemnou zprávou za jak levno jsme podepsali Larse, to je pro mě nečekané doslova supr podpis za ty peníze. Ještě udržet na uzdě Subbana a bude to dobré, nepouštět se do nějakého přeplácení
(Toho jsme si v posledních letech užili dost). Tedy jak tak koukám, jen ten
Prust je malinko větší ústřel. Ne že bych ho u nás nechtěl, právě naopak nejen že je to nepříjmený hráč pro soupeře, ale ješte vylepší bilanci na oslabení, kde Pleky, Moen, Rene a Gio dominují..Loni za Rangers odehrál 2:30 v oslabení za zápas a to neni vůbec špatné. Jen ty peníze, to je docela síla. 4roky za 1,3-1,5mega na rok dobrá, ale aby měl lepší peníze než ozkoušený Moen, co táhl Ducks v PO ke Cupu (pozor nejen svou tvrdou hrou, ale i goly) to se mi nezdá...:( Přesto jsem rád, že je u nás...
Amstrong mi nikdy neseděl, ale za ty prachy na rok, neber to...třeba se chytne. Francis je stará známá, já ho vždycky měl rád. Je to dříc, žádný talent, ale bojovník a srdcař, který na ledě prodá vše. Jeho příchod kvituji, věřím že své si ještě odvede.
Gomez vyplacení blbost, ještě že o tom neuvažuje...Marc mu dá šanci, ale věřím, že když to bude pokračovat to trápení dál, tak nabere odvahu a šup do Hamiltonu...
Dvojce Kabelka
Markov je pro mě otazník největší, můžeme být milé překvapeni, ale já mám v tomto případě velké obavy. Zbytek týmu plus případné výměny(za předpokladu zdraví), nevypadá vůbec špatně.
Však uvidíme, ještě jednou zdravím fandy Habs :)
Taky zdravím, co vyvádíš za velkou louží?
Podpis Larse parádní věc, tak levně jsem to fakt nečekal.
Reakce na příspěvek:souhlasim... PK a Blake musej zůstat
Reakce na příspěvek:subban a geofron, tidle dva jsou umne prioritou
pak jeste mozna mueller z col by stal za podpis, za melon a pol by jsme jeste meli
Musím říct, že podpis Ellera za takovéhle peníze mně skoro vyrazil dech! Super částka, tomu bych nikdy nevěřil - skvělá práce Bergevina! Teď ještě alespoň Subban,
Diaz jde k arbitráži, zbývá pak ještě asi Palushaj, který by taky nebyl špatný na podpis, ale pokud se tomu tak nestane, nijak velká ztráta to nebude.
Reakce na příspěvek:Zdravím z právěkého NHL města Hartfordu, po delší odmlce se hlásím s příjemnou zprávou za jak levno jsme podepsali Larse, to je pro mě nečekané doslova supr podpis za ty peníze. Ještě udržet na uzdě Subbana a bude to dobré, nepouštět se do nějakého přeplácení
(Toho jsme si v posledních letech užili dost). Tedy jak tak koukám, jen ten
Prust je malinko větší ústřel. Ne že bych ho u nás nechtěl, právě naopak nejen že je to nepříjmený hráč pro soupeře, ale ješte vylepší bilanci na oslabení, kde Pleky, Moen, Rene a Gio dominují..Loni za Rangers odehrál 2:30 v oslabení za zápas a to neni vůbec špatné. Jen ty peníze, to je docela síla. 4roky za 1,3-1,5mega na rok dobrá, ale aby měl lepší peníze než ozkoušený Moen, co táhl Ducks v PO ke Cupu (pozor nejen svou tvrdou hrou, ale i goly) to se mi nezdá...:( Přesto jsem rád, že je u nás...
Amstrong mi nikdy neseděl, ale za ty prachy na rok, neber to...třeba se chytne. Francis je stará známá, já ho vždycky měl rád. Je to dříc, žádný talent, ale bojovník a srdcař, který na ledě prodá vše. Jeho příchod kvituji, věřím že své si ještě odvede.
Gomez vyplacení blbost, ještě že o tom neuvažuje...Marc mu dá šanci, ale věřím, že když to bude pokračovat to trápení dál, tak nabere odvahu a šup do Hamiltonu...
Dvojce Kabelka
Markov je pro mě otazník největší, můžeme být milé překvapeni, ale já mám v tomto případě velké obavy. Zbytek týmu plus případné výměny(za předpokladu zdraví), nevypadá vůbec špatně.
Však uvidíme, ještě jednou zdravím fandy Habs :)
Theo, dej si bacha ať tě nesmete hurikán, tak jako se to stalo už jednou v tom pravěkém NHL městě
souhlasim s tebou v Hamiltonu je místa dost
Zdravím z právěkého NHL města Hartfordu, po delší odmlce se hlásím s příjemnou zprávou za jak levno jsme podepsali Larse, to je pro mě nečekané doslova supr podpis za ty peníze. Ještě udržet na uzdě Subbana a bude to dobré, nepouštět se do nějakého přeplácení
(Toho jsme si v posledních letech užili dost). Tedy jak tak koukám, jen ten
Prust je malinko větší ústřel. Ne že bych ho u nás nechtěl, právě naopak nejen že je to nepříjmený hráč pro soupeře, ale ješte vylepší bilanci na oslabení, kde Pleky, Moen, Rene a Gio dominují..Loni za Rangers odehrál 2:30 v oslabení za zápas a to neni vůbec špatné. Jen ty peníze, to je docela síla. 4roky za 1,3-1,5mega na rok dobrá, ale aby měl lepší peníze než ozkoušený Moen, co táhl Ducks v PO ke Cupu (pozor nejen svou tvrdou hrou, ale i goly) to se mi nezdá...:( Přesto jsem rád, že je u nás...
Amstrong mi nikdy neseděl, ale za ty prachy na rok, neber to...třeba se chytne. Francis je stará známá, já ho vždycky měl rád. Je to dříc, žádný talent, ale bojovník a srdcař, který na ledě prodá vše. Jeho příchod kvituji, věřím že své si ještě odvede.
Gomez vyplacení blbost, ještě že o tom neuvažuje...Marc mu dá šanci, ale věřím, že když to bude pokračovat to trápení dál, tak nabere odvahu a šup do Hamiltonu...
Dvojce Kabelka
Markov je pro mě otazník největší, můžeme být milé překvapeni, ale já mám v tomto případě velké obavy. Zbytek týmu plus případné výměny(za předpokladu zdraví), nevypadá vůbec špatně.
Však uvidíme, ještě jednou zdravím fandy Habs :)
Reakce na příspěvek:za takový prachy bych ho nechtěla. kdyby aspoň nebyl každou chvíli zraněnej...
jinak jsem zvědavá jak se poskládaj lajny. aby slibovaný křídlo pro Plekyho nebyl nakonec C. Armstrong...
To ne, pokud nepřijde velká ryba, tak s Plekym bude Rene a Gio. Colby ale bude asi první náhradník za případné zranění.
Reakce na příspěvek:Tiež si myslím!
za takový prachy bych ho nechtěla. kdyby aspoň nebyl každou chvíli zraněnej...
jinak jsem zvědavá jak se poskládaj lajny. aby slibovaný křídlo pro Plekyho nebyl nakonec C. Armstrong...
Reakce na příspěvek:Montreal neměl zájem? Neměl zájem dávat takový prachy. Jardu uznávám, hraje opravdu fantasticky, ale přestupem do Dallasu a včerejší tiskovkou se mi totálně zhnusil. Pochybuju, že by ho Habs nevzali, kdyby nebyl tak hladovej. Vždyť takový hráč se hodí každému. Bergevin zájem o něj pro média popřel, protože z něj nehctěl udělat hladovce.
Tiež si myslím!
Montreal neměl zájem? Neměl zájem dávat takový prachy. Jardu uznávám, hraje opravdu fantasticky, ale přestupem do Dallasu a včerejší tiskovkou se mi totálně zhnusil. Pochybuju, že by ho Habs nevzali, kdyby nebyl tak hladovej. Vždyť takový hráč se hodí každému. Bergevin zájem o něj pro média popřel, protože z něj nehctěl udělat hladovce.
Ahoj, bude letos opět setkání s Tomášem Plekancem? Díky.
Jo a David Perron podepsal na 4 roky s cap hitem 3,8 mega. Což by mohlo být vodítko pro Ellerovu smlouvu. A Perron je přeci jen ještě jinde, takže Lars by neměl moc překročit 3 miliony, spíš ještě níž.
Přesně tak, za Giontu bych to bral hned.
Subban něco dostane, ale po skvělém podpisu Careyho si myslím, že to Mark zvládne a udrží to na rozumné míře.
St-Denis je tedy podepsán. Skvělá náhrada, kdyby přišly zranění.
Diaz u arbitráže, takže tím pádem musí podepsat u nás, že? Tak to bylo i u Careyho.
Reakce na příspěvek:No jo, ale počítej semnou. 4 dáš Jardovi a do stropu zbývá 7,5, to je 3,5 mega volných což je s bídou pro Subbana. V úvahu přichází pouze trejd...
Jn, máš pravdu, nemáme tam takový prostor, trejd by musel přijít, což já bych věděl, koho se zbavit, ale jak, že?
No
Subban se bojím, že si řekne o dost a že to i dostane...
Frédéric
St-Denis podpísal novú jednoročnú dvojcestnú zmluvu.
diaz de na arbitraz
Reakce na příspěvek:Info: Jaromír Jágr na tiskové konferenci prohlásil, že jeho první volbou mezi novými týmy byl Montreal, Marc Bergevin však o služby české legendy neměl zájem.
Hmm, tak jestli nechtěl dát Bergevin tolik peněz nebo hodlá přivést někoho lepšího??? Podle mého docela škoda, za 4 mega ho klidně podepsat mohl...
Bergevin se vyjádřil ohledně Jágra a Sjomina, že by do týmu nezapadli, takže je otázka, jestli tam vůbec nějaká nabídka ze strany Montrealu byla..
Reakce na příspěvek:Info: Jaromír Jágr na tiskové konferenci prohlásil, že jeho první volbou mezi novými týmy byl Montreal, Marc Bergevin však o služby české legendy neměl zájem.
Hmm, tak jestli nechtěl dát Bergevin tolik peněz nebo hodlá přivést někoho lepšího??? Podle mého docela škoda, za 4 mega ho klidně podepsat mohl...
No jo, ale počítej semnou. 4 dáš Jardovi a do stropu zbývá 7,5, to je 3,5 mega volných což je s bídou pro Subbana. V úvahu přichází pouze trejd...
Info: Jaromír Jágr na tiskové konferenci prohlásil, že jeho první volbou mezi novými týmy byl Montreal, Marc Bergevin však o služby české legendy neměl zájem.
Hmm, tak jestli nechtěl dát Bergevin tolik peněz nebo hodlá přivést někoho lepšího??? Podle mého docela škoda, za 4 mega ho klidně podepsat mohl...
Reakce na příspěvek:Já bych ho brak všemi deseti ve výměně za Giontu, Gomeze nebo Kaberleho. Jinak taky ne. Zahrát umí, hlavně v PO je skvělý, ale častá zranění ho hodně brzdí.
Jenže za Gomeze by ho vyměnil jen blbec i kdyby se k tomu přihodil kdokoliv...
Reakce na příspěvek:Lazara nepotřebujeme, navíc za takový love... Ba co ví, bychom museli obětovat nějakou kvalitu... Havláta bych tu, díky jeho častým zraněním, nechtěl...
Já bych ho brak všemi deseti ve výměně za Giontu, Gomeze nebo Kaberleho. Jinak taky ne. Zahrát umí, hlavně v PO je skvělý, ale častá zranění ho hodně brzdí.
Reakce na příspěvek:Prý máme zájem o Havláta... Cap hit 5 mega, ale hodně u něj záleží na spoluhráčích. Hrát umí, no nevím... Byl by to určitě risk.
Lazara nepotřebujeme, navíc za takový love... Ba co ví, bychom museli obětovat nějakou kvalitu... Havláta bych tu, díky jeho častým zraněním, nechtěl...
Reakce na příspěvek:Bergevin povedal, že sa momentálne nechystá vyplatiť Gomeza zo zmluvy, musí podpísať ešte minimálne Subbana a Ellera, tak neviem či by vlastne bol príchod Havláta s jeho platom do Montrealu reálny. Jedine, že by Bergy vytrejdoval jedného s top 6 platených hráčov Habs.
Ano, další spekulací je výměna s Phily... uvidíme.
Reakce na příspěvek:Prý máme zájem o Havláta... Cap hit 5 mega, ale hodně u něj záleží na spoluhráčích. Hrát umí, no nevím... Byl by to určitě risk.
Bergevin povedal, že sa momentálne nechystá vyplatiť Gomeza zo zmluvy, musí podpísať ešte minimálne Subbana a Ellera, tak neviem či by vlastne bol príchod Havláta s jeho platom do Montrealu reálny. Jedine, že by Bergy vytrejdoval jedného s top 6 platených hráčov Habs.
Prý máme zájem o Havláta... Cap hit 5 mega, ale hodně u něj záleží na spoluhráčích. Hrát umí, no nevím... Byl by to určitě risk.
Reakce na příspěvek:Jj, taky to nechápu, bohužel bez těchto super smluv, spíše teda bláznivých, se žádná hvězda získat nedá...
No Parise a Suter v Minnesote. 98 mil. na 13 rokov.
Tie kontrakty no hrôza sa nato len pozrieť. Veľmi premrštené zmluvy, tieto kontrakty ešte v Minnesote oľutujú.
koukám...člověk na čtyři dny odjede a hned takový překvapení...Carey má ale povedenou smlouvu
naprosto mě šokoval Jágr...jde do Dallasu, kde hokej moc lidí nezajímá...to by mě nenapadlo ani ve snu. Parise do Minesoty, to jsem taky nečekala.
a pro Plekyho furt nikdo...
Reakce na příspěvek:Trošku změna oproti loňsku, kdy očividně za prachama nešel, čímž si u mě bodoval. Letos jsem z toho v rozpacích. Dost podivná volba.
Reakce na příspěvek:Jarda mě trošku zklamal, šel prostě po penězích, protože Dallas rozhodně na SC favorit není, bude rád za PO...
To je jasný, prachy až na prvním místě...
. Mě zklamal teď s tou komedií, jak se loučil s Philadelphií a jak je mu to hrozně líto a podobné kecy - mohl přece zůstat, ovšem za menší prachy a také asi s menším ice-timem. Nebo mohl hrát u nás, když o to údajně tak stál - ale opět, peníze... No nic, je to jenom jeho věc, jen ta komedie okolo je jaksi trochu trapná.
Reakce na příspěvek:Tak Jarda nám jde do Dallasu...škoda, budu mu držet pěsti - ale nevím jak daleko se s nima dostane. Řekl bych, že jsou na tom podobně jako my - kvalitní golman a perspektivní tým před ním bez hvězd krom Benna.
Jarda mě trošku zklamal, šel prostě po penězích, protože Dallas rozhodně na SC favorit není, bude rád za PO...
A odešli mojí oblíbenci
Ott a Ribeiro, což je škoda. Mají na víc, otázkou je jak se zadaří, zápas je taky nevyzpytatelný.
Tak Jarda nám jde do Dallasu...škoda, budu mu držet pěsti - ale nevím jak daleko se s nima dostane. Řekl bych, že jsou na tom podobně jako my - kvalitní golman a perspektivní tým před ním bez hvězd krom Benna.
Reakce na příspěvek:Nikdo taky netvrdí, že je to špatná posila - diskutabilní, a to velmi, je jeho cena...
!
co sa tyka toho Prusta tak on je dobry i na oslabenia v time Rangers patril k najlepsim, takze tymto podpisom sme si pomohli i v tejto oblasti aj ked vime ze mame Plekanca, Ellera a taktiez aj
Nokelainen hraval v oslabeni ale posila to urcite bude