Montreal prohrál 3:1 a sezóna tím pro něj končí.

23.04.2017, 13:56 | Reportáž ze zápasu |  Martin Formánek
 

V závěru základní části nemělo moc týmů lepší formu než Montreal, rozhodně ne Rangers, kteří se spíše trápili. Play-off je ale o něčem úplně jiném a v této sérii se to naplno ukázalo. Canadiens šli brzy do vedení, ovšem podruhé se gólově neprosadili, což na výhru nestačilo. V dresu newyorského týmuse dvakrát trefil Mats Zuccarello, a výrazně tak přispěl k výhře a postupu Blueshirts do druhého kola.

Branky a nahrávky: 23. Zuccarello (Zibanejad, McDonagh), 34. Zuccarello (K. Hayes, J. T. Miller), 60. Stepan (Girardi) - 7. Jemelin (Radulov, Lehkonen)

H. Lundqvist (NYR) - odchytal 60:00 minut, 27 zákroků, úspěšnost 96,4 %
C. Price (MTL) - odchytal 58:41 minut, 20 zákroků, úspěšnost 90,9 %

1. Mats Zuccarello (NYR)
2. Henrik Lundqvist (NYR)
3. Alexandr Radulov (MTL)

 
 
 
 
 
 

Diskuse

 
 
AvatarReakce na příspěvek:Na Hudona jsem zapomněl, ten by taky měl letos určitě dostat víc šancí.
 
AvatarReakce na příspěvek:Bohužel, je to tak. Nevychází nám 1st round picky, natož nějaké late picky, tady je tabulka všech našich voleb:
http://www.hockeydb.com/ihdb/draft/teams/dr00006929.html

I ty velké naděje zatím tápou, De la Rose už asi nikdy nebude NHL materiál, Fucale vůbec nevím, Collberg byl taky velký talent a štvala mě jeho výměna, ale ani v organizaci Islanders nezáří, další naděje Reway je v prdeli zdravotně, Ghetta jsme vyměnili, Nygren se asi na NHL nehodí, kdežto průserů máme dost- Leblanc, Tinordi a spoustu hráčů, ze kterých nic nebude. Možná Lernout ještě něco ukáže, na farmě jinak moc nikdo není. Stealy typu Lehkonen a Gally to nezachrání. Snad vyrostou dobří beci ze Sergacheva a Juulsena, Scherbak se snad taky ještě zvedne, z McCarrona doufejme vyroste aspon dobrý bottom 6 hráč. V Memorial Cupu teď za Spitfires válí se Sergacehvem Addison, tak třeba o něm taky ještě uslyšíme. Jinak je to bída...

Ale všechno je to o tom, že se vývoji těch hráčů musí naproti. Koneckonců extrémně mladá obrana Ducks je příkladem toho, že to jde. Proto nechápu očekávaný podpis Markova, to bude nejvěší blbost a zase nás to zaseká na příští rok.
 
25.05.2017 15:01 | reagovat
Theo33 | Matts88@seznam.cz
AvatarReakce na příspěvek:Obrana Nashvillu podle mě není víc než solidní. Podle mě je jednoznačně nejlepší na v NHL (na světě). Nashville a Anaheim mají neskutečný zásoby kvalitních beků...

To mě přivádí k jedné myšlence odborníka Briana Wilde: "Je lepší mít top obranu a průměr gólmana, nebo top gólmana a průměr obranu - pro mě je za "B" správně." Přiznám se, že na tom něco bude...Proto přeplatit brankáře je - harakiri.

Ale tohle není hlavní problém Habs, jak jsem psal. Hrůzný je development. Kdo za poslední roky z mladých zářil? Odpovím si sám - létající Fin a Gallagher. Co mají společného? Na jejich vývoji má organizace Habs minimální podíl! Fin hrál roky ligu ve Švédsku a Gallagher trénoval ve Vancouveru pod svým tátou a na farmě se skoro neohřál. Hráči co prošli déle naší farmou jsou zaseklí, špatní. S Maca, Scherbaka a dalších vypadá, že bude velký prd.

Snad se to v Lavalu zlepší, lze jen doufat.
 
25.05.2017 15:00 | reagovat
Theo33 | Matts88@seznam.cz
AvatarReakce na příspěvek:Obrana Nashvillu podle mě není víc než solidní. Podle mě je jednoznačně nejlepší na v NHL (na světě). Nashville a Anaheim mají neskutečný zásoby kvalitních beků...

To mě přivádí k jedné myšlence odborníka Briana Wilde: "Je lepší mít top obranu a průměr gólmana, nebo top gólmana a průměr obranu - pro mě je za "B" správně." Přiznám se, že na tom něco bude...Proto přeplatit brankáře je - harakiri.

Ale tohle není hlavní problém Habs, jak jsem psal. Hrůzný je development. Kdo za poslední roky z mladých zářil? Odpovím si sám - létající Fin a Gallagher. Co mají společného? Na jejich vývoji má organizace Habs minimální podíl! Fin hrál roky ligu ve Švédsku a Gallagher trénoval ve Vancouveru pod svým tátou a na farmě se skoro neohřál. Hráči co prošli déle naší farmou jsou zaseklí, špatní. S Maca, Scherbaka a dalších vypadá, že bude velký prd.

Snad se to v Lavalu zlepší, lze jen doufat.
 
AvatarReakce na příspěvek:Tak to moc nesouhlasím, v play off byl náš nejlepší hráč Radu a v ZČ, no tam je to nerozhodně mezi Maxem a Webbsem, Radu taky za nimi moc nezaostává. Když beru v potaz pouze hráče v poli čili bez Caryho.

Preds jsou hlavně krásnou ukázakou toho, že jakmile je víc než solidní obrana, tak jde vše. Jak jinak si vysvětlit jejich úspěchy v PO, když v týmu hrají nemalé minuty hráči jako Zolnierczyk, McLeod, Fiddler, Aberg, Salomaki atd., to fakt žádnou hrůzu nebudí a i když to jsou vše hráči čtvrté lajny, tak v PO záleží na každém hráči. A to ani nemluvím o tom, jak jim hrají všichni Watsonové, Wilsonové, Sissonsové aj. a do finále projdou bez prvního centra Johansona a Fishera. A Rinne, ač má čísla pořád skvělá a skvěle chytá, to bez debat, tak taky nebyl úplně stoprocentní a pustil na můj vkus dost laciných branek, kdo PO po našem vypadnutí sleduje, tak mi jistě dá za pravdu. A i tak jsou ve finále SC, je to neuvěřitelný tým a moc jim fandím.
 
25.05.2017 13:07 | reagovat
Theo33 | Matts88@seznam.cz
AvatarReakce na příspěvek:No Sheovi lze těžko něco vyčítat, když byl "by far" nejlepší Hab v základní části i play-off.

Spíš si lze přiznat, že Nashville je daleko lepší tým. S lepším skautingem a HLAVNE lepším developmentem hráčů, protože to je podle mě v současnosti největší problém Habs.
 
AvatarReakce na příspěvek:Je to tak, USA je bych řekl obecně takovým osobnostem víc nakloněna, je to tam jiné než v trochu víc seriozní Kanadě a zvlášt u nás, kde se bere hokej hodně vážně. V Nashvillu je to sport, který není pod drobnohledem, tak se ta veškerá pozornost na Subbyho stává najednou chtěnou.

No, o tomto trejdu ještě budeme hodně mluvit.
 
25.05.2017 08:50 | reagovat
Theo33 | Matts88@seznam.cz
AvatarJeden klik a je to tam 3x, nechápu a omlouvám se.
 
25.05.2017 08:42 | reagovat
Theo33 | Matts88@seznam.cz
AvatarPřesně napsané. Ve východní (staré) Kanadě obzvlášť...https://www.fanragsports.com/nhl/dreger-canada-doesnt-embrace-subbans-personality-like-nashville/

 
25.05.2017 08:42 | reagovat
Theo33 | Matts88@seznam.cz
AvatarPřesně napsané. Ve východní (staré) Kanadě obzvlášť...https://www.fanragsports.com/nhl/dreger-canada-doesnt-embrace-subbans-personality-like-nashville/

 
25.05.2017 08:42 | reagovat
Theo33 | Matts88@seznam.cz
AvatarPřesně napsané. Ve východní (staré) Kanadě obzvlášť...https://www.fanragsports.com/nhl/dreger-canada-doesnt-embrace-subbans-personality-like-nashville/

 
AvatarReakce na příspěvek:Tak snad jsem to dal jako příklad, proč se toho zase chytáš. Těch věcí a přešlapů by se našlo víc, jak jsem řekl, z Dusíka mám lepší pocit a zápasy komentované jím jsou pro mě zábavnější co téhle věci týká.

Experty z noha sportu ani nekomentuju, na ně není slušného slova. Já sice zápas NHL na noha sportu neviděl několik let, když mám GCL tak proč taky, ale co jsem slyšel, tak je tam vše při starém.

Neříkám, že Švédi nehráli dobře, byl to perektní zápas z obou stran, jen mě mrzí, že o zlatu rozhodla dovednostní disciplína.
 
AvatarReakce na příspěvek:Ale nejde přece o Pastrňáka s jeho smlouvou (kde by to v případě vážného zranění taky neměl tak úplně jisté, jak píšeš, ale budiž) nebo o to, že si někdy poplete klubovou příslušnost hráče - on dělá primárně evropský a náš hokej, kde má vynikající přehled, a k tomu má základní přehled o NHL (to si myslím, že úplně v pohodě). Takže když ho srovnáš s "experty na NHL" z Novy, kteří to dělají každý den, tak je to děs!
A jen na okraj k tomu minulému příspěvku - já to Švédům i celkem přál, zahráli perfektní finále (stejně jako Kanada) a zasloužili si to.
 
AvatarNashville Predators defenceman PK Subban was in charge of shutting down Jonathan Toews, Vladimir Tarasenko and Ryan Getzlaf so far in the 2017 Stanley Cup Playoffs.

They combined for just 3 goals in 16 games.

Já říkal milionkrát, že je PK strašně podcenovaný co se jeho hry dozadu týká a tady je důkaz
 
AvatarReakce na příspěvek:Preds jsou neskuteční a moc jim to přeju. A MB? Ten má rozhodně nad čím přemýšlet.
 
AvatarReakce na příspěvek:Tak to se zrovna sešel zápas, kdy Pens dominovali a finále dvou špičkových týmů, začínal jsem na NHL a skončil jsem taky u finále. O tom to ale přece vůbec není. Nebo tobě přijde normální, aby o zlatu rozhodly nájezdy? Jinak o hokej jako takový až tolik nejde, viděl jsem už na MS hezké zápasy kde hráli třeba i Němci nebo mojí oblíbené Lotyši.

Nebo sudí, na tak krátkém turnaji jsem viděl tolik nesmyslných vyloučení, které v jiném zápase normálně prošly. V NHL taky nadáváme na sudí, ale to se bavíme o lize, kde se denně hraje x zápasů a ani tak takových porůznu písknutých zákroků není vidět tolik jako na MS, kde se hrají max 4 zápasy denně ve dvou týdnech.

Já proti Zárubovi nic nemám, ale šel strašně dolů, takový Dusík je svými znalostmi z mezinárodního hokeje jinde. Vadí mi například, že všichni tupě přebrali tu informaci o tom jaký je Pastrnák kalibr, že šel hrát na MS bez smlouvy. Proč ale nikdo nevysvětlí jaký je rozdíl mezi Pastrnákem jakožto hvězdou klubu se statusem RFA, který neriskuje vůbec nic, protože smlouvu dostane a ještě ji Sweenymu nadiktuje a třeba nějakým UFA (letos jsme takového konkrétního hráče v týmu neměli) hráčem druhého sledu, který nemá jisté vůbec nic? Někdy Zárubu poslouchej jak mluví o NHL, plete si kluby, za které hráči hrají nebo jak ve finále řekl o MacKinnonovi, že čeká na svůj první gol na turnaji jak měl tu velkou šanci v 3. třetině. O tom MacKinnonovi, který byl na špici kanadského bodování turnaje... A takových chyb má za poslední roky tolik. Přitom to odborník je, když komentuje extraligu nebo EHT, tak tolik nebo vůbec nechybuje.
 
23.05.2017 07:50 | reagovat
Theo33 | Matts88@seznam.cz
AvatarI would not want to be in Marc Bergevin´s skin right now...

A jak se musí cítit Shea ...
 
23.05.2017 07:50 | reagovat
Theo33 | Matts88@seznam.cz
AvatarI would not want to be in Marc Bergevin´s skin right now...

A jak se musí cítit Shea ...
 
AvatarReakce na příspěvek:No vidíš a mě už zase neskutečně serou ty neustálé kecy, že NHL je pro znalce a pro ty ostatní je MS - proboha, co to má jako znamenat? Co je to za debilní kastování? Můžu ti říct, že jsem včera přepínal mezi SC Pens-Sens a finále MS a můžu ti říct, že zrovna včera mě mnohem víc bavilo to finále! I když to bylo, de facto, také jakési utkání NHL, protože většina hráčů z NHL byla, tak to bylo prostě koukatelnější, zajímavější - možná i proto, že Pens brzy rozhodli a bylo to pak o ničem. S těma nájezdama to tak přece bylo vždycky a ta mužstva o tom ví - měli navíc 20 minut, kde mohli rozhodnout. Asi těžko se tady bude aplikovat, že se bude hrát do úplného rozhodnutí...
A jinak - Záruba má sice někdy divné řeči, ale rozhodně mně nikdy nevadil a stále ho považuju za velice solidního hokejového odborníka. Nechápu, co podle tebe dělá tak strašného - oproti komentátorům na Nova sportu, kteří to mají jako denní chléb, je on Pan komentátor!
 
AvatarReakce na příspěvek:Už tedy máme vítěze Švédy, no nepřál jsem jim to a speciálně královně a naopak jsem to přál Kanadě, ale dokážu s tím žít. Nicméně co mě teda vytočilo, tak to je ta změna pravidel v OT, resp. že to IIHF zase převzala z NHL po svém, polovičatě a debilně. Ve skupinách se to hrálo jako v NHL, super nápad. A v play off po 20 minutách prodloužení rozhodují o zlatu nájezdy smajlik smajlik Neskutečná trapárna.

Dřív jsem MS žral jako absolutní vrchol sezony a nechápal kámoše, co vyzdvihovali Stanley Cup jako nejlepší hokej, ale teď už to naprosto chápu. MS je pro Evropu, SC pro zbytek světa a pro znalce hokeje. A to není jen hokejem, i na MS se hrají krásné zápasy, ale proč u mě MS padá na atraktivitě je hlavně kvůli těmto debilním pravidlů nebo jak každý sudí posuzuje fauly úplně jinak, prostě není na NHL.
 
AvatarReakce na příspěvek:Neříkám, že na něj pliveš ty, ale médie a veřejnost se do něj obula pořádně. Jo, do 20 ti letého kluka, ten nás měl zachránit, když si to neměl ani s kým dát, česká hokejová veřejnost a její znalost hokeje se opět ukázala. Ono se není ani co divit, když naše zápasy komentuje Záruba, který se v moderním hokeji ztrácí a o NHL má nulový přehled.
Birner-Řepík nikdy nezklamali, ale to jsou tahouni repre na EHT, na MS by měli hrát roli super podpory z třetího útoku, což taky splnili, ale když první dva útoky nemají o moc vyšší kvalitu, to je to potom těžké.
 
21.05.2017 08:28 | reagovat
Sefor | sefor.oner23@seznam.cz
No me se teda hodne libila i 4 lajna se Zohornou.Rutta i Šulák se mi take libili,Jeřábek opravdu nehral nic moc.ale to stejne treba Kundrátek.Gudas urcite nejvetsi srdcař týmu,Pasta i Vory pro me bohuzel celkem zklamani.
Zapas Kanada:Rusko paradni hokej.na Ruske strane se ni moc libi Gusev,to je opravdu prvotridni hrac
 
AvatarReakce na příspěvek:Já na Pastrňáka určitě neplivu, ale vadilo mně, jak moc držel puk a hlavně, že mu strašně často přeskočil hokejku, někam odskočil, prostě zbytečné ztráty. Jo a ještě jsem samořejmě zapomněl na jihočecha Horáka - pro mě celkem příjemné překvapení. A nasazením určitě dvojice Birner-Řepík - ty mám rád už dlouho. Jen ta produktivita, no...smajlik.
Plekbyl loni v Montrealu taky až do konce července a pak přijel, tak uvidíme.
 
AvatarPleky z Paříže letěl zpět do Montrealu, tak kdo ví jaké má plány na léto.
 
AvatarFakt bych vás moc ráda po těch letech zase viděla. Pevně věřím, že se podaří domluvit na termínu. Účast Plekyho by samozřejmě byla třešnička na dortu. Myslím, že bychom ho určitě měli zkusit pozvat... Ale i kdyby nekývl, šla bych do toho.
 
AvatarReakce na příspěvek:Na Gudase jsem zapomněl, taky se mi líbil a je fajn, že se předvedl českým fanouškům, kteří nesledují NHL a mají ho zafixovaného jako toho, který se jen bije a hituje, protože o tom jediném české média informují.
Od Jeřábka jsem ani nic jiného než co předvedl nečekal.
Na Pastrnáka se plive, ale podle mě neprávem, protože bylo jasně viditelné, že jedině on a Voras mají opravdové světové kvality, ostatní útočníci byli vesměs až na vyjímky komparz. Sice mají oba pouze po jedné brance, to je fakt, ale při tom tlaku a s těmi spoluháči se ani nedivím. Je to mladý kluk, každý od něj čekal dva goly na zápas a asi se trochu sesypal, ale jeho bych rozhodně nevinil, i Voras mě někdy štval, jak to tahal, ale asi kluci chtěli až moc.
Kovář je typický hráč na šikoré kluziště a do KHL. Má šikovné ruce, hokejové IQ a dobrou střelu, je silný v soubojích, ale dozadu a hlavně rychlostně abys horšího hráče pohledal. Na KHL mu to stačí, na EHT a slabší soupeře na MS asi taky, ale proti kvalitnímu soupeři je platný leda na PP.
Mě USA mrzí taky, ale Kanadě to přeju hodně, rusáky musí přejet a klidně at hattrick uzmou, kdo jiný si ho dle hokejové kvality zaslouží než oni.
Snad si tady Pleky nečte tu kritiku než bude nějaký sraz, dřív ho kritizovat bylo tabu a taky ani nebylo moc proč že smajlik
 
AvatarReakce na příspěvek:Amíci podali hrozně bezkrevný výkon, pohyb a snaha ze skupiny byla pryč. Finům jsem nedával šanci a oni je smázli... U Patrňáka to bylo děsivý, mezi kruhy nabito, každý už řval málem gól a on to dá náhrou do rohu hřiště na hůře postaveného spoluhráče, toto střelec nedělá... Rusáci mě překvapili, jak dobře hráli dozadu, s Kanadou to bude top zápas, ale vítěze si tipnout nedovedu, protože Rusáci jsou labilové a pokud Kanada předvede důrazný výkon a zprotiví jim to, tak Rusko dokáže vykolejit. Kanadě hattrick nepřeji... Jinak co v létě nějaký ten sraz (co vůbec Pleky je tam nějaká naděje? než bude hráčem Vegas, tak bych ho rád viděl:)), trošku to zde zapadlo. Já bych byl pro, navíc když sem napsala Monika, to už něco znamenásmajlik
 
AvatarReakce na příspěvek:No tak o Motoru můžu rozhodně říct mnohem větší pozitiva než ty o Kladnu...smajlik. Tam je akorát zklamání z toho, jak byla extraliga blízko...
Jinak souhlasím vesměs s Michalem, Gudas mě taky celkem příjemně překvapil a Jeřábek taktéž nepřesvědčil. Od Plekyho jsem nic zásadního ani nečekal, přesto tak sterilní ofenzivní představení od něj mě nepříjemně zaskočilo! Voráček velmi dobrý, Pastrňák vůbec neplnil tu roli střelce, kterou měl mít, ale pořád se snažil to táhnout až do brány - nechápu...
Teď bude předčasné finále, myslím, že Rusáci Kanadu nakonec udělají, ale bude to, doufám, zážitek. Mrzí mě taky vypadnutí Američanů, těm jsem fandil...
 
AvatarMusím říct, že už to přestávám dávat. Těch nezdarů už je prostě moc, jak u Habs a u Kladna, tak ani národní tým za moc nestojí. Těžko říct kdy se zase nějakého úspěchu dočkáme. Ten hokej mě v posledních letech tak unavuje. Je to hlavně tím, že je všechno rok co rok pořád dokola. Habs buď vůbec do PO nepostoupí a když už ano, tak vypadnou v prvním kole, což se bohužel za úspěch považovat nedá. Kladno, o tom nemá cenu abych mluvil. Možná by Míra mohl říct o Motoru to samé. No a nároďák to jsou ty problémy, které tady zmiňujete. Asi si bohužel ten úspěch nezasloužíme, nezbývá nic jiného, než čekat dál a trpět možná ještě několik dalších sezon bez úspěchů .smajlik
 
AvatarReakce na příspěvek:Tak rozhodně mezi pozivita řadím Gudase. Ten mi přišel, že tak o level převyšoval všechny naše beky. Důraz, střela a nakonec i pohyb nebyl vůbec špatný... Jeřábek mě vůbec nepřesvědčil, že by měl u nás zapadnout. Jinak Pastrňák netrefil ani dveře od stodoly. O Plekym se nemá cenu bavit, ten patří když dobře, tak do třetí formace, dozadu si svoje odehrál, ale dopředu vymyslel za 8 zápasů tak 2 super přihrávky, které spoluhráči zazdili. To je sakra málo. Nevím ani bod, když se hraje i proti slabým soupeřům, no hrůza. Vůbec nechápu Kováře, jak může mít tolik bodů v KHL, ta soutěž musí být hrozná, vždyť on se ani nepohne, nevystřelí, ten mě zklamal snad nejvíc. I když zklamal, já jsem něco takového čekal. Jinak nerozuměl jsem ani Jandačovi, jak to pořád točil, nevím, proč nezkusil Sobotku na centru. Ale ono by to bylo jedno, jak píšeš, Rusáci byli o několik tříd výše. Stačilo se podívat, jak z podobné pozice zakončil Pleky a Kučerov. První trefil prostředek branky a druhý vymetl nad rameno Francouze asi tak 20 cm díru... Jak jsme akce přehrávali, to bylo děsivý, nikdo nechtěl vystřelit. Jak píšeš, obraz našeho hokeje...
 
Avatarhttps://sport.aktualne.cz/hokej/ms-v-hokeji/plekanec/r~5b46c8b43bee11e7a557002590604f2e/?redirected=1495174192

Tak máme po šampionátu. Pleky byl hodně špatný, to je si třeba říct hne ze začátku, čtvrtfinále hrál ve čtvrté lajně...
Celkově jsme podle mě uhráli to, na co v současné době máme. Kdo snese srovnání se špičkou byl v týmu leda tak Voras, Pasta a Šimek, možná Kempný s Birnerem a Řepíkem, Francouz v bráně taky určitě nezklamal. Jinak bída, těžký průměr a hráči v NHL hrající až bottom six nebo hráči solidní, ale prosazující se leda v Evropě (Kovář, Červenka), což je ale proti úplné špičce málo. Pracantů máme pořád hodně, ale co proti lajně Panarin-Kuznetsov-Kucherov, takovým hráčům se nemůžeme rovnat i kdybychom byli v plné. Hlavně mi náš tým a obecně český hokej přijde strašně pozadu a zastaralý. Pořád se snažíme o kombinační hokej, dávat si to rádoby do prázdné, ale na to za A nemáme hráče a za B ani prostor a čas, protože se hokej zrychlil. Nemáme skoro žádné opravdu dobré bruslaře, což v době, kdy se sází hlavně na rychlý a přímočaý hokej, je dost blbé. Červenka, Kovář, Pleky a ani Sobotka není žádný výbušný hráč, všechno spíš pomalí hráči. Pak se člověk podívá jak tam lítá třeba Telegin a rozdíl je jasný. To mi už přišli mobilnější naši beci.

Cíl pro český hokej by měl být jasný- podporovat mládež a pokusit se vrátit tam, kde jsme bývali. Ze seniorských akcí ted dlouho nepřivezeme nic, pokud se nestane menší zázrak a to by ani neměla být priorita, pokud začnou mít výsledky mladí, tak pak úspěchy v chlapech přijdou samy. Nezvat do repe už nikoho přes 30 nebo s malými vyjímkami a začít makat hlavně na mládeži. Hlavně nedopadnout jako Slováci.
 
AvatarReakce na příspěvek:No tak nevím, jestli si přímo zakládal na tom, aby byl za každou cenu vidět, to je tvůj pohled na něj, protože jsi tu jeho extravaganci nemusel. Někdo, ted neříkám, že ty, se mohl posrat z toho, že si udělal speciální brusle na Winter Classic a já nevím co všechno. Tohle všechno, obleky, rozhovory všude možně a zapojování se do veřejného života dělá pořád, jen to nejde tak vidět a hlavně po tom a po jeho osobě není až takový hlad, protože trh v Nashvillu se s Montrealem nedá srovnat. U nás se hráč může stát veřejnou osobou velice jednoduše, stačí jen chtít. Subby je Subby, má to ve své povaze.

Na to všechno bych se vykašlal, hlavní rozdíl je ten, že v Nashvillu hraje jinou pozici v týmu, vždyt je vlastně bek druhého páru, u nás nemyslitelné. Pravidelně mívá až druhý, třetí nejvyšší TOI, opět u nás nevídané. A my můžeme jen Preds závidět, že mají vzadu takový luxus, že bek jako Subban hraje až druhý pár. Ono to vlastně Preds asi závidí celá liga smajlik a je neuvěřitelné, že takový tým poskládali tak, že mají ještě 19 mega pod stropem volných.
 
AvatarReakce na příspěvek:Ano, přesně tak - u nás si "zakládal" na tom být vidět za každou cenu a to je ta největší změna! A zdaleka to nesouvisí jen s tím, že u Predators jsou další 2-3 kvalitní beci - myslím, že tam i trochu změnil svůj postoj ke hře a svému učinkování v týmu, u nás byl strašný exhibicionista!
PO hokej mě taky baví, sleduju ho celkem dost, ale zdaleka ne pravidelně. Moc mě mrzí vypadnutí Oilers, ten jejich hokej se mi líbil a já naopak moc nemusím Anaheim - nějak mě tam nic neláká, snad jen Getzlaf a Silfverberg. U série Blues-Predators mi to bylo tak nějak jedno, Blues by mi vůbec nevadili. U nás jsem také moc rád, že to dokázala Ottawa, když my ne. A u druhé série jsem byl nestranný, ale Caps ten rozhodující krok fakt neumí a bylo celkem úžasný, jak Penguins s tolika zraněnými naopak to PO prostě umí. Já bych si teď hodně přál finále Ottawa-Nashville.
 
AvatarReakce na příspěvek:Edmontonu jsem to fakt přál, teď jsou na řadě Kačeři, ale Predátoři mi také nevadí, mají super tým. Jak jsem říkal, jen ne Nelétavci:) Viděl jsem snad jen 2 celé další zápasy krom Montrealu, jinak jen sestřihy a to mi tak nějak stačí... ČR - Norsko, to bych snad ani hokejem nenazýval, ale prostě bylo to dáno jasně tím, že se Norsko zakopalo před brankou a urputně bránilo. Některé zápasy ale špatné nejsou...
 
12.05.2017 19:10 | reagovat
lordrahl | l.rahl@seznam.cz
AvatarReakce na příspěvek:Já naopak přál Oilers a to pouze kvůli McDavidovi, protože bože to je zázračné dítě! Pravidelně sám dokáže udělat zápas a to jsem od doby Gretzkyho a Lemieuxe neviděl u nikoho. Říkal jsem si zrovna nedávno jaký je štěstí sledovat aktivně NHL v době jeho kariery. Sice ještě "nic" nedokázal ale i takovej Crosby by mu mohl na trénink nosit výstroj. No a jinak Oilers celkově líbivý hokej, Dreisaitl je taky pan hokejista a Lucice mám prostě rád je to takovej last mohican powerforward.
 
AvatarReakce na příspěvek:Fakt tě to nezajímá? Ty jo tak to u mě úplně opak, sere mě, že to je bez nás, ale užívám si ten hokej, to je prostě paráda, na PO hockey nic nemá. Pak se člověk podívá na tu grcačku na MS, třeba včera ČR-Norsko, a chce se mu brečet. Je to asi i tím, že jsou ve finálové čtveřici samé pro mě poměrně přijatelné týmy (Pens) a týmy, kterým to extrémně přeju a fandím jim (zbylé tři). Kdyby se hrálo finále Ruins-Rags na východě třeba, tak je mi to asi taky putna. Preds jsou děsně sympatický tým a to nejen díky Subbymu.
 
AvatarReakce na příspěvek:Caps nejsou PO mužstvo, Holtby bývá poloviční oproti ZČ, neumí pořádně bránit. V této nabité sestavě to byla asi jejich poslední šance... Se Subbanem je to jak píšeš, u nás musel být za hvězdu, nikdo další v obraně nebyl. Navíc tady si rozhodně více zakládal na tom být vidět, být extravagantní a být miláčkem publika. U Predátorů je pozornost rozprostřena na více hráčů... Já naopak PO už vůbec nesleduji, jen když je nějaký zápas v lepší čas, tak očkem kouknu, jinak mě to nezajímá a ani moc nebaví. Každopádně to přeji Kačerům a nechci, aby to vyhráli Pens, ti už toho mají dost...
 
AvatarReakce na příspěvek:B je správně, odpověděl sis sám, když top 4 tvoří Josi, Ellis, Ekholm a Subban, tak je jeho role logicky úplně jiná, ofenzivně není vše na něm, na PP tuším hrál většinu sezony až v 2nd unit, na PK chodí minimálně celkově má TOI menší. U nás takoví beci jako jsou teď u Preds nikdy nebyli, to ostatně nejsou asi nikde, takže to na něm stálo víc. Na trenérovi to podle mě až tak nezáleží.
Ostatně o tom mluví i v tom rozhovoru od Thea, že když má špatný zápas on, tak zahraje Josi, Ekholm nebo Ellis, když nezharál pořádně u nás, tak jej málokdo uměl někdy pořádně podpořit, se vší úctou k Markovovi nebo Petrymu.

Letošní PO je skvěle rozjeté, tedy až na to, že tam nejsme my smajlik . Sens ve finále od 2007, Preds poprvé v historii, Ducks prolomili kletbu 7. zápasů. Pens celkem zázrančně přešli přes Caps i přes všechny zranění. Caps jsou zakletí, ve finále konference nebyli od 1998 (!!!), jak najednou ty naše dvě finále v posledních sedmi letech vypadají zářivě, co? U Caps obecně nastanou velké změny, mají našponovaný strop a spoustu UFA a RFA hráčů a všechny nepodepíší, tady bychom možná mohli někoho urvat, je z čeho vybírat.

Obecně čím sleduju NHL podrobně dýl, letos už desátý rok, tak tím víc mě baví na PO hockey nemá nic. Takové MS mě naopak baví rok od roku méně, skupinové zápasy sleduju pouze naše a to nijak pravidelně, jinak až čtvrtfinále a medailové zápasy. Už se těším až se v neděli ráno budu dívat na Pens-Sens.
 
AvatarReakce na příspěvek:Když už jsme u toho Subbana, tak co jsem viděl Predators, tak on tam má úplně jinou roli a úplně jiný prostor než u nás. Zdaleka tam není tak vidět, nepředvádí žádné exhibicionistické prvky, prostě je jedním z členů kvalitní obrany. Tak se ptám - proč se takhle nemohl prezentovat u nás? Proč musel někdy za každou cenu všechno brát na sebe, jako by tam nikdo jiný nebyl? Je to tedy otázka schopnosti trenéra ho usměrnit a dát mu tu správnou roli? Nebo prostě přišel do týmu, kde ta obrana je celkově prostě na jiné úrovni a on do ní jen zapadl? Otázek spousta, ale jednoznačnou odpověď tady nevidím...
 
AvatarReakce na příspěvek:Bože, ten PK je snad ukecaný ještě víc než u nás, to se vykecal s novináři a ted mu to chybí.
Neutichne to nikdy, vždy tam bude to srovnání.
 
10.05.2017 13:58 | reagovat
Theo33 | Matts88@seznam.cz
Avatarhttp://www.sportsnet.ca/hockey/nhl/p-k-subban-still-no-clue-traded-montreal/

Tohle téma nikdy definitivně neutichne, kdyby náhodou Nashville udělal Cup, tak už vůbec ne :D
 
07.05.2017 08:55 | reagovat
lordrahl | l.rahl@seznam.cz
AvatarReakce na příspěvek:No problema, co třeba hromadné sledovaní expansion draftu nekde v hospode smajlik
 
AvatarReakce na příspěvek:Čau Mončo, no já bych byl určitě pro, pokud by se nás pár sešlo. Rád bych vás po x letech viděl...
 
Avatartaky bych neco podobneho uvital
 
Avatartaky bych neco podobneho uvital
 
AvatarČau kluci. Neuspořádáme v létě nějaký sraz, co říkáte? Už jsme se dlouho neviděli.
 
AvatarČau kluci. Neuspořádáme v létě nějaký sraz, co říkáte? Už jsme se dlouho neviděli.
 
AvatarReakce na příspěvek:Ale vždyť podepsal v průměru za 4,5 mil./rok, jakých 5-6...? A to, myslím, není až tak hrozná cena, za takovou už bych třeba o něm uvažoval. Radulov bude stát, bohužel, mnohem víc, určitě 6 a víc na rok. Kovalčuk by byl to samé a upřímně - toho bych nechtěl!
 
05.05.2017 19:28 | reagovat
DenTennessee | dhavas@seznam.cz
Reakce na příspěvek:tak je to rozlousknuté http://www.nhl.cz/vegas-hlasi-posilu-z-evropy-za-novacka-nhl-bude-hrat-rus-vadim-sipacjov/5012554

5-6 milionů za hráče který v KHL má poměrně dost bodů, ale přece jen tolik, kolik Radu zvládne i v NHL, by bylo opravdu moc - za takovou cenu jedině Radua nebo Kovalčuka. Upřímně doufám, že Radua zvládneme za 5mil ročne, ale moc to mou nevěřím...
 
04.05.2017 18:01 | reagovat
hektor | lukas.tomanovski@seznam.cz
Nová posila hovoří: http://hokej.idnes.cz/sport-hokej-nhl-montreal-canadiens-jakub-jerabek-jaroslav-spacek-pxy-/ms-hokej-2017.aspx?c=A170504_153228_ms-hokej-2017_elv
 
AvatarReakce na příspěvek:Tak samozřejmě za takový prachy bych ho nechtěl, to je jasný...smajlik.
V Budějovicích jsem teď nebyl, ale tu atmosféru znám na vlastní kůži - na Motoru to teď v baráži bylo i lepší... smajlik. A ano, extraliga se zdravým a hrajícím Nedorostem by mohla být reálná, ale to, co tam teď provádí Stavjaňa za nesmyslný průvan, zase sráží ty ambice o dost níže! Fakt nechápu - my jsme dali nejméně gólů v baráži a on pustí Nouzu pryč - kde chce najít hráče podobných kvalit, který půjde hrát WSM ligu??? A pokud k Vencovi Nedorostovi někoho nesežene, je to pořád o ničem. Nemám teď ze Stavjani dobrý pocit...
 
03.05.2017 15:14 | reagovat
lordrahl | l.rahl@seznam.cz
AvatarReakce na příspěvek:Za 5-6M je to nesmysl a hodně štěstí jinde, myslel jsem že pujde podepsat kolem 3M. Potřebujeme peníze jinde, obzvláště jestli se nepodaří deportovat Plekance.
 
03.05.2017 11:54 | reagovat
Theo33 | Matts88@seznam.cz
AvatarReakce na příspěvek:Sipačov chtěl prý mezi 5,5-6 mega za rok. Myslím, že pak by si jeho angažování hodně zvážil :D

Pro mě absolutně nepřijatelné. Myslím, že by z něj byl max druhý centr a ani to není jasné. Radulov měl ze zámořským hokejem zkušenosti, je to top hráč se stylem bojovník, takový Sipačov není. Podle mě by to byl úlet.

Já si fakt myslím, že Jeřábkův podpis je dobrý krok. Podle mě bude hrát v top 6. NB28 na 99% končí v Montrealu, před draftem vymění dres. A Kuba je lepší bek než Nesterov (pořád krotím hlavou, jak jsme mohli si nechat tohohle a pustit Barberia) a bojovník Davidson. Jerabek bude levnější NB28... miň chybující, s pukem chytřejší, ale pomaleji bruslící, asi tak. Poptám se ...

btw: byl si na hokejových hrách. Budějovice supr atmoška (jak jsem očekával) Extraligu vám moc přeju, snad s Nedorostem.
 
02.05.2017 13:38 | reagovat
Sefor | opiumlord@seznam.cz
Ja osobne bych Chuckyho neodepisoval,v te priserne minule sezone byl asi nas nejlepsi hrac a ukazal ze umi davat goly.Dadonov by se mi u nas libil mozna vic jak Shipachov,a ani by tolik nestal.jinak jestly se Bergevin zbavi nekoho z dvojice Juulsen/Sergachev tak uz nebudu mit slov
 
02.05.2017 12:55 | reagovat
lordrahl | l.rahl@seznam.cz
AvatarJá bych teda Shipachova klidne bral,nestál by nic a na NHL rozhodně má,v KHL dělal kapitána a navíc má i size. Určítě ne jako 1 centra,ale když se u nás mohl roky prohánět DD proč by ne Shipachov, Plekanec je nejspíš na odpis a buhvi jak bude hrát Danault. Takže proč ho nezkusit, může si herně sednout s Radulovem nebo být dalším z důvodů proč by zůstal u nás.
 
AvatarReakce na příspěvek:Aha, díky. Já jen aby se pak nehledal zase střelec a kanonýr z ELH sedí doma.
 
AvatarReakce na příspěvek:No, když budu brát v potaz čistě hokejové hledisko, tak Šipačov s Dadonovem jsou pro mě nejlepší ruští útočníci mimo NHL (nehodnotím Kovalčuka, který NHL hrál) - takže bych bral každého z nich. Druhou věcí je otázka finanční a tady do toho samozřejmě nevidím, takže nemohu hodnotit. Na Jeřábka jsem zvědavý, pamatuju si ho jen z extraligy a teď v KHL vůbec nevím - jen mi přijde celkem subtilní na NHL. No, uvidíme.
 
01.05.2017 22:30 | reagovat
Theo33 | Matts88@seznam.cz
AvatarReakce na příspěvek:Schipachova bych nechtěl. Dobře, že to SNAD padlo...
V krátkosti: Frolík neprošel prohlídkou, Příba je půl sezony zraněný..měl hodně těžký rok ve Stocktonu. Kubalík se v konkurenci nevešel do top 2 útoků, čtvrtému by byl k ničemu, jsou tam větší bojovníci, proto nejede.

Jeřábek je dobrý podpis. Je to poctivec, možná ne takový talent jako NB28, ale na rozdíl od něj dříč a svoji šanci si vyčekal. Držím mu palce.

 
01.05.2017 22:30 | reagovat
Theo33 | Matts88@seznam.cz
AvatarReakce na příspěvek:Schipachova bych nechtěl. Dobře, že to SNAD padlo...
V krátkosti: Frolík neprošel prohlídkou, Příba je půl sezony zraněný..měl hodně těžký rok ve Stocktonu. Kubalík se v konkurenci nevešel do top 2 útoků, čtvrtému by byl k ničemu, jsou tam větší bojovníci, proto nejede.

Jeřábek je dobrý podpis. Je to poctivec, možná ne takový talent jako NB28, ale na rozdíl od něj dříč a svoji šanci si vyčekal. Držím mu palce.

 
AvatarReakce na příspěvek:Giroux a Kopitar jsou asi nereální, pochybuju, že jsou k dispozici, to leda za Caryho.
Zbytek už určitě reálný je.

Jeřábek je ofiko, entry level contract, takže paráda, není co ztratit. Buď se ukáže a nakoukne k Habs, nebo to odbruslí v Lavalu.

Jinak prý jsme oficiálně mimo hru se Schipachovem, cena je moc vysoká a někdo mu nabízí víc, tak at si panáček hraje někde v Arizoně bez šance na cup.


Kucí je tady někdo, kdo opravdu hodně sleduje Repre? Proč nejel Frolík, proč Jandač nechtěl Kubalíka, co takový Přibyl?
 
Avatartak uz je to oficialni http://www.hokej.cz/potvrzeno-jakub-jerabek-si-splni-sen-na-rok-podepsal-montrealu/5022487
 
01.05.2017 15:58 | reagovat
lordrahl | l.rahl@seznam.cz
AvatarReakce na příspěvek:Máš pravdu, na druhou stranu Avs chtějí rebuild a my chceme 1 centra asi nejzoufaleji z celé NHL takže by jsme se nějak domluvit měli ať už tam Sergachev bude nebo ne.
Jinak jsem si tam dělal miniprůzkum ligou a z kvalitních centrů, kteří by dávali oběma stranám smysl my vyšli tito.
Duchene -AVS
Henrique -NJ
Giroux - PHI
Tavares - ISL
Kopitar - LA
 
AvatarReakce na příspěvek:Tak Sakic chtěl za Duchena údajně Galchenyuka, 1. kolo a Sergacheva. Což je moc. Ono se na trejd musíme podívat i z druhé strany, proč by nám Sakic dával Duchena jen tak? Kus za kus je málo a on potřebuje tým dostat zase nahoru, přestavět ho, takže se té jeho šílené ceně nedivím, trejd, který bychom si představovali my- třeba Duchene 2nd rouder za Galchenyuka, Beaulieho a 1st rounder a prospect druhého sledu je pro nás krásný, ale Avs by to nikam neposunulo. A když MB prohlásil, že za trejdy nebude obětovat mladé naděje typu Sergachev (ten obrovský vykřičník a noční můra z trejdu Gomeze za McDonaugha je pořád hodně čerstvá a MB se toho dle mého bojí), tak podle mě jen tak nějaký velký trejd neuvidíme. Leda že by vyšel ten Tavares, Isles nejsou tým v přestavbě a byli by desperate za něj dostat aspon něco, tak bychom po nich hodili ty naše dva rebely a ještě něco a každý by na tom vydělal, ale to už hodně fantazíruju.
 
30.04.2017 19:27 | reagovat
lordrahl | l.rahl@seznam.cz
AvatarReakce na příspěvek:To ja bych Galchenyuka za Duchena poslal okamžitě. Uplne jinej lvl hokejisty, to že mu nevyšla sezona v tymu kterem skoro nic nefunguje a treneri si podavaji dvere bych hodil za hlavu, ten kluk už kvalitu dokázal. Galchenyuk jeste rozhodne ne smajlik
Jak rika Parda hodne se bude vyhodnocovat po expansionu ty tymy si ted nemuzou byt nicim jiste.
 
AvatarReakce na příspěvek:Preds jsou, jak to říct, favoriti na Cup těch, kteří NHL rozumí trošku víc, troufám si říci. Ten tým je neskutečný, v ZČ se jen rozehřívali. Moc jim to přeju a tipuj finále SC Pens-Preds.

Jeřábek je údajně už podepsaný, ale nesmí se to ještě kvůli kontraktu v KHL zveřejnit, na MS nebyl, ale už se zapojil, protože léčil nějaké zranění. Rumory o Schipachovovi nebo Kovalchukovi budou, uvidíme jak to MB rozsekne. Letos bude léto perné i díky expansion draftu.

 
30.04.2017 17:43 | reagovat
DenTennessee | dhavas@seznam.cz
Reakce na příspěvek:Taky bych Subbymu přál dostat se daleko a pro mě s Edmontonem jsou Preds určitě největší favoriti celého PO nejen Západu - i když teď fandím Ducks, protože jsme s klukama byli v Kalifornii a poprvé na NHL a právě na Ducks...hned u vstupu jsme dostali trička zdarma a nakonec jsme stejně vykoupili fanshop...paráda! Ale konec chlouby a zpátky k Habs, prý stojíme o Jeřábka a samozřejmě se zmiňuje Šipačjov, za kterého bych byl hodně rád a asi i radši než se vzdát Chuckyho za Duchenea. https://www.pillsbury.com/recipes/chili-spaghetti/0c1ee567-1282-4bae-951f-483cbaef284c. Jeřábek je pro mě zatím neznámá, myslím že ani nehraje teď na MS, nebo ano?

 
AvatarReakce na příspěvek:Když jsem tady psal, že z něj děláme hvězdu my, tak jsem byl opravován, že už hvězda je a naopak Carey byl nařčen, že neukradl zápas a byl slabší golman série...

Byl to neuvěřitelný zápas, pravý PO hockey, který mě moc bavil. Škoda, že tam místo rags nejsme my. Pageau je šílený hráč, já to říkám pořád. Takového hráče by chtěl mít v týmu každý, ale 4 goly včerně OT winneru je vážně mazec.

Dnes hraje odpoledne Subbyho squadra, takže taky čekám super hokej.

Co říkáte na loterii? Být fanda Avs, tak mě odvezou, po takové sezoně berou až 4. smajlik smajlik smajlik
 
30.04.2017 06:34 | reagovat
Rexxarus | rexxarus@seznam.cz
AvatarBtw "zeď" Lunquist v prvních dvou zápasech dostal naloženo osm gólů. Opravdu budou pořád Bergevin a CJ tvrdit, že jsme narazili na jejich nejlepšího hráče, který všechno pochytal? Ofc nepřiznají barvu, že hvězdu jsme z Henrika udělali především my, žádné kradení zápasů/sérií alá Jaro Halák 2010 to nebylo. HLavně alibistické reakce "šance byly" to opravdu vyřeší...


Jinak všechna čest Ottawě. Nechali si sice dát dva (!) góly při vlastní přesilovce, nicméně se z toho nesložili a i když ještě tři a půl minuty před konce prohrávali o dvě branky nakonec to otočili. Jean-Gabriel Pageau čtyři góly, včetně vítězného. BTw draftovaný Ottawou jako celkově číslo 96...
 
29.04.2017 00:03 | reagovat
lordrahl | l.rahl@seznam.cz
AvatarPrvní posila

https://www.nhl.com/canadiens/news/canadiens-agree-to-terms-on-a-three-year-contract-with-free-agent-antoine-waked/c-289146722
 
AvatarReakce na příspěvek:Není náhrada... OMG!

Souhlas, za Tavarese bych dal kohokoliv kromě Caryho, to by byla pecka. No, sněme dál.
 
28.04.2017 22:37 | reagovat
lordrahl | l.rahl@seznam.cz
AvatarMarkov smlouvu dostane, viděl jsem rozhovory už před PO a v Montrealu se vyloženě báli co bude jestli Markov nebude chtít podepsat na konci sezony - udajne neni nahrada. Vubec to nebylo o tom zda ho budeme chtít my, ale o tom jestli nezmizí do Ruska. V tom rozhovoru se automaticky skloňovaly 2 roky ve smyslu, že na rok by jim to asi hodil na hlavu a odešel do KHL protože jinde než u nás nebo v KHL hrát nechce.

Zajimavy clanek...joo Tavares by se mi libil a dal bych za nej klidne pulku tymu.
http://www.sportsnet.ca/hockey/nhl/islanders-dont-extend-john-tavares-canadiens-must-pounce/
 
AvatarReakce na příspěvek:Myslíš, že Jeřábek na to má? Já si myslím, že obránce jeho postavy to má s uplatněním v NHL mnohem složitější, ale samozřejmě budu rád, když se v tomhle případě budu mýlit...smajlik.
S Markovem je to samozřejmě jen zbožné přání, asi všichni tady předpokládají, že tu smlouvu, bohužel, dostane - nechápu a pokud dokonce na 2 roky, tak se Bergevin asi totálně zbláznil! Jako Markova jsem měl v jeho nejlepších letech hodně rád, byl typ ofenzivního beka s velmi dobrou střelou - takový o něco málo horší Karlsson. Ale teď už by snad měli mít trenéři a vedení zdravý rozum a poděkovat mu za služby...
 
AvatarReakce na příspěvek:Tak to víme asi všichni, že Markov tu smlouvu bohužel dostane. Docela by mě zajímal tvůj názor na jeho podepsání či nepodepsání.

Zamýšlím se, jestli někde hraje takhle starý bek takhle signifikantní roli v nějakém NHL týmu, je to vlastně jen Markov a Chára. Takový Campbell není o nic horší bek než Markov, ale nemá kolem sebe tu auru a je využívám správně dle svého věku, to jen my pořád z nějaké vděčnosti necháváme hrát neperspektivního beka, jenž hře nic nepřináší a bere místo mladým.

Jodoin konečně zmizel, klidně bych za ním poslal Lacroixe i Daigneaulta, podle mě tito asistenti už dávno týmu nic nepřináší.
 
27.04.2017 17:39 | reagovat
Aujezdy | berserker777@seznam.cz
Reakce na příspěvek:Klidně jich příští zápas může posbírat sedm ale já jsem rád ,že jsme se ho zbavili smajlik
 
27.04.2017 10:44 | reagovat
Rexxarus | rexxarus@seznam.cz
Avatar"píkej" dneska 1 2 za Nashville, což jim dost pomohlo k první výhře v sérii.


Funny fact - Subban je prvním obráncem v historii Preds, který dosáhl na 3 body v zápase play-off...smajlik smajlik
 
27.04.2017 10:37 | reagovat
Theo33 | Matts88@seznam.cz
AvatarReakce na příspěvek:7-9. bek, to si nemyslím. Je to pojistka na expansion draft, navíc NB28 podle mě už dres Canadiens příští rok neoblíkne.

Jakub pokud v létě potrénuje na užším ledě, tak má šanci být i v top 6 příští rok.

Jinak ať si tady z vás řada nepřeje, Markov podle mě na 99% podepíše v MTL další kontrakt, možná i dvouletý.
 
AvatarReakce na příspěvek:Tak je to jen spekulace pramenící z otázky novináře na Kovalchuka, ale stát se to může, to je fakt.

Z Jeřábka bych se nevzrušoval, toho vidím v roli 7-9. beka.
 
AvatarReakce na příspěvek:Další malý hráč, navíc do obrany - nevím, nevím, jestli tohle je trefa do černého, obránců máme na výběr celkem dost...
 
AvatarReakce na příspěvek:Šipačovova bych já osobně určitě přivítal, ale toho zlatokopa Kovalčuka určitě ne! Proboha, kde na to všechno vezmeme prachy??? Jedině tedy, že se počítá s tím, že Pleky u nás skončí a Radulov se uskromní (pokud tedy u nás podepíše...). Galchenyuk, pokud zůstane, by si asi neměl dělat nějaké obrovské nároky vzhledem k jeho posledním výkonům.
 
AvatarUž se ty spekulace rozjíždí, Schipachov a dokonce i Kovalchuk :D no, tomu Kovalchukovi bych se vůbec nedivil, pokud zůstane Radu a Kovy opravdu půjde do zámoří, tak to u nás vidím dost reálně.

Slzy na naších tvářích z konce sezony ještě nezaschly a už se spekuluje o novém kádru smajlik No jo, i to je Montreal.
 
Avatarpry k nam miri Jakub Jerabek http://www.hokej.cz/velka-vyzva-pro-jerabka-reprezentacni-obrance-pry-posili-montreal/5022847
 
AvatarCo bych dal za to, kdyby jsme Markova pustili a místo něj se vrátil Pateryn.
 
AvatarU nás je taky velký problém jak děláme obrovskou vědu z nasazování mladých hráčů. V tom má ale hodně prsty Therrien, bohužel si jsou v tomhle se CJ dost podobní, snad se mýlím. Třeba na začátku sezony ani vlastně nevím, proč roztrhl Webbyho a Beaulieho. Rozhodně nehráli spolu hůř než pak Webby a Jemelin. To se pořád všichni rozplývali jak jsou tough to play against, dva tvrdí hitující beci a přitom kulové, možná to platilo na velké týmy ze západu, ale rychlonohé menší týmy typu Bolts nebo Leafs tu tvrdost opravdu nepocitovali. Však taky CJ hned tento domnělý 1st pairing roztrhl. Kdo ví jak by to vypadalo, kdyby MT nechal hrát 6 a 28 dýl...

Máme za sebou rozhovory, Carey chce u nás zůstat a podepsat, to je hlavní zpráva. To samé Radu a bohužel i Markov. A on tu smlouvu dostane. Nechápu to a nikdy to nepochopím. Furt kecy jak hraje chytře, jak je pořád v kondici i přes svůj věk, zkušenosti a kecy v kleci. Hovno! ZČ jakš takš odehrál, ale jeho limity byly jasně patrné už tam, v PO hrál na jistotu, tzn. dělal málo chyb, to je třeba uznat (teda až na tu jednu hlavní, která nás stála přímo puk v síti), ale zase nic nevymyslel navíc, neviděli jsme žádný z tech jeho chytrých pasů, absolutně nestíhal, fyzicky ho šlo také odstavit jednoduše. Ale my ho podepíšeme, protože je legenda týmu a je to přece Markov. Neumíme se s ním normálně rozloučit a říct sorry, už pro tebe tady není místo? Udělalo to dřív spoustu klubů před i s většíma legendama- co si vzpomenu Iginla, Brodeur, E. Staal...

Já bych to hrál Webby-mladý bek (Juulsen, Sergachev), Petry-Benn, Davidson-Jemelin a v záasobě Nesterov, Lernout. Jemelina se bohužel nezbavíme a ještě třeba zkusit někoho urvat. Beaulie ven. Proč se bojíme nasadit mladé beky? NHL je liga mladých, příčí se mi dávat za vzor Ruins, ale ti v tom mají tradici- Hamilton, Carlo, ted McAvoy... Ano, ted jsou k tomu dotlačení zraněními, ale princip je stejný. Prostě dát mladým bekům šanci, ale ne tři zápasy a po chybě je posadit. Chybovat budou, to je jasné, ale musí se jim dát důvěra.
 
AvatarReakce na příspěvek:Máš sice pravdu ohledně letoška, ale na druhou stranu bych souhlasil s hráči, že ta soupiska byla letos celkem vyvážená, pořád ale ne na největší úspěchy - bohužel...
 
AvatarVobec si nemyslim ze Habs mozu obetovat "Sergacheva,Chuckyho,Juulsena a inych len preto aby mali 1C koho Tavaresa,Giroux,Duchene,MacKinnon,myslim ze uz len prvi 3ja by za Habs nechceli ani hrat vela hracov co ma klauzulu tak Habs maju vtop3 kde nechcu byt trejdovani aj v The Hockey News bol pred tusim Off-season15 otom clanok ktore timy su najmenej oblubene pri trejdoch.

Ak vlete opusti tim Emelin,Plekanec,Markov podpise na 1 rok do 2,5 mil$ stale bude slusny priestor pod stopom.Chucky po nevydarenej sezone hadam nedostane navrch na mega kontrakt ale tipujem podpis ak ostane ako ma Gally aspon dufam ze viac ako 4,5 mil$ to nebude.

k teme centrov by som este dodal ze je skoda ako sa presadil zatial Hudon myslel som si pocas MSJ ked hral za Kanadu ze do 3 rokov bude miesto v 1 timeale zacinam pochybovat..

 
AvatarReakce na příspěvek:Jaký pokus typu Koivu??? Viděl jsi ho vůbec hrát v jeho nejlepších letech? To byl jasný první centr, navíc obrovský srdcař, kterého jsme, podle mě, od té doby neměli!
 
24.04.2017 23:51 | reagovat
Rexxarus | rexxarus@seznam.cz
AvatarNo drafty jsou náš dlouhodobý problém. Jistě, neměli jsme krom situace před 5 roky možnost pickovat zrovna vysoko (a u Galchenyuka to vypadá všelijak, jen ne dobře). Žádné vysoké picky alá Edmonton, Buffalo, Toronto, svého času Pens nebo Caps. I tak by se tam mohl vypadnou nějaký drahokam, to v naší organizaci se sakra dlouho nestalo. Vemte si takový Detroit. Proč si myslíte, že byl tak dlouho úspěšný? Jasně podpisy volný hráčů za balík peněz, ale rovněž kvalitním scoutingem. Datsyuka brali v šestém kole jako 171 pick, Zetterberga dokonce v sedmém kole jako 210!!!

Podívame-li se na naše odchovance pohled to není radostný. Markov - důchodce, Pleky - nejlepší léta má za sebou, Gallagher - bojovník, ale zůstává často osamocený, Max - v základní části je na něj spoleh, v play-off nikoli, Emelin a Bealiue - nevyrovnaní, Nathan a jeho progres u nás je s otazníkem, když končil letošek v pressboxu. Snad lze pochválit scouty za Price, ale toho jsme brali z celkové pátého místa v silném draftovém roce 2005. Měnili jsme kouče, manažery, hráče chtělo by to průvan i u scoutů. Blbé je to, že výsledky v případě jejich vyhazovu se můžou projevit až za 4-5 let. Hráči letos svorně tvrdí, že měli všechno potřebné proto, aby zaútočili na Stanley cup, že měli z letošní soupisky nejlepší pocit za poslední léta. Já tvrdím, že končíme druhý rok po sobě sezonu tragicky (udělat klubový rekord v počtu nejmenšího počtu brankek v šestizápasové sérii, to je vážně "fajn"). Když z celého týmu hraje nadoraz pár jedinců a zbytek čeká co se bude dít, to mi nepřipadá na vyváženou soupisku. Například v roce 2011 to byla bitva s Bostonem jako hrom, a i když jsme padli, hráči tam ze sebe vymačkali to nejlepší. Letos mám dojem, že řada z nich předvedla naopak to nejhorší, když šlo o vše...
 
AvatarReakce na příspěvek:Nemáš pravdu, nebo mi dej konkrétní příklad kvalitního centra který je, byl nebo by mohl být k dispozici a myslíš si o něm, že by pro nás byl dlouholetým a kvalitním řešením našeho problému.

Někdy takoví hráči k dispozici jsou a to bud když chtějí změnit prostředí a vydají se na UFA trh- např. Kessler, ten ale si mohl vybírat, kde chce jít a hlavně to zpravidla bývají už starší hráči, jenž vyhledávají dlouhodobý kontrakt, jenž je zabezpečí na zbytek života. Nebo třeba hráči jako byl Mike Ricahrds, tam byly jiné problémy, Brad Richards- starý a na sestupu formy, Stamkos- hvězda, ale sám se rozhodl, kde chce jít, Duchene- obrovská protihodnota nebo třeba to letos bude Tavares, ale tam bude opět otázka jeho preference a bohužel k nám se hráči nehrnou, pokud nejsou našimi fans z mládí. Eric Staal byl volný loni, ale po těch jeho katastrofálních výkonech v PO ho každý odepsal, že všem docela zavřel ústa je druhá věc. Rozhodně ani on není nějaké dlouhodobé řešení. Tvůj oblíbenec Hanzal, centr do 2/3. útoku a co za něj Minny musela vypláznout, takhle jsou velcí centři cenění a takhle bych mohl pokračovat dál a dál.

Obecný princip trejdu- hráč má problém/klub s ním má problém/je na sestupu formy/je starý/nepotřebný, takže je logické, že to vždy má háček a je tam risk. Obecně dost těžké to skloubit a přivést takového hráče k nám. "Nejjednodušší" je si takového hráče nadraftovat, ale to jsme zase u jiného problému.

Vyfiltruj si na nhl.com kanadské bodování centru letošní základní části, zde odkaz pokud půjde, http://www.nhl.com/stats/player?aggregate=0&gameType=2&report=skatersummary&pos=C&reportType=season&seasonFrom=20162017&seasonTo=20162017&filter=gamesPlayed,gte,1&sort=points,goals,assists

Letmým přeletem jsem v padesátce napočítal tak 5-7 hráčů, co byli trejdovaní, zbytek vše franchise playeři draftovaní klubem, za který dodnes hrají. V první dvacítce je tam mimo tuto podmínku jen Carter, Staal a Johansen, vše hráči, jenž měli velké ale a velkou protihodnotu u svých trejdů.

Nebo trejd Larsson-Hall, Hall sice není centr, ale pro New Jersey to také bylo zalepení jedné díry a otevření další (ted pominu fakt, že v jejich sestavě je děr jak v cedníku), co tím chci říct, MB mohl teoreticky Subbyho trejdovat za třeba Tavarese, ale co vzadu bez top beka nebo jak on sám říká a ptá se novinářů, když mu jdou otázky okolo centra krkem, mám snad trejdovat Price za Stamkose? Co si tím pomůže?

Já ho nechci jen bránit, nesouhlasím s některými jeho kroky, ale v tomhle to má nesmírně těžké. Spíš bych se možná zamyslel nad složením našich scoutů a jejich vedoucího Timminse, ten už je u nás dost dlouho a v posledních letech se mu z late picků povedl Gally, Arty možná Ghetto a to je tak vše. První kola taky zatím nezáří. Chtělo by to i z naší strany konečně nějakou trefu do černého, nějakého Rakella, Kevina Hayese nebo Pastrnáka (byt je to winger).

 
24.04.2017 16:37 | reagovat
lordrahl | l.rahl@seznam.cz
AvatarReakce na příspěvek:Já se Bergevina zastávám také, ale podle mne takový hráči bývají, jen doposud jak říkáš 10 let nebyla u vedení vůle někoho takového přivést tzn. zaplatit i přeplatit. Neustále se u nás dělaly pokusy typu Koivu, Plekanec,Gomez,Desharnais, v poslední době Galchenyuk a Danault. Ti hráči se nehledají snadno to je všem jasné, ale každoročně jsou týmy které zahajují přestavbu a ty hráče by pustily, letos (Buffalo,Colorado,NJ,Phila) jen jde o tu protihodnotu. Já se jen snažím říct že za mě už dost! Ať klidně přeplatí at dají mládí, nezájem! Prostě potřebujeme jasného 1 centra ve věku do 28 let. Bez něj nemáme dlouhodobě fungující 1 lajnu a PP.
 
AvatarReakce na příspěvek:No, posledním klasickým prvním centrem, co se kvality týče, byl Koivu ve svých nejlepších letech...
 
AvatarReakce na příspěvek:Já bych jen dodal, že po prvním centru volají fans Habs z celého světa už tak kolik, deset let? Ale to se musím MB zastat, takoví hráči prostě moc k dispozici nebývají.

 
23.04.2017 23:17 | reagovat
lordrahl | l.rahl@seznam.cz
AvatarNO je to tu pánové, Rangers opět prokázali že to jsou v PO tým nejplayoffovatější. Varoval jsem, nepřál si je a bohužel je to jak to je. Škoda, věřil jsem že máme silný tým, možná i máme ale zkrátka to letos neklaplo. Na druhou stranu u nás vidím velký progres za letošek, pokud Bergevin sežene KVALITNÍHO 1 centra po kterém volám už od začátku sezony bude dobře. Klidně ať táhne i Sergachev a jemu podobní, ale my toho centra prostě potřebujeme a je potřeba za něj holt zaplatit. Galchenyukovi dát ještě šanci,ale pokud bude žádán za toho centra ať se klidně pakuje.
Stojím za Bergevinem, podle mě je to dobrý manažer.
 
AvatarReakce na příspěvek:Já souhlasím, že přes Rangers se dalo projít, jak by to bylo dál, těžko říct, rostl by apetit a kluci se mohli dostat do laufu, ale myslím, že západ tam má lepší družstva. Jsem na finále zvědavý, ale zápal z PO je fuč. Se změnami to bude těžko, Plekyho s platem ani nikdo moc chtít nebude, Shaw nevím, mě nikdy nenadchl, rozhodně u nás nepředvedl zatím to, na co má. Galchenyuk, to je asi největší otazník, potenciál má, ale tato sezóna byla tragická, já bych mu ale šanci rozhodně dal. Markova pryč (neočekávám to), Jemelin zůstane. Musíme jít po prvním centru, jestli to způsobí ztrátu Gachenyuka, tak se s tím smířím. Beaulieuho k někomu přihodit, ten u nás už nic nezahraje. Ott, Flynn a King pryč...
 
AvatarJenom tedy přesouvám diskusi. Tenhle tým měl rozhodně na to, aby přes Rangers přešel, ale nestalo se to hlavně kvůli produktivitě - takže stejně by to byl asi náš vrchol v tomto PO, přes Pittsburgh bychom se v případném konferenčním finále stejně nedostali. Já se prostě toho poháru podruhé za tu dobu, co Habs fandím, nedočkám...smajlik. A hlavně kvůli tomu, že to mužstvo není nikdy kompletně postavené na závěrečné boje! Jak již bylo řečeno, dokud nevyřešíme prvního centra, není tu šance na úspěch - a Galchenyuk už jím u nás nebude, to je jasné (možná někde jinde...). Otázka léta a změn v kádru - v obraně mě rozhodně došla trpělivost s Beaulieuem, tam už žádný progres nebude. Jemelin s Markovem by měli také jít, ale obávám se, že oba zůstanou. V útoku okamžitě vykopnout Kinga, co to bylo, proboha, za tah, to jsem nepochopil doteď! Ott také pryč - jak psal Parda, nyní nezahrál špatně, ale do sezóny máme své mladíky. Mitchell by asi měl zůstat, pro Flynna tu už místo není. Shaw mě po většinu sezóny strašně zklamal, ale ještě bych ho zkusil. U Plekyho jsem na vážkách - základní část strašná, ale pokud by to mělo poté vypadat jako nyní, tak by mě tu jako třetí centr nevadil (problémem je ale ten jeho plat...). No a pak je tu Galchenyuk - toho kluka jsem měl moc rád a moc jsem mu přál prvního centra. V tom duchu také letošní sezónu rozjel - byla radost se na něj s Radulovem dívat. Jenže pak přišlo zranění a od návratu je úplně jalový a nevzpamatoval se ani teď! Jenom mě sere, že pokud bude vyměněný, tak v novém mužstvu půjde nahoru, to jsem si skoro jistý... smajlik! Ale stejně bych byl asi této variantě nakonec nakloněný, pokud to samozřejmě povede k již zmiňovanému zisku prvního centra!
Management čeká perné léto a já již několikátý rok budu doufat, že ten kádr bude složený lépe než dosud...
 
 
Související zápas
 
 
detail zápasu
 
 
vs. New York Rangers
 
 
přehled všech zápasů
 
 
Nejnovější články
 
 
archiv článků
 
 
Napsali jsme 23.04
 
 
 
 
Tabulka
 
P.TýmZ.SkoreB.
 
celá tabulka
 
 
Aktuálně z fóra
 
  • Theo: Není to házení hrachu na zeď - ty ... | více
  • Ano, nejak takhle jsem to ohledně Savarda myslel. A ... | více
  • Jinak hodnocení celkem přesný. A byl bych překvapený, kdyby Ylönen ... | více
  • Jsem asi poslední, kdo by byl Savardův fanoušek, ale: ... | více
  • No vidíš a já problém s jeho pomalostí mám ... | více
 
 
 
 

© Copyright - Všechna loga a známky NHL, jakožto další zde zobrazené vlastnické materiály jsou vlastnictvím NHL, NHL Enterprises, L. P. a příslušných týmů. © NHL Enterprises, L.P. Všechna práva vyhrazena.

Web created by Martin Formánek (martin.formanek(at)gmail.com) | design by Aleš Koňařík