Nashville poražen až díky poslední desetiminutovce

03.03.2017, 07:50 | Reportáž ze zápasu |  Martin Formánek
 

Nashville vedl od 19. minuty zásluhou Ryana Ellise. Hráči Canadiens dlouho nemohli překonat Rinneho, až v 51. minutě vyrovnal s pomocí obránce Gallagher. Potom 8 vteřin před koncem rozhodl o vítězství domácího týmu skvělým gólem Byron. Byla to vyrovnaná partie, kterou pro sebe ve třetí třetině urvali Canadiens a připisují si další 2 body do tabulky.

Tři hvězdy utkání
1.Paul Byron (MTL) - 1 + 0.
2. Carey Price (MTL) - 96 % úspěšnost zákroků.
3. Pekka Rinne (NSH) - 92.3 % úspěšnost zákroků.

 
 
 
 
 
 

Diskuse

 
 
AvatarDavidson in, Emelin out, super move, CJ!!! Nezaznělo to tady moc, ale Emelin šel poslední zápasy hodně dolů a zase je na to svém klasickém levelu obránce do třetího páru, bohužel je placený jako bek do top 4. Nicméně s naší depth si to můžeme dovolit a moc se těším, co nám Davidson ukáže. Nedivil bych, kdyby si Emelin poseděl déle, na Davidsona se valí chvála odevšad.

Radu opět hrát nebude, Pleky netrénoval, ale ten určitě nastoupí.
Go Habs Go!
 
AvatarReakce na příspěvek:Souhlasím s lordem do puntíku, my nebyli v pozici ok, tak když jinak nedáš, my tě tedy podepíšeme a dáme ti poslední šanci. Houby, mluvilo se o vážném zájmu Avs a Wings, kdo ví, kolik týmů o něj mělo dál. A kdybychom se nad ním slitovali že mu jako dáváme poslední šanci v NHL, tak mu nedáme smlouvu sice na rok, ale za ty prachy, které bere.

To že on měl nějakou minulost a nějaké hříchy z mládí možná byl vroubek pro nás fandy a tisk, ale nemyslím si, že by je nějak extra zohlednoval MB nebo jiný GM v lize. Jednalo se s ním jednoduše jako s nejlepším hráčem světa mimo NHL a risk nebo otazník byl spíš nad tím, jak se dokáže znova přizpůsobit změnám, které přináší přechod na severoamerický hokej (stejně jako u Brunnera, Soderberga a dalších, kteří přišli do NHL z Evropy) než na to, jestli nezajde znova po nějaké výhře slavit do baru. Ale to je jen můj názor.
 
AvatarReakce na příspěvek:Ano, on si to tak vyloží a přesně o tom jsem mluvil... To je jedno, už jsem to psal, že já na to prostě nahlížím jinak, to je celé.
 
05.03.2017 21:37 | reagovat
lordrahl | l.rahl@seznam.cz
AvatarReakce na příspěvek:Jenže Radulov rozhodně nebude cítit to co by cítil "odchovanec" nebo dlouholetý hráč nějakého klubu. On nemá ty osobní vazby- managment, kustodi,spoluhráči, přátelé ve městě apod. to vše mluví v takovém případě pro to, aby zůstal i za méně peněz. Radulov je rental tečka. Sice jsme mu dali šanci, ale on nám nic nedluží dali jsme mu ji na rok. Odvděčil se body. On si to vyloží zhruba takhle " sleduj NHL, skoro nikdo jste mi nevěřil a teď jsem vám to dokázal, takže kdo mě chcete tady mě máte cena je na cenovce.
 
AvatarReakce na příspěvek:Vidíš a já mám pocit, že úplně nesrovnatelné to není... Radulov rozhodně nešel zpátky do NHL se svou reputací za podmínek, že by si mohl mužstva vybírat - každý si pamatoval tu jeho předchozí anabázi a pro každého to byl určitý risk. My jsme ten risk podstoupili, tu šanci na restart NHL kariéry mu dali a o tom jsem mluvil právě v souvislosti s jeho požadavky na další smlouvu. A to je, podle mě, tak trochu srovnatelné s tím, co jsi ty uváděl - žádná jablka s hruškami!
 
AvatarReakce na příspěvek:A ještě další argument o tom, jak srovnáváš nesrovnatelné. Drtivá většina těchto hráčů podepisují kontrakty před 1.7., takže je ostatní týmy ani nemohou kontaktovat, ty můžeš namítat, že to mohou oni odmítnout a jít zkusit trh, to je pravda, ale pořád tyto hráče, franchise playery nemůžeš srovnávat s de facto žoldákem jako je Radulov. Tzn. podepíše-li u nás za slušných podmínek, tak ho můžeme velebit, ale podepíše-li jinde za těžké love, tak se nám to líbit nebude, ale rozhodně na něj nemůžeme plivat. Montreal není pupek světa a hráči nemají povinnost s námi soucítit a podepisovat tady se slevou kvůli jedné povedené sezoně, která ještě ani není u konce. Jo to třeba takový Parise, ten udělal prasárnu když v létě 2012 odmítl prodloužit s Devils a šel na trh, kde podepsal s Minny za těžké love a long term, to měli fans Devils plné právo na něj plivat a nadávat mu, my bychom v této pozici u Radulova určitě nebyli.
 
AvatarReakce na příspěvek:A ještě další argument o tom, jak srovnáváš nesrovnatelné. Drtivá většina těchto hráčů podepisují kontrakty před 1.7., takže je ostatní týmy ani nemohou kontaktovat, ty můžeš namítat, že to mohou oni odmítnout a jít zkusit trh, to je pravda, ale pořád tyto hráče, franchise playery nemůžeš srovnávat s de facto žoldákem jako je Radulov. Tzn. podepíše-li u nás za slušných podmínek, tak ho můžeme velebit, ale podepíše-li jinde za těžké love, tak se nám to líbit nebude, ale rozhodně na něj nemůžeme plivat. Montreal není pupek světa a hráči nemají povinnost s námi soucítit a podepisovat tady se slevou kvůli jedné povedené sezoně, která ještě ani není u konce. Jo to třeba takový Parise, ten udělal prasárnu když v létě 2012 odmítl prodloužit s Devils a šel na trh, kde podepsal s Minny za těžké love a long term, to měli fans Devils plné právo na něj plivat a nadávat mu, my bychom v této pozici u Radulova určitě nebyli.
 
AvatarReakce na příspěvek:Nedá ti to spát smajlik Ale opět je to ten samý případ jako u Plekyho, on i Doughty nebo i další hráči Chicaga, které jsem taky zmínil v té předchozí konverzaci, jsou hráči draftovaní organizací a hrají tam celou kariéru (u Hawks to byli ale i další hráči druhého sledu, kteří tam podepisují se slevou jako Rozsíval, Kruger nebo Desjardins). U Doughtyho a hráčů Hawks to jsou vše slevy kvůli Cupům a vyhlídkám na budoucí Cupy, ale hlavně se tady bavíme o hráčích, kteří tam strávili mraky let a tys je na mě vytáhl v konverzaci o Radulovovi, hráči v letech, který k nám přišel jako UFA podpis v létě, copak ten rozdíl pořád nevidíš? Nevidíš ten rozdíl, že Radulov nemá žádný důvod nám dávat slevu, kdežto všichni ti Plekancové, Doughtyové, Kaneové a další měli jsou trochu něco jiného? Nevím, proč to pořád nedokážeš pochopit a proč to mocí mermo pořád předhazuješ a snažíš si dokázat svou, i přesto, že mícháš jabka s hruškama.
 
05.03.2017 10:38 | reagovat
lordrahl | l.rahl@seznam.cz
AvatarTak tak,mám podobný názor. Ale vždycky budou dva tábory, jedni tvrdit jak je skvělý hokejista a jedni jak je skvělý hráč, protože v tom je rozdíl. Jak už tu padlo Weber dělá lepším celý tým, nejen svého def. parťáka, ale takovým tím přirozeným vůdcovstvím a aurou. Oproti němu je PK extrovert strhávající pozornost jen na sebe a ostatní beci, aby pomalu tahali slámky koho z nich k němu trenér přihodí aby za něj tahaly kaštany z ohně. O Pricovi ani nemluvě. Oproti tomu Weber je naprostý opak věřím tomu že k němu vzhlížejí a učí se. Řeči o tom jak vzadu chybuje a nestíhá tomu se musím pousmát. Někdy nemá den jako každý. A znovu všem musím připomenout, že máme jen střípek informací než jaké měl Bergevin,trenér,majitel a jejich úsudku je třeba věřit. Doufám že podobné diskuze nenastanou pokaždé kdy PK uroní slzu OMG.
 
05.03.2017 08:18 | reagovat
Petr | p.bauer-zahrady@seznam.cz
Mám otázku na obdivovatele Subbana. Myslíte si, že trenéři repre Kanady nejsou dobří odborníci. Sám si odpovím - jsou to špičkoví odborníci a dle mého názoru není náhodou, že PKeje opomíjejí v nominacích na vrcholné turnaje. A dále, když je někdo srdcař, tak to nepotřebuje vykřikovat do celého světa, ale prostě se tak chová - tým na prvním místě, respekt ke spoluhráčům atd.. Subby je špičkový hráč, ale vždy jsem z něho měl pocit, že je velký individualista a tým u něj není na prvním místě.
 
05.03.2017 02:30 | reagovat
lordrahl | l.rahl@seznam.cz
AvatarSleduju dnešní match a jsem z toho unešen. Aspoň tedy zatím hrajeme nármaně dobře a Rangers dalece přehráváme, to napadání jakým se prezentujeme se mi mo líbí. Skoro z toho mám dojem, že je to zápas PO.
 
AvatarNo, musím říct, že celkem zajímavé čtení opět na téma Subban-Weber...smajlik. Nechci to dál také nějak rozebírat, své jsem si k tomu řekl již dříve, ale v kostce - Subbana jsem za jeho herní projev hodně kritizoval, on se prostě snažil a asi snaží být extravagantní ve všem. To mu ovšem ale neubírá na jeho nesporných hokejových kvalitách, které jsou v souhrnu prostě větší než u Webera - o tom nemůže být pochyb! Weber je určitě větším lídrem, to je bezesporu, a má lepší defenzivní kvality - ale už několikrát v téhle sezóně ukázal, že dělá i vzadu chyby a nestíhá bruslařsky. A rozhodně souhlasím s Pardou, že jeho kontrakt je mnohem větší průser než smlouva Subbana!
Jinak ještě odbočka k Pardově příspěvku - bavili jsme se tu o Radulovovi a jeho požadavcích a ty jsi mi napsal, že jsem snílek, když hledám v NHL v tomhle směru férovost apod. A pak se tu dnes dočtu, že Doughty dal vlastně Kings "slevu" za možnost působit v jejich týmu i nadále... Jasně, Kings v té době byli úspěšností někde jinde než my teď, ale ten princip je pořád stejný a, de facto, tenhle případ jen potvrzuje má slova o tom, že prostě existují hráči, kteří JSOU SCHOPNI upřednostnit týmové zájmy před osobními finančními!
 
04.03.2017 22:12 | reagovat
Frankie33 | patrick33@seznam.cz
AvatarPrado jsi hvězda a díky za tento sumář. Lépe bych to tomu pánovi (wp2t) nepodal...
 
AvatarReakce na příspěvek:Názor na Subbana si měj jaký chceš, to je tvoje věc, ale než začneš něco tvrdit i o kontraktech jiných hráčů, tak si o tom první něco zjisti:
Subbana a jeho kontrakt MB zvládal naopak moc dobře. Po vypršení nováčkovské smlouvy se mu podařilo podepsat bridge contract za pár šušní, třeba Karlsson dostal hned po nováčkovském contractu 6,5 mega na rok, což je sice pořád méně, než Subbyho 9 mega, ale Karlssonovi bude po vypršení kontraktu 30 a řekne si o nový a o dost tučnější a taky pořádně dlouhý, jenomže už ale bude starší, bude ještě sice v dobrý letech, ale později už bude na ústupu, ale smlouvu bude mít pořád mastnou. Subbymu bude po vypršení kontraktu 33-34 let, to už se projeví případné poklesy ve výkonnosti a poslední contract nemusí být tak velký. Doughty podepsal sedmimilionový contract v době největší slávy Kings a dal tak svému zaměstnavateli menší slevu jako výměnu za případné další týmové úspěchy, říct si ale mohl o víc. Jinak ale to samé jako u Karlssona, bude mu 30 v době vypršení kontraktu a to už pak klidně okusí trh, pokud na tom budou Kings bídně, nebo si řekne o peníze jako má ted Subby, ale bude už samozřejmě starší. Keitha bych ani nezminoval, ten má hodně friendly cap hit, ale ještě smlouvu za starých podmínek na 13 let a bude mu nějakých 40-41 let na jejím konci, šílené. A že Subbyho contract zdaleka není předražený ukázala nová smlouva pro Hedmana s cap hitem 7,87 mega.

Abych to shrnul, Subby má nejvyšší contract ve svých prime years, kdy dává nejlepší poměr výkon k ceně, do toho jsme od něj získali špičkové výkony v době, kdy měl směšný bridge contract. To se mi vše jeví jako hodně dobrý podpis.

Třeba Weber a jeho contract je naprostý průser a jeho dopady my ještě hodně pocítíme.
 
04.03.2017 14:13 | reagovat
lordrahl | l.rahl@seznam.cz
AvatarReakce na příspěvek:Já Subbana jako hráče mám rád, ale je to prostě o charakteru. Nebudu si tady hrát na psychologa, jenže. On má možná Montreal v srdci jako málokdo, ale není to ten typ hráče kterého potřebujeme v kabině, on je typ hráče kterého potřebujete jen na ledě a na tiskovce. Jednou až dospěje a pochopí jak je důležité být pravou součástí týmu, třeba zatouží po návratu do klubu jeho srdce, možná si i uvědomí co měl a v čem dělal chybu, jednou třeba příjde návrat ztraceného syna, jak říkám, až se z něj stane humbleman a ne individualista a smíšek. Dost možná mít v kabině jiného, který by tu vůdčí roli zastal a Subbana trochu krotil neodešel by, ale to jsou kdyby a těžko takového lídra shánět čekat než si nově příchozí u ostatních respekt vybuduje.
 
04.03.2017 12:47 | reagovat
wp2t | wp2t@email.cz
Reakce na příspěvek:Takže podle tebe diskuse znamená to, že všichni budou mít stejný názor a budou psát to samé jen jinejma slovama?
Moje příspěvky nemaj hlavu a patu? A co třeba logika v momentě když nejdou srovnávat úspěchy Doughtyho a Keitha se Subbanem protože oni hráli v lepších týmech?
Jenže máme éru platových stropů a oni hráli v lepších týmech proto, že ten šašek a exibicionista dostal těch devět mega a ostatní utřeli.
Já už tomu komediantovi a exibicionistovi nevěřím ani ty slzy teď naposled. Rozmazlené děcko teď litovalo ztráty dobrého bydle a sebe bo konečně zjistilo, že to přehnalo a chtělo příliš moc a už to bylo přes čáru.
Jednou možná bude za těch 9 mega stát, ale to až pochopí, že musí respektovat i své spoluhráče a nevystrkovat je ze záře reflektorů.
Nashville - rozhodně není můj ani maličko oblíbený tým.
 
04.03.2017 06:36 | reagovat
RTW | HHECTOR@azet.sk
Avatarhttps://www.nhl.com/news/echl-dancing-goalie-shows-off-his-moves/c-287313382?tid=281396148 Niečo na pobavenie... smajlik
 
03.03.2017 21:46 | reagovat
Aki | michal.pajtl@seznam.cz
AvatarReakce na příspěvek:Promiň, ale musím se tě na něco zeptat... Sice sem píšu pramálo, ale každý den čtu, co se tady píše a zatím mi připadá, že ty sem akorát chodíš provokovat, nebo vyvolávat nějaké rozpory. Promiň, ale nepamatuju si příspěvek, který by od tebe měl nějakou hlavu a patu. Tvé dnešní příspěvky budiž důkazem... Přidávám se k Pardovi s tím, že kdyby neměl Montreal vyhrát SC, tak by to přál preds, už jen kvůli Subbanovi... Říkej si co chceš, ale věrnějšího hráče Montrealu nenajdeš.
 
03.03.2017 20:49 | reagovat
wp2t | wp2t@email.cz
Reakce na příspěvek:Já myslím, že se nedohodneme na tom co ten Pkej vlastně miloval. Příznaky -ty rvačky na tréninku, ty jeho sólička se ztrátama puku, za který nedostal pořádně podrb, jak ho neudělali kapitánem.....
Dle mého on miloval, jak se celý tým stavěl podle něho, že on měl největší slovo, nejvíc peněz a největší čas na prknech, které znamenají svět.
A dle mého není vůdcovství to, že seberu puk a ostatní z týmu,udělejte mi cestu a útočníci vracejte se za mě.
A hlavně, když za nerozhodného stavu mi ten puk seberou, poprvé, podruhé, potřetí, počtvrté ....., tak příště už se rozhlídnu zda nejde někomu přihrát bo pochopím, že přihrávka je někdy lepší.
(Marchand si pro ty puky už automaticky jezdil)
Zrovna i MacDavid to už po pár průserech pochopil a to těch zápasů má cca stovku proti Pkejovejm 500 .
A to že teď v týmu habs chybí osobnosti je způsobeno taky Pkejovým čištěním, vyjasňováním vztahů ve smečce. Viz. taky jeho dvě rvačky celkově při zápasech a nejmíň čtyři při tréninku.
 
03.03.2017 20:22 | reagovat
wp2t | wp2t@email.cz
Reakce na příspěvek:To poslední tam právě patří nejvíc bo kdyby to byl týmový hráč, tak se to projevuje i mimo led (třeba jako u Burnse). To že si navrhnul obleček jen pro sebe, přesně ukazuje jaký to je individualista.
A s těma vtípkama? Rozhovor s jedním čechem co proběhl šatnou Nashvillu - osobnost ano, neskutečná sranda, ale tahouni sou tam jiní.
A o Weberovi? Díky němu letos nevynikali v záporném slova smyslu ty dvě ruský nuly v tý naší obraně a oba celkem vpoho odehráli dosavadní sezonu bez význačných minusů v hodnocení - to je tahoun, ten vedle kterého ostatní hráči z týmu postávají z průměrnosti anebo v tomhle případě se do průměru aspoň dostanou.
Ještě výraznější případ letos McDavid, vedle kterého letos hráli, zakončovali a bodovali i takový jako Maroon a Kassian. To je to co PKej zatím vůbec neumí. Jednou, jestli ten talent neprohospodaří tím svým přístupem, bude za těch 9 mega stát, ale dnes ještě rozhodně ne.
 
AvatarReakce na příspěvek:To je všechno hezké co říkáš, je to tvůj názor a brát ti ho nebudu, ale nikdo nemůže popřít Subbyho kvality na ledě, jeho schopnost být rozdílovým hráčem a hlavně mu nikdo nemůže upřít, že byl opravdovým srdcařem a miloval svůj dres a klub, který reprezentoval.
Já byl vždy jeho velký fanda když jsem se ted díval na ten emotivní začátek, tak jsem málem brečel stejně jako sám Subby. Webs je fajn, je tam to ale, které ted nebudu rozebírat, nicméně ten trejd ve mě bude pořád. Vůbec bych se nedivil, kdyby Subbyho trejd měl stejný dopad na Preds tak jako měl příchod Richardse a Cartera do LA, taky rádoby problémoví hráči a jak všem vytřeli zrak a a co dokázali. Přál bych to z celého srdce Preds a hlavně Subbymu (pokud by nebyli ve finále SC Habs)
 
03.03.2017 16:15 | reagovat
lordrahl | l.rahl@seznam.cz
AvatarJá tedy jeho odchodu nezalitoval. Ať si hraje jak chce dobře nebo špatně, důležitý je u mě charakter hráče. A pokud jde o chlapa co má 10M chodí na 25min za zápas, tak by měl za ty prachy a vliv jaký má na mužstvo taky něco dělat pro tým a ne se hihňat na střídačce i když se prohrává....wtf? to patří k americkýmu fotbalu ne k hokeji, když je potřeba seřvat ostatní a hlavně jít příkladem. Prostě lídr PK není a nikdy nebude, že je s nim sranda v kabině, good teammate atd? Nezájem! na vtípky tam může být 4th liner a ne osobnost která má být lídrem, utužovat kabinu a motivovat ostatní. SC se vyhrává jenom když si sedne tým jako celek, pokud je tam hrst sebelepších hráčů, kteří nehrajou jeden za druhého není šance zvítězit. A ti který berou tolik peněz a minut by se tak chovat měli.
 
03.03.2017 14:40 | reagovat
Aki | michal.pajtl@seznam.cz
AvatarReakce na příspěvek:Já se bavil úplně o ničem jiném. Vůbec jsem se nebavil o kvalitě hráčů ( i když si nemyslím, že jsme si nějak výrazně pohoršili/polepšili... ) Já se bavil o přístupu ke klubu a to měl PK neuvěřitelný. On Montreal miloval už od začátku. A budu dělat, že to poslední jsem neviděl, to, co si přirovnal k sobě, to je směšný..
 
03.03.2017 13:40 | reagovat
Frankie33 | patrick33@seznam.cz
AvatarReakce na příspěvek:Ty jsi vážně pako. Tak hlavně že s Weberem Top6 doplnit můžeme :-D Srovnávej tady Keitha a Doughtyho, když ty měli nepoměrně kvalitnější týmy (hráli X let pytel aby ty hráče měli) a i díky tomu ty SC mají. Takovej Karlsson neumí bránit (dle tvých měřítek) a přitom o něm říkají jak je úžasnej. PK je srdcař na kterém bylo loni vidět že s tím stavem chce něco udělat (a takových v tom týmu bylo málo). Chyby dělají všichni (většinou se to stáva pri kreativitě něž při bourání).
 
03.03.2017 13:12 | reagovat
wp2t | wp2t@seznam.cz
Mně teda rozhodně PKeje líto není. To kde teď jsme, v jakém stavu je tým, je důsledkem působení tří králů u habs. MT, MB a PK. Vzhledem k jeho devítimilionové smlouvě jsme si nemohli několik let dovolit doplnit top6 o kvalitního útočníka(střelce) a ještě byl tenkrát kritizován dnes jediný co to zachraňuje, že za PKeje málo brání.
Neustále mám před očima třeba ten rozdíl, kdy tým prohrává a hraje bez brankáře. PK zůstal jako poslední, stál u tyčky a když soupeř vystřelil a on by to dostal do kotníku, tak(on devítimilionovy) tu nohu zvednul a nechal projít ten puk do sítě - prohráváme o dvě - je rozhodnuto.
A letos jsem viděl, že Burns(a to ještě neměl tu novou smlouvu a hrál za necelých šest)v této situaci to nejdřív schytal pod koleno a do druhé střely si ještě lehnul. Udržel naději, ale stejně to nevyrovnali.
Keith -5,5 milionu (3 SC), Doughty 7 milionu (2 SC).
PK 9 milionu, jedno semifinale SC, největší srandista z NHL a nejlepší oblek na Winter Classic.
 
03.03.2017 10:35 | reagovat
Frankie33 | patrick33@seznam.cz
AvatarReakce na příspěvek:Souhlas. Jinak s NSH zlaté body.
 
03.03.2017 10:29 | reagovat
Aki | michal.pajtl@seznam.cz
AvatarMusím říct, že mi bylo PKje hrozně líto.. Nenapadá mě nikdo, kdo by tolik miloval Montreal, možná pred lety Saku Koivu.. Kdo vi, jak by to bylo, kdyby therrien šel dřív, ale to je kdyby a na to se nehraje.. Ztratili jsme srdcare, bohuzel, NHL je obchod a tam se na to nekouká.
 
AvatarReakce na příspěvek:Jj, bylo to pěkné a dojemné. Dneska opravdu štěstí bylo na naší straně, přežili jsme hromadu 1000 % šancí a naopak udeřili po jedné nic moc šanci a brejku na konci zápasu. Ale dva body se počítají. Máme 4 zápasy venku, kde každý bod bude úspěch, protože na západě to velmi umíme, u Rangers to bude boj jako vždy, navíc Henrik chytl druhý dech a nakonec po návratu Chicago... Budu rád za 5 bodů z 10. Pak začne bitva o PO až do konce ZČ, soupeři kolem 8, velká bitva, už se těším...
 
AvatarReakce na příspěvek:Tak uvítací ceremoniál na počest Subbana byl pro něj hodně emotivní, slzy tekly... Tak jako tak, jak v případě Webera v Nashvillu, tak nyní v případě Subbana moc hezké gesto od bývalých zaměstnavatelů.
Normálně musím říct, že je mi Predators až líto - prohrát takovýmhle způsobem zápas, kde jsem jasně lepší, to nasere i největšího flegmatika... Nás jsem po minulém zápase asi přechválil, protože teď to bylo opět strašný - žádný normální přechod do pásma, téměř žádné gólovky, zpracování přihrávek snad už ani neřeším... Naší nejlepší řadou byla ta čtvrtá, která dokázala udělat v pásmu alespoň nějaký zmatek - myslím, že King bude dobrý, až si to sedne. Ale jinak, jak říkám, utrpení pro oči...
 
AvatarVzpoura prcků! :D jak ti naši mrnousové spolu soucítí, pár dní po odchodu kolegů Ghetta a DD prolomili své scoring slumpy naši mrnousové, kteří v týmu zbyli. Fantazie, oběma to strašně přeju, oba zcela zasloužené a když to řeknu blbě, tak konečně zápas, kde nefiguruje ve scoresheet nikdo se jménem Max nebo Alex smajlik

Kašlu na to, že jsme byli horším týmem a měli štěstí v některých situacích a samozřejmě skvělého Caryho, když se vyhrává, tak je štěstí potřeba a sami víme, že nám v poslední době i trochu štěstí chybělo, když jsme neuměli najet na vítěznou vlnu. 4 výhry v řadě jsou super, jen tak dál.

Subbyho si určitě ještě večer pustím, stýská se mi po jeho stylu hry... Jeho tiskovka před zápasem taky stála za to, je prostě jedinečný.
 
 
Související zápas
 
 
detail zápasu
 
 
vs. Nashville Predators
 
 
přehled všech zápasů
 
 
Nejnovější články
 
 
archiv článků
 
 
Napsali jsme 25.04
 
 
 
 
Tabulka
 
P.TýmZ.SkoreB.
 
celá tabulka
 
 
Aktuálně z fóra
 
  • Theo: Není to házení hrachu na zeď - ty ... | více
  • Ano, nejak takhle jsem to ohledně Savarda myslel. A ... | více
  • Jinak hodnocení celkem přesný. A byl bych překvapený, kdyby Ylönen ... | více
  • Jsem asi poslední, kdo by byl Savardův fanoušek, ale: ... | více
  • No vidíš a já problém s jeho pomalostí mám ... | více
 
 
 
 

© Copyright - Všechna loga a známky NHL, jakožto další zde zobrazené vlastnické materiály jsou vlastnictvím NHL, NHL Enterprises, L. P. a příslušných týmů. © NHL Enterprises, L.P. Všechna práva vyhrazena.

Web created by Martin Formánek (martin.formanek(at)gmail.com) | design by Aleš Koňařík