Moc si přál ještě o rok prodloužit kariéru v NHL a moc si přál, aby to bylo v Montrealu. Nijak to neskrýval. A přestože je současná NHL k hokejistům nad třicet let mimořádně tvrdá a konkrétně Montreal zvlášť neoplývá přehnanými ohledy vůči svým hráčům, jeho přání nezůstalo nevyslyšeno. Tomáš Plekanec má těsně po otevření trhu s volnými hráči v kapse roční kontrakt s Canadiens.
„Jak jsem řekl už dřív, rád bych se vrátil do Montrealu. Taková je moje priorita a Marc Bergevin řekl, že by mě rád měl zpět. Věci se mohou měnit podle toho, jako budou plány na příští sezónu, takže uvidíme na konci června," řekl Tomáš Plekanec před zhruba pěti týdny.
Hráčovou nespornou výhodou bylo, že ho dobře zná jak trenér Claude Julien, tak generální manažer Marc Bergevin. Montreal považuje za svůj domov, francouzština je pro jeho děti první jazyk. V pětatřiceti letech nyní kladenský odchovanec dostává příležitost zakončit kariéru tam, kde ho draftovali a kde vyjma krátké jarní anabáze v Torontu působil od svého vstupu do NHL.
Roční smlouva mu garantuje 2,25 miliónu dolarů základního platu, na bonusech si může vydělat další milión až milión a čtvrt. S ohledem na to, za jaké peníze často podepisují hráči v tomto věku, jde o velmi férový kontrakt. Připomeňme, jak dlouho čekal loni na smlouvu Jaromír Jágr, jenž se nakonec zavázal Calgary za milión, plus další možný milión na bonusech.
Plekancův přínos spočívá už nějakou dobu jinde, než v hromadě nastřílených branek. Je bezchybný v defenzivě, skvělý na buly, svoje si odehraje na oslabení. Dokonale se umí dostat pod kůži největším hvězdám soupeře, které nezřídka dostává na starost. Bonusy jsou v jeho případě reálně dosažitelné, Montreal je neposadil nijak vysoko.
Za třicet, čtyřicet a padesát odehraných zápasů dostane český veterán vždy 250 tisíc dolarů, dalších 250 tisíc mu přijde na účet (jistěže po zdanění) za 10 nastřílených branek nebo 25 nasbíraných bodů. Dalších čtvrt milión visí ve vzduchu za případný postup Montrealu do play off.
Reakce na příspěvek:DenTennessee: Podepisuji se, chlape!
Kdo by
Price s tímto kontraktem a NEformou co loni měl vzal a pokud ano, co by si za něj teď dostal? Odpovězte si samy...
Já věřím, že Carey se vrátí do top 5 formy (s tou obranou to bude hereoický výkon), ale pokud ne (i vzhledem ke zraněním), tak je to mega průser, mega.
Na druhou stranu ho Bergy(a to jsem tady psal už asi 5x), že ho musel přeplatit, jinak Habs fans by se už definitivně podělali a Parda71 by usedl na triskáč, aby se na St Catherine ujal vedení Ku Klux Klanu proti MB :D
Tohle je bohužel riziko, dkyž tvůj nejlepší hráč týmu je brankář. Proto já (maník z gauče a pressu), bych ho prostě nepodepsal, ale to se mi teď kecá viďte :D
Bohužel to samé platí u Webera, kdo by ho teď vzal, když rok celkem nestál na bruslích? :)))
Míro: Co ten Motor?
btw: Mžeš mi s Maxem nevěřit, ale normálně to vylezlo ven, nepotřebuju spekulace. Fakt. Takové požadavky dal na stůl (divíš se mu? Já vůbec). A takové pro Habs v současné situaci byly absolutně neakceptovatelné... No jak s ním jebali po \"lidské\" stránce, mě samozřejmě sere, protože já ho měl vždycky moc rád a nezasloužil si to. Je to dobrej chlap, ale ne materiál na kapitána.
btw: Třeba i božský Kerísek teď říkal, že Max chtěl už sám dlouho pryč. Vždycky pravda je někde uprostřed, zvlášť co se Montrealu týče, Pleky by ti o tom řekl své :)
Ten Motor nevím, nevím, ale zatím to moc nevypadá...
.
Tak pokud je to u Maxe s tou sumou skutečně pravda, tak by to byl asi fakt velký risk - pořád si ale myslím, že by něco šlo dolů, spíš by ale byl problém s délkou kontraktu. Ale vyjebat s ním takhle neměli...
Reakce na příspěvek:Tak myslím, že tuhle offseason si za rámeček Bergy dát může. Depth na centru je posílená, drafty do budoucna posichrovaný a pár lapsusů zažehnáno.
Jelikož máme v lepších rukách konečně i farmu, myslím, že screwing rookies snad nenastane.
Já osobně jsem rád že Carey zůstává. Co bychom za něj dostali? Jeho smlouva je přehnaná (uznávám, Bergyho chyba - ale co měl dělat - pustit ho pryč?) a sezóna špatná, mohli bychom být rádi kdybychom za něj dostali to co za Maxe a s veškerou úctou - Carey narozdíl od Maxe dokáže sám vyhrávat zápasy.
Webber je ten samý případ, ale zraněnej, to sou hráči, který nám při rebuildu můžou pomoct mladíky vychovat, když už ne nás táhnout k SC.
DenTennessee: Podepisuji se, chlape!
Kdo by
Price s tímto kontraktem a NEformou co loni měl vzal a pokud ano, co by si za něj teď dostal? Odpovězte si samy...
Já věřím, že Carey se vrátí do top 5 formy (s tou obranou to bude hereoický výkon), ale pokud ne (i vzhledem ke zraněním), tak je to mega průser, mega.
Na druhou stranu ho Bergy(a to jsem tady psal už asi 5x), že ho musel přeplatit, jinak Habs fans by se už definitivně podělali a Parda71 by usedl na triskáč, aby se na St Catherine ujal vedení Ku Klux Klanu proti MB :D
Tohle je bohužel riziko, dkyž tvůj nejlepší hráč týmu je brankář. Proto já (maník z gauče a pressu), bych ho prostě nepodepsal, ale to se mi teď kecá viďte :D
Bohužel to samé platí u Webera, kdo by ho teď vzal, když rok celkem nestál na bruslích? :)))
Míro: Co ten Motor?
btw: Mžeš mi s Maxem nevěřit, ale normálně to vylezlo ven, nepotřebuju spekulace. Fakt. Takové požadavky dal na stůl (divíš se mu? Já vůbec). A takové pro Habs v současné situaci byly absolutně neakceptovatelné... No jak s ním jebali po \"lidské\" stránce, mě samozřejmě sere, protože já ho měl vždycky moc rád a nezasloužil si to. Je to dobrej chlap, ale ne materiál na kapitána.
btw: Třeba i božský Kerísek teď říkal, že Max chtěl už sám dlouho pryč. Vždycky pravda je někde uprostřed, zvlášť co se Montrealu týče, Pleky by ti o tom řekl své :)
Tak myslím, že tuhle offseason si za rámeček Bergy dát může. Depth na centru je posílená, drafty do budoucna posichrovaný a pár lapsusů zažehnáno.
Jelikož máme v lepších rukách konečně i farmu, myslím, že screwing rookies snad nenastane.
Já osobně jsem rád že Carey zůstává. Co bychom za něj dostali? Jeho smlouva je přehnaná (uznávám, Bergyho chyba - ale co měl dělat - pustit ho pryč?) a sezóna špatná, mohli bychom být rádi kdybychom za něj dostali to co za Maxe a s veškerou úctou - Carey narozdíl od Maxe dokáže sám vyhrávat zápasy.
Webber je ten samý případ, ale zraněnej, to sou hráči, který nám při rebuildu můžou pomoct mladíky vychovat, když už ne nás táhnout k SC.
Yzeman skončil ve funkci generálního manažera Tampy. U nás se to, že by Bergevin skončil asi bohužel nestane.
Reakce na příspěvek:Kdo bude dávat góly?
No třicetigolový střelec tam není, to přiznávám :) Gally vidím tak 25. Ale kolektivně si myslím, že každý dát trochu víc branek. Lehkonen, Hudon, Drouin, Domi, Scherbak, Armia. Ti všichni si myslím, že střelecky prožijí lepší sezonu.
Míro, kamaráde, jestli myslím, že to bude stačit na PO, ne nemyslím. Pokud se Carey nezblázní, tak tam nebudeme, to je fakt. Sezona 2018/2019 nebude dobrá, ale bude důležitá v procesu \"rebuild on the fly\" viz Bruins, viz Phila.
Někomu se podaří - jako těmto dvěma týmům. Někomu to dlouho nejde, jako Vancouver.
Hele, já neříkám, že všechno je dobrý, to samozřejmě že ne. Není. Hodně věcí se nepovedlo. Už v minulosti jsem kritizoval řadu kroků...protihodnota za Subbana (věkový nepoměr ten mi vadil u Webera),
Alzner kontrakt. Chování k Maxovi, které bylo dost nefér. Na druhou stranu jsme se občas i mýlil, jako
Drouin trejd, z kterého jsem byl nadšený a zatím nevypadá vůbec dobře (pořád čekám, že to bude lepší).
Parda se ptá, kde vidím světlo. Vidím a nejen jedno. Před 15 měsíci jsme měli pipeline mladíků totální chcíplí. Teď: Poehling, Kotkaniemi, Suzuki, Brooks, Oloffson, Juulsen, Mete, Hillis, Ylonen, Ikonen. Zvláště na centru už to opravdu není špatný potenciál. Samozřejmě ne všichni se prosadí v NHL, ale z těchto co jsme jmenoval většina.
Na MS 20 ve Vancouveru, kam zřejmě pojedu,-
Poehling druhý centr USA,
Kotkaniemi první centr Finů,
Ylonen vedle něj,
Suzuki top 6 Kanady, To není špatný pohled, v draftu 2019, který je neskutečně natřískaný už máme 10picků, bude z čeho vybírat.
Je toho tolik, co se dá o té situaci říct. Otázky proč zůstal Weber, proč Price, proč tenhle trejd, proč tamhle to. Napsal jsem asi 8 odstavců odpovědí a odpověděl si i (tobě) asi tak na 25% otázek, tak to radši smazal.
Raději bych o tom pokecal, Moturek hrají na Slavii koncem října ne? Nechceš dorazit. Dáme pivo a proberem to, když neklapl ten sraz.
A obalíme nervy na lepší časy :) Co ty na to?
Já se ani neptal, jestli to bude stačit na PO...
. Popravdě mě letos PO ani moc nezajímá, nic kloudného by nám případná náhodná účast v něm nepřinesla. Ale ptal jsem se, proč, když jsme v takovémhe \"módu\", jsme neřešili i
Price s Weberem - to mi nedává smysl. Protože takhle jsme jen na půli cesty...
Ano, situace u mladíků je teď u nás mnohem příznivější než třeba před 2 roky, ale pořád je tu ten strašák s naší (ne)výchovou a růstem těchto nadějných prospektů...
Ještě k Maxovi - tak asi by u nás chtěl o něco více, ale jestli až takovou sumu, co jsi napsal, tomu osobně nevěřím a můžeme o tom samozřejmě jen spekulovat. Nicméně pachuť ze způsobu jeho \"odchodu\" tu je pořád...
Reakce na příspěvek:Taky si říkám, že takovou smlouvu mohl u nás podepsat naprosto v klidu a ne s ním takhle vyjebávat - pořád opakuju, že i při případném částečném rebuildu (nebo jak to nazvat...) by on byl zárukou toho, že bude přísun gólů a zároveň po jeho boku vyrostou mladíci. Navíc u nás chtěl zůstat... A nemyslím si zrovna, že Vegas by letos byli nějakým favoritem na SC - loňskou jízdu nezopakují, byť solidně mužstvo posílili. Takže to asi nebude ten hlavní důvod takového podpisu.
A ještě drobnost, k Maxikovi, jehož dres (ještě bez toho zatraceného \"C\") jsem právě uložil do skříně.
4x7, ne kamarádi to by u nás na 1000% nepodepsal, tečka. Víte kolik milionů v Quebecu se rovná 7mega v Nevadě?
9,45.
Tax rules, chlapi.
Takže prosím, nerozšiřujte paniku. Wolverin u nás hrál 6 let, za \"párek v rohlíku\" na poměry svým kvalitám a dnešním platům v NHL. Jestli myslíte, že by tohle prošlo, tak ne neprošlo. NO fucking way.
Není blbej, má velkou rodinu. Ví, že před šesti lety ho MB vysvlékl donaha po sezoně co dal 33gólů.
Důkaz? NA draftu měl na stole od LAK za 6x6, to není tak špatný ne. Njn, Kalifornie není Nevada...:)
V Montrealu chtěl 7let za 8mega. Dali byste to? Upřímně v situaci, které jsme, by to byla blbost. A za 3 roky by byl nevyměnitelný...
Reakce na příspěvek:Kdo bude dávat góly?
No třicetigolový střelec tam není, to přiznávám :) Gally vidím tak 25. Ale kolektivně si myslím, že každý dát trochu víc branek. Lehkonen, Hudon, Drouin, Domi, Scherbak, Armia. Ti všichni si myslím, že střelecky prožijí lepší sezonu.
Míro, kamaráde, jestli myslím, že to bude stačit na PO, ne nemyslím. Pokud se Carey nezblázní, tak tam nebudeme, to je fakt. Sezona 2018/2019 nebude dobrá, ale bude důležitá v procesu \"rebuild on the fly\" viz Bruins, viz Phila.
Někomu se podaří - jako těmto dvěma týmům. Někomu to dlouho nejde, jako Vancouver.
Hele, já neříkám, že všechno je dobrý, to samozřejmě že ne. Není. Hodně věcí se nepovedlo. Už v minulosti jsem kritizoval řadu kroků...protihodnota za Subbana (věkový nepoměr ten mi vadil u Webera),
Alzner kontrakt. Chování k Maxovi, které bylo dost nefér. Na druhou stranu jsme se občas i mýlil, jako
Drouin trejd, z kterého jsem byl nadšený a zatím nevypadá vůbec dobře (pořád čekám, že to bude lepší).
Parda se ptá, kde vidím světlo. Vidím a nejen jedno. Před 15 měsíci jsme měli pipeline mladíků totální chcíplí. Teď: Poehling, Kotkaniemi, Suzuki, Brooks, Oloffson, Juulsen, Mete, Hillis, Ylonen, Ikonen. Zvláště na centru už to opravdu není špatný potenciál. Samozřejmě ne všichni se prosadí v NHL, ale z těchto co jsme jmenoval většina.
Na MS 20 ve Vancouveru, kam zřejmě pojedu,-
Poehling druhý centr USA,
Kotkaniemi první centr Finů,
Ylonen vedle něj,
Suzuki top 6 Kanady, To není špatný pohled, v draftu 2019, který je neskutečně natřískaný už máme 10picků, bude z čeho vybírat.
Je toho tolik, co se dá o té situaci říct. Otázky proč zůstal Weber, proč Price, proč tenhle trejd, proč tamhle to. Napsal jsem asi 8 odstavců odpovědí a odpověděl si i (tobě) asi tak na 25% otázek, tak to radši smazal.
Raději bych o tom pokecal, Moturek hrají na Slavii koncem října ne? Nechceš dorazit. Dáme pivo a proberem to, když neklapl ten sraz.
A obalíme nervy na lepší časy :) Co ty na to?
MB v rozhovoru tvrdí, že Maxovi nenabídli smlouvu, protože sám si požádal o trejd. Přitom sám Max všude tvrdil, že chce zůstat. Takže jak to bylo?
Jinak vše podstatné tady již padlo. Zajímavý prospect,
Tatar dost možná veliká koule na další roky (Vegas za něj dali balík). Přeju Maxovi vše nejlepší odvedl tady fantastickou práci, bez pořádného centra mu to až do loňska střílelo parádně. Kdyby dopadl podobně jako letos Eller, vůbec bych nezlobil.
Vedení nechce použít slovo rebuild, ale tým je prostě v prachu.
Price s Weberem to nevytrhnou a Gallaghery bychom potřebovali další 2-3 aspoň
Takže tak.
Reakce na příspěvek:Max za sedm mil. ročně na 4 léta? Wow, prostě wow, nevím jak to McPhee dělá. Čekal jsem tak 7 let a 8,5 milionu. Max chce asi konečně vyhrát :D
Theo- nechápu tě, když já byl optimista, tak jsi mě okřikoval, zejména si silně kritizoval obranu, teď jsi tady snad jediný, kdo vidí světlo na konci tunelu.
Taky si říkám, že takovou smlouvu mohl u nás podepsat naprosto v klidu a ne s ním takhle vyjebávat - pořád opakuju, že i při případném částečném rebuildu (nebo jak to nazvat...) by on byl zárukou toho, že bude přísun gólů a zároveň po jeho boku vyrostou mladíci. Navíc u nás chtěl zůstat... A nemyslím si zrovna, že Vegas by letos byli nějakým favoritem na SC - loňskou jízdu nezopakují, byť solidně mužstvo posílili. Takže to asi nebude ten hlavní důvod takového podpisu.
Max za sedm mil. ročně na 4 léta? Wow, prostě wow, nevím jak to McPhee dělá. Čekal jsem tak 7 let a 8,5 milionu. Max chce asi konečně vyhrát :D
Theo- nechápu tě, když já byl optimista, tak jsi mě okřikoval, zejména si silně kritizoval obranu, teď jsi tady snad jediný, kdo vidí světlo na konci tunelu.
Reakce na příspěvek:Já si ještě dělám takovou malou naději, že by tam mohla zafungovat taková ta velká nasranost velmi podceňovaných hráčů jako loni u vegáčů.
To co tam ten Fííí natahal a co z toho postavil, to je úplně neuvěřitelný. Letos jim to ale myslím už tak nepůjde, přestože svoji největší ztrátu Neala velmi dobře zalepili zrovna naším Maxem.
Ovšem MBéčko to vyměňuje, podepisuje a vybírá na zisk prvního draftu pro habs v následujících třech letech po sobě.
Takovýho škodiče sme v historii snad ještě neměli.
Reakce na příspěvek:Montreal není pupek světa, to tady nepíšu poprvé. Rebuild už zvládli jiné velké hokejové města, tak opravdu nevidím důvod, proč by to nezvládli v Montrealu. Jen chtít, být k lidem upřímní a chodili by i tak. A ne si na upřímnost lhát, kecat hovadiny o nějakém reset a přitom být všem pro smích, tak jako jsou ti naši dva Dumb & Dumber.
Montreal není pupek světa, ale MBéčko z nás udělal něco jako kanadský phoenix.
Reakce na příspěvek:Newton: I am in your corner, my friend :)
Parda: Proč nepřizná? Byznys, baby, tomuhle se říká byznys...Při astronomické ceně lístků mu Molson (pochopitelně) nedovolí říct, pakujeme to, dva roky budeme stát za ..., ale jen kupujte lístky šmejdi :)
Tohle je rebuild...a depth na centru do dvou let bude super.
Zacházení s Maxem mě sralo, absolutně. Velice fér kluk si tohle nezasloužil ani náhodou. Proto kontroval po svém - Walshem. Nezvládnutá situace, stejně jak podpis Alznera.
Proto return za něj je pro mě až překvapivě slibný (viz ta soap opera, a hodnota LW/RW na trhu).
Fajn, to všechno je hezké, nicméně ve vzduchu je pořád ta moje otázka: Kdo ty góly bude u nás teď dávat? Vždyť už loni to byl obrovský problém, teď odešli dva kvalitní střelci a my budeme hrát na nulu obdržených gólů nebo co...? Já věřím tomu, že do budoucna jsou letošní tahy Bergevina to lepší, co provedl, ale potom se budu ptát asi podobně jako Parda - proč si necháváme Webera, proč neumožníme tedy Priceovi odchod do mužstva, kde v nejlepších brankářských letech má reálnou šanci na SC? Protože jinak mi ty kroky nedávají tak úplně smysl a nemají nějakou smysluplnou návaznost!
Když to tak shrnu, tak Bergevin vyměnil, aspoň dle mého, uvažovanou kostru mužstva do budoucna - Subban, Sergachev, Galchenyuk,
Pacioretty (zbyl mi akorát Gallagher)! Myslím, že tohle měli být hráči, okolo kterých se společně s Pricem měl postavit konkurenceschopný tým s aspirací na SC. Místo toho máme rozpadajícího se Webera (nic proti němu, ale takhle to prostě je), Drouina, který je nesporně kvalitní hráč, ale hraje úplně jinou pozici, než je mu vlastní, a nadějné prospekty, s kterými doposud vůbec neumíme pracovat! Vyhlídky suprové, ne?
https://globalnews.ca/video/4437432/call-of-the-wilde-max-pacioretty-traded-to-las-vegas
Brian Wilde, jeden z mála NEhysterických novinářů v Montrealu, k trejdu...
Reakce na příspěvek:Newton: I am in your corner, my friend :)
Parda: Proč nepřizná? Byznys, baby, tomuhle se říká byznys...Při astronomické ceně lístků mu Molson (pochopitelně) nedovolí říct, pakujeme to, dva roky budeme stát za ..., ale jen kupujte lístky šmejdi :)
Tohle je rebuild...a depth na centru do dvou let bude super.
Zacházení s Maxem mě sralo, absolutně. Velice fér kluk si tohle nezasloužil ani náhodou. Proto kontroval po svém - Walshem. Nezvládnutá situace, stejně jak podpis Alznera.
Proto return za něj je pro mě až překvapivě slibný (viz ta soap opera, a hodnota LW/RW na trhu).
Montreal není pupek světa, to tady nepíšu poprvé. Rebuild už zvládli jiné velké hokejové města, tak opravdu nevidím důvod, proč by to nezvládli v Montrealu. Jen chtít, být k lidem upřímní a chodili by i tak. A ne si na upřímnost lhát, kecat hovadiny o nějakém reset a přitom být všem pro smích, tak jako jsou ti naši dva Dumb & Dumber.
Reakce na příspěvek:Způsob jeho odchodu je až žalostný až je mi z toho do breku. Kluk, který to v Montrealu miloval... Brečíme, že k nám nikdo nechce podepsat, ale srdcařů co by za tým umírali se zbavujeme. Už se z toho stává docela tradice bohužel.
Tatar... uvidíme. Kdo ty góly bude dávat taky nevím.
Reakce na příspěvek:Newton: I am in your corner, my friend :)
Parda: Proč nepřizná? Byznys, baby, tomuhle se říká byznys...Při astronomické ceně lístků mu Molson (pochopitelně) nedovolí říct, pakujeme to, dva roky budeme stát za ..., ale jen kupujte lístky šmejdi :)
Tohle je rebuild...a depth na centru do dvou let bude super.
Zacházení s Maxem mě sralo, absolutně. Velice fér kluk si tohle nezasloužil ani náhodou. Proto kontroval po svém - Walshem. Nezvládnutá situace, stejně jak podpis Alznera.
Proto return za něj je pro mě až překvapivě slibný (viz ta soap opera, a hodnota LW/RW na trhu).
Reakce na příspěvek:To jsi asi jediný, kdo to nevidí. A i kdybychom překvapili, může se to stát, neříkám že ne, Pricer v god modu nás do PO dostat může, ale proč? PO tým nejsme, leda ztratíme šanci na slušný draft. Ale to je pořád dokola, MB něco dělá dobře, tj. shraňuje prospecty atd., ale nepřizná že jsme v rebuildu, takže ani ryba ani rak, kroky bez vize a plácání se místě pokračuje.
Ano, s Maxem to tak muselo dopadnout. Nečetl jsi celou tu ságu? Hráč, který u nás chtěl upřímně zůstat byl vyměněný. Já chápu proč, příští rok by chtěl velkou smlouvu a není nejmladší, ale proč odešel tímhle stylem a proč tím pádem neodejdou i
Price a Weber, kteří už tyto smlouvy mají a do bucoucna se nám tedy vůbec nebude hodit jak jejich věk, tak velké kontrakty. A jak říká Míra, tým neschopný dávat goly se zbaví jednoho z nejlepších sniperů celé ligy.
Reakce na příspěvek:Dalo se to čekat, přesto to mrzí a jak píšeš - hlavně mrzí ten způsob po těch letech, co tu pro nás odvedl...
. Z Tatara jsem přímo zděšený, ale asi to byla cena za to, že se Vegas zbavili kvalitního prospecta a druhého kola v draftu. Pořád tu ale zůstává otázka sezóny - KDO BUDE U NÁS STŘÍLET GÓLY??? Dva nejlepší střelci jsou za jedno léto pryč a náhrada stejného typu žádná! To bude pro skalního fandu hoodně těžká sezóna...
.
Reakce na příspěvek:Nevidím důvod, proč bychom měli být. Zázraky nečekám, ale pokud bude
Price zpátky ve formě a nová krev (včetně trenérů) se chytne.. Obrana bude asi dál peklíčko, ale dopředu můžeme být s tímhle mančaftem tvůrčí. Kéž by
Hudon s Lehkonenem prolomili svou neskutečnou smůlu, výkonově mají na mnohem víc.
A jinak trade solidní. Mrzí mě, že to s Maxem muselo (?) dopadnout takhle, ale
Suzuki je výborný prospekt!
Reakce na příspěvek:Mimochodom ako sa tešíte na sezónu, v ktorej budeme fackovacím panákom celej ligy?
Protihodnota vzhľadom na situáciu je dobrá ale je mi ľúto, že po Subbanovi odchádza ďalší hráč, ktorý chcel hrať v Montreale. Lenže keď sú pri kormidle hlupáci, tak to ide ťažko... Go Patches Go!!!
Tak a Max je pryč
Protihodnota asi špatná není, je lepší než za co šel Skinner a asi to i odpovídá, ale je mi to líto a nelíbí se mi v jakém stylu Max odešel. Bude mi moc chybě, byl to u nás za celou dobu nejlepší útočník a lidsky skvělý kluk. O další důvod navíc proč příští rok na západě fandit Vegas.
Protihodnota Tatar, 2. kolo a prospect Suzuki. Tatara jsem nikdy moc nemusel, lidsky mi přijde dost hloupý a jeho styl hry se mi moc nelíbí. Navíc se nepřetrhne s bráněním tak už vidím jak si \"krásně\" sedne s Julienem. A taky není pro nás moc povzbuzující, že za něj Vegas dali tak obrovskou protihodnotu, ale v PO téměř nehrál. Snad překvapí.
Suzuki je třináctka loňského draftu a samozřejmě centr, takže zde můžeme jen doufat, že se z něj vyklube dobrý hráč. V juniorce zatím válí.
https://www.youtube.com/watch?v=Bl3GsVWY20U
https://www.youtube.com/watch?v=S2oKVrCv9E8
https://www.youtube.com/watch?v=IuzQ6dlfrNc
A jaké jsou vaše oblíbené momenty s Maxem?
pacioretty je prec
a ten prichod Tatara je snad zly sen... chaoticky poskakovac a nahodny odrazac pukov. k tomu ten vazny dolezity pohlad najvacsej \"superstar\"...
Reakce na příspěvek:https://montrealgazette.com/sports/hockey/nhl/hockey-inside-out/stu-cowan-its-becoming-an-ugly-divorce-for-the-canadiens-and-max-pacioretty
Pravidivější článek asi těžko pohledat, vše perfektně vystihuje.
Jo, je to tak a čte se to strašně těžce...
.
https://montrealgazette.com/sports/hockey/nhl/hockey-inside-out/stu-cowan-its-becoming-an-ugly-divorce-for-the-canadiens-and-max-pacioretty
Pravidivější článek asi těžko pohledat, vše perfektně vystihuje.
A chybí mi tam McCarron, ten zatím jako jediný nemá kontrakt.
Nudím se, tak si tak rozmýšlí jak by zhruba mohla vypadat sestava, resp. jací hráči by mohli přesně za měsíc nastoupit. A tohle mi vyšlo.
Price, Niemi
Petry-Juulsen
Mete-Benn
Alzner-Reilly
Schlemko, Sklenička, Moravčík,
Lernout (Oulett?)
Domi-Drouin-Gallagher
Max-Danault-Hudon
Lehkonen-Plekanec-Armia
De La Rose-Peca-Scherbak
Deslarieus, Froese
IR- Weber, Shaw, Byron
Na prdel si z toho nikdo nesedne, o tom se asi není třeba ani bavit. Útok podle mě by mohl překvapit a s Caryho top formou bychom mohli kousat, ale asi nejen mi dělá největší obavy je obrana.
Petry je stálice,
Juulsen a
Mete snad naváží na své super výkony z loňska, příjemné překvapení by mohl bát Reilly, taky nehrál vůbec zle, ale na TOP 4 to asi není. Dále to jsou jen otazníky jaký bude Benn, u Alznera nic nečekám. Snad na tyto hráče vytvoří tlak i Moravčík a Sklenička, případně Schlemko.
https://www.slovaknhl.sk/38435-nesplnil-co-slubil-hneva-ma-to-tvrdi-subban.html
A nás môže mrzieť, že hráč ako on bol vymenený pod cenu za starnúcu a stále zranenú niekdajšiu hviezdu NHL...
Go Subby Go...
Tak do situace s Maxem už mluví i Larry
Eller a rýpl si do Habs. Bergevin je opravdu pro smích celé lize a Habs bohužel s ním.
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=297594134164598&id=61652252465&_rdr
To muselo bolieť...
Na hockeynews byl článek : popiště svůj svůj tým GIFem, hodně jsem se pobavil...dávám nejlepší
https://i.giphy.com/media/NzKdp5VjjnFqU/giphy.webp
Reakce na příspěvek:https://www.slovaknhl.sk/38365-canadiens-a-flames-si-vymenili-utocnikov.html
bereme všechny centry v dosahu ....snad se to vyplatí a budeme mít tak za 2 roky kvalitní první tři...
Reakce na příspěvek:První dva týdny v září by mi také vyhovovali, Pardo, taky to nemám úplně blízko, ale vlakem by to bylo v poho, ne? Sedneš na pendolino a je to... V Práglu jako nic extra, ale přizpůsobil bych se. Rád bych vás zase viděl...
Fakt nevím, pro mě to je fakt komplet celý den v prdeli, to máš cestu Ostrava-Praha 4 hodky a ještě Opava-Ostrava. Musel by to být víkend a i to je s otazníkem, opravdu nechci nic slibovat.
Taky bych dorazil do Prahy - terminove se dokazu prizpusobit.
První dva týdny v září by mi také vyhovovali, Pardo, taky to nemám úplně blízko, ale vlakem by to bylo v poho, ne? Sedneš na pendolino a je to... V Práglu jako nic extra, ale přizpůsobil bych se. Rád bych vás zase viděl...
Jsem taky pro sraz...místo je mi jedno :)
ja klidne do Praglu dorazim na sraz, jako strojvedouci muzu hezky vlakem
https://www.slovaknhl.sk/38365-canadiens-a-flames-si-vymenili-utocnikov.html
Pro mě je to opravdu daleko, to asi neklapne. Pokud to teda plánujete dělat v Praze.
Já mám dovolenou první dva týdny v září. To by pro mě bylo nejideálnější.
Reakce na příspěvek:A co dát sraz bez Plekyho?
To bych musel jet autem já a ani bych si nedal pivo...
. Ale jo, proč ne, jenom nevím, jak časově - moc ho nemám...
.
A co dát sraz bez Plekyho?
Já se k fandění Montrealu dostal přes sbírání kartiček. Někdy koncem 80 let přivezl mámě do fabriky kolega balíček kartiček - s tím že je dostal v kanadě u benzinky za tankování. Dodneška si pamatuju, že se mi líbil Luc Robitaille, protože se podobal tátovi :) No ale dres tam byl nejhezčí úplně jiný než ten Kings.Kanadské karty jsem postrácel, ale potom jsem začal karty sbírat když se to dostalo i k nám - pouze Montreal a Vancouver - sledoval výsledky na teletextu a vedl v sešitě tabulku střelců oběma týmům....PS: Vždy vyhrál Bure o parník
Reakce na příspěvek:Stařešina webu :D
To jsou krásný příběhy, díky za ně. Pamatuju si, jak nikdo v mym okolí montrealu nefandil, cool byl vždycky Pittsburgh, nebo Colorado (bohužel i díky managementu Habs:))
najít tenhle web bylo příjemný překvapení)
No snad když budeme tankovat a nic nečekat, získáme dynasty a na několik sezón bude dobře.
Reakce na příspěvek:Stařešina webu :D
Reakce na příspěvek:Já nějak kolem toho 93-ho, fandil jsem Royovi a jelikož chytal za MTL, tak jsem přál jim a každým rokem to pouto sílilo a stále sílí. Historie, skvělej dres atd. Montreal Forever
Reakce na příspěvek:Koukám, že jsem tu jako fanoušek Habs hodně ze starého železa...
. Už jsem to tu kdysi psal, já jsem Canadiens zaregistroval někdy na začátku 80.let v časopise Stadion, kde byl o nich docela velký článek. Od té doby mě to tak nějak zajímalo, ale v té době to bylo o ničem díky nedostupnosti informací. Dokonce mám doma ještě kšiltovku Leafs, kterou mi poslal můj bratranec, který tam někdy začátkem 80.let emigroval...
. Takže takové klasické fandění je tak nějak od začátku 90.let, samozřejmě je to hlavně spojené se ziskem posledního SC, kdy to finále tehdy dávali v televizi, myslím, že to byl kanál OK3 nebo tak nějak se to tehdy jmenovalo... A to \"hlavní\" fanouškovství začalo, když se začal rozjíždět tenhle web - přímo u zrodu jsem nebyl, ale celkem brzy jsem se přidal a začal jsem psát ty reportáže ze zápasů. No a taky jsem prvně zkontaktoval Plekyho coby mladého kluka ještě na farmě...
Reakce na příspěvek:Záleží na úhlu pohledu, hodně lidí vývoj událostí spíš nutí k pesimistickému pohledu na věc
Já jsem fanda Habs od PO runu 2010. Líbil se mi Cammy, Halák, Pleky a samozřejmě nejrásnější dresy a bohatá historie.
Maxovi nemůže mít nikdo za zlé, že se bude snažit získat dobrou smlouvu, když teď podával výkony top snipera celé ligy a hrál za pár drobných. Chyba není u něj, ale u GM týmu.
Reakce na příspěvek:To se dalo čekat, myslím si, že to je pochopitelné. Tak snad příště.
BTW co říkáte na výměnu Skinnera? Docela odstrašující případ pro našeho Maxe. Max je sice ještě lepší sniper, ale je zase starší a Skinner šel zadarmo.
optimistou musí být skoro každý fanoušek habs od 93 :D
já jim začal fandit asi právě 93 tušim když jsem v devíti poprosil mámu po cestě z chaty aby mi koupila balíček hokejových kartiček a nahoře se na mě smál Dennis
Savard (byly asi 2 roky neaktuální a finále jsem předtím vůbec nesledoval jako malej kluk:) a Dennis byl prostě v nejhezčim dresu toho paklu.
btw jak jste se dostali k fandění habs vy?
K Maxovi si myslím, že asi proběhne něco jako za Skinnera anebo nějakej package s naším prospectem. Víc čekat asi moc nemůžeme. Kdyby si nenajal Walshe jako svýho už asi třetího agenta a očividně ho tím netlačil k získání lukrativní (=přeplacený) smlouvy, viděl bych to i na podpis u nás, ale to prostě není reálný.
Reakce na příspěvek:Jinak pro všechny zájemce o sraz s Plekym - Monika mě kontaktovala asi 3 týdny zpátky, Plekymu jsem psal a tehdy mi odpověděl, že zrovna přiletěl z Kanady a neví, co a jak bude, tak abych se ozval další týden. Pak proběhla ta známá aférka a já už mu ani nechtěl psát, navíc pak znovu nabral směr Montreal, takže ze srazu letos nejspíš nic nebude...
To se dalo čekat, myslím si, že to je pochopitelné. Tak snad příště.
BTW co říkáte na výměnu Skinnera? Docela odstrašující případ pro našeho Maxe. Max je sice ještě lepší sniper, ale je zase starší a Skinner šel zadarmo.
Jinak pro všechny zájemce o sraz s Plekym - Monika mě kontaktovala asi 3 týdny zpátky, Plekymu jsem psal a tehdy mi odpověděl, že zrovna přiletěl z Kanady a neví, co a jak bude, tak abych se ozval další týden. Pak proběhla ta známá aférka a já už mu ani nechtěl psát, navíc pak znovu nabral směr Montreal, takže ze srazu letos nejspíš nic nebude...
Reakce na příspěvek:Jde z toho skoro velkej smutek, jak se tady nic neděje. Na druhou stranu nás možná čeká až filmová sezóna s mýtickou aurou. Možná poslední pro Plekyho v týmu kterýmu nikdo nevěří, s hlavním bekem bojujícím se zraněním po kterým už nikdy možná nebude hrát stejně, s Careym, který už je unavený po letech z toho, jakou zeď musí dělat a s mladejma klukama, který můžou dělat centry první dvou útoků v rekordně mladym věku.
A dost možná nakonec i s Patchesem, který předá céčko Gallymu a možná se prostřílí zpátky do formy.
Já se na to hodně těším. Kéž bychom jako sportovního prezidenta vzali Trevora Lindena, který skončil u Nucks a konečně měli k Bergymu parťáka místo Molsona.
No, jsem rád za tvůj optimismus, aspoň nejsem pořád jen já za optimistu, ale já zcela upřímně věřím v boj o Jacka Hughese. V NHL se sice může stát vše, takže Carey v god modu a opory s velkou formou nám mohou zajistit boj o PO, ale nevěřím tomu. Tak či onak se taky těším na začátek sezony. Pro mě startuje už 1. října v Bernu zápasem domácích proti Devils.
Reakce na příspěvek:Jde z toho skoro velkej smutek, jak se tady nic neděje. Na druhou stranu nás možná čeká až filmová sezóna s mýtickou aurou. Možná poslední pro Plekyho v týmu kterýmu nikdo nevěří, s hlavním bekem bojujícím se zraněním po kterým už nikdy možná nebude hrát stejně, s Careym, který už je unavený po letech z toho, jakou zeď musí dělat a s mladejma klukama, který můžou dělat centry první dvou útoků v rekordně mladym věku.
A dost možná nakonec i s Patchesem, který předá céčko Gallymu a možná se prostřílí zpátky do formy.
Já se na to hodně těším. Kéž bychom jako sportovního prezidenta vzali Trevora Lindena, který skončil u Nucks a konečně měli k Bergymu parťáka místo Molsona.
Reakce na příspěvek:Dnes jsem jen tak z nudy koukal na články TSN.CA a vtipné je, že prvních asi 10 článků je všemožné o Leafs - Tavarec,Marner,Mathews , kdo bude kapitán apod. až o dvě stránky rolování níže nějaký článek o obráncích Oilers. Po Habs se slehla zem, je vidět že po letech kanada zase žije tím co se děje v Torontu. Není se čemu divit jejich tým a realizační tým je prostě pohádka- o 3 parníky před námi. Vážně se těším na jejich hru a přeju jim ten vymodlený CUP.
Po dlouhé době s tebou souhlasím. Já Leafs nikdy nebral jako rivala. Bylo fajn je porážet a dělat si z nich srandu, ale pravá sportovní nenávist je u mě cílená na úplně jiné celky. Je to trošku tím, že jsem jako fanda nezažil jejich silné roky spolu s našimi, čili žádné souboje v PO, ale asi ani to by to nezměnilo, když k Ottawě taky žádnou sportovní nenávist necítím po dvou nedávných sériích. Taky bych jim to přál, vzali to za dobrý konec na rozdíl od nás a jsou celkově jinde než my. Bylo by super konečně přivést SC domů do Kanady.
A taky o čem u nás psát. Nějaké rumours o tradu Maxe už ani nekolují, všichni u nás mají smlouvy, takže mimo Maxe se u nás ani dít nebude a další článek na téma Habs bude leda tak každoroční preview sezony v říjnu, kde nás po právu všichni novináři spraží a popřejí nám hodně štěstí při boji o J. Hughese
Dnes jsem jen tak z nudy koukal na články TSN.CA a vtipné je, že prvních asi 10 článků je všemožné o Leafs - Tavarec,Marner,Mathews , kdo bude kapitán apod. až o dvě stránky rolování níže nějaký článek o obráncích Oilers. Po Habs se slehla zem, je vidět že po letech kanada zase žije tím co se děje v Torontu. Není se čemu divit jejich tým a realizační tým je prostě pohádka- o 3 parníky před námi. Vážně se těším na jejich hru a přeju jim ten vymodlený CUP.
Já vím, je to Adler, ale já s tím souhlasím.
http://www.nhl.cz/petr-adler-stoji-careymu-priceovi-montreal-za-to/5015861
Reakce na příspěvek:Subban-Webber trade už raději řešit nebudeme, určití lidé na to už mají alergii :D
Obrana bude stát spíš hlavně na Petrym jako loni, což je náš jediný bek, jenž by si zahrál i v jiných týmech top 4 obranu.
Mete a
Juulsen se pořád mají co učit a ta naše česká dvojka nemí nic jisté, spíš očekávám podobný osud jako loni u Jeřábka- dlouhý pobyt na farmě a pak možná povolání nahoru.
O našeich centrech, neřku-li o Domim jako centrovi se ani nechci bavit, leda bych se vytočil.
No bohužel jsme měli centra přivést za PK možná, jinak bychom museli riskovat a zkusit KHL. V offseason těch lidí co odešlo i v minulých letech myslím tolik nebylo.
A bohužel MacCarron ani Chucky nebyli na centra ready. Možná zkusíme Domiho na centru - už to hrál, třeba překvapí.
Domi je míň střelec a víc playmaker než Chucky, zároveň hraje zodpovědnějc dozadu.
Křídla a brankář jsou dobrý, obrana bez Webbse bude ležet na Juulsenovi, Metem a českých posilách, bude to takový průměr.
Danault by mohl prožít breakup season a stát se hodně dobrým lídrem 2. útoku.
Ale to je dream varianta.
V Naganu hrál
Lang pravé křídlo Reichlovi, ale jinak souhlas.
Reakce na příspěvek:Až na tu kritiku
Price souhlasím co psal RTW- je to pořád dokola, nemáme centra ani top, ani elitu, ani nadprůměr jen Danaulta.
Drouin opravdu centr není nebo je asi takový jako Galchenyuk, jen to zase bude pár let trvat než to vedení pochopí a Drouina odpálí stejně jako Chuckyho. Bez Webbera je obrana silný podprůměr, to je bohužel fakt. Naopak nemáme špatnou bottom 6 a máme šikovné křídla, ale bez centrů to prostě nejde.
Perlička, včera jsem přeplnul na ČT1 kde byl díl Vyprávěj z dob Nagana. A zase jsem si vzpomněl jak byl ten tým skvěle poskládaný a hlavně jakou měl kvalitu na centru- Růžička, Dopita, Lang... Všechno velcí hráči, velký klíč k vítězství. Dnes bychom se obešli bez toho aby všichni tři centři měli 190cm a více, ale kvalita na tomto postu je alfa a omega úspěchu pro každý tým.
já bych se nedivil kdyby Patches novou sezónu v dresu habs začal a jen ztratil Céčko a to dostane Gally. Bergyho zrovna jeho k šípků tímhle způsobem nepošle - jen se snažil sehnat Centra nebo Beka a nějakej novinář to nafouk (možná za přispění Patchesova agenta kterej je pod tlakem toho, že minulej agent Paciho skončil chvilku po podpisu tý nízký smlouvy)
Reakce na příspěvek:Nemáme prvého centra, stratili sme 30 gólového strelca, nezískali zaň adekvátnu náhradu a je dosť možné, že prídeme aj o ďalšieho zakončovateľa, pri pomyslení ďalších sezón s Alznerom v obrane je mi zle a u Priceyho som po uplynulom ročníku tiež na pochybách s jeho výkonmi. Proste tento tím nemá útočný ani obranný potenciál byť konkurencieschopným mužstvom v novom ročníku. Možno nové tváre z coaching staffu prinesú mierne zlepšenie už tak katastrofálnych presiloviek a oslabení ale pod vedením CJ neočakávam výraznú zmenu herného prejavu tímu. Ako nie je to zlý kouč, len nemá tých správnych hráčov na aplikovanie herného štýlu, ktorý mu vychádzal v Bostone. O vedení dvojice MB & GM snáď ani nemusím písať, to je kapitola sama o sebe.
Reakce na příspěvek:Také jsem se na tu sestavu díval a nijak mi nevadí. Jen mi tam nesedí
Domi a Shaw. První formace by se mi líbila, problém ale je, jak to bude s Maxem. Co se vám na sestavě třeba nelíbí?
Hele kluci a myslíte si, že to fakt není jen \"rumour\"? Všude se tak o tom píše - nebo je i nějakej zdroj, kde to Bergy říká? Nebo aspoň manažer Patchese?
Reakce na příspěvek:Nadpis povabil a sestava mě rozbrečela
https://www.nhl.com/news/montreal-canadiens-team-reset-2018-19/c-299492442?tid=281151520
Už len ten nadpis pobavil...
https://www.youtube.com/watch?v=a-Tkqh1bZeU
:)
Reakce na příspěvek:No jasně... jeho cena teď není za Maxe Paciorettyho, jeden z nejlepších střelců celé ligy za poslední roky, ale za Maxe Paciorettyho vyhnaného z Montrealu, kde ho nechtějí prodloužit, má NTC a každý ví, že za něj musíme dostat centra, kterého nikdo nechce pustit normálně, natož nám v naší situaci. Je to podělané a Max se musí cítit hrozně. Fajn a sympatický kluk, který Montreal miluje a Bergevin opět ukazuje co je to za sráče. Nebál bych se tu potupu přirovnat k tomu jak Therrien tehdy v PO 2014 odstřelil Budaje.
Habitak- špatnou sezonu si může sem tam dovolit každý, ale to se v Montrealu neodpouští. Nemusíme chodit daleko, Carey držel Montreal nad vodou posledních 7-8 sezon, jednu sezonu má off a jak jsou na něj fans nasupení. Já říkám furt dokola, Maxe vytrejdovat, ale jedině za centra ať to má smysl, pokud ne, tak se k ničemu potupnému nesižovat (což se teď děje), podepsat jej a další roky jej vídat v našem dresu. Ale já tvrdím, že on v Montrealu dohrál, otázka je jen za jak potupných a pro Habs nevýhodných podmínek odejde.
To je prostě Bergevin a jeho chování k hráčům. Radulova zajebe a ještě si dělá prdel, že když chceš loajalitu, máš si koupit psa. Tady má loajalitu u Maxe a stejně se chodá zase jako dement a prohrají všechny strany...
Reakce na příspěvek:Podpisy fajn, ale situace s Maxem jde úplně do prdele a vedení posere ve velkém i tohle. Počkám si na finální trade, ale cítím průser. Po tom všem si neumím představit, že bychom Maxe viděli ještě někdy v našem dresu, trade musí přijít v této off season. Pokud ne, tak vidím v živých barvách jeho výkony, Max to bude mít v hlavě, bude nulový a my za něj při TDL dostaneme něco směšného. Co dodat, počkejme na finální move, ale tohle si Max nezaslouží ani v nejmenším.
V prdeli je to hlavně proto, že vedení dalo všem jasně najevo, že ho u nás dál nepodepíše! Takovou hovadinu může udělat jen dement...
.
Reakce na příspěvek:Podpisy fajn, ale situace s Maxem jde úplně do prdele a vedení posere ve velkém i tohle. Počkám si na finální trade, ale cítím průser. Po tom všem si neumím představit, že bychom Maxe viděli ještě někdy v našem dresu, trade musí přijít v této off season. Pokud ne, tak vidím v živých barvách jeho výkony, Max to bude mít v hlavě, bude nulový a my za něj při TDL dostaneme něco směšného. Co dodat, počkejme na finální move, ale tohle si Max nezaslouží ani v nejmenším.
Max nikdy neměl dostat kapitánské céčko, to byla jedna z největších chyb, kterou vedení udělalo. To, že byl Max několik sezon po sobě nejlepším střelcem neznamená, že mu vedení hned musí dávat kapitánské céčko. Hodně ho to svázalo a proto byl tuhle sezonu tak nevýrazný. Rozhodně bych ho ale netrejdoval, ale spíš bych dal céčko Gallagherovi, potom by se Max třeba zase probudil. Vedení stejně dělá jednu hovadinu za druhou. Velká hovadina byla trejd Galchenyuka, sice nebyl každou sezonu úplně stoprocentní, ale pořád byl podle mého názoru důležitou součástí našeho týmu..
Podpisy fajn, ale situace s Maxem jde úplně do prdele a vedení posere ve velkém i tohle. Počkám si na finální trade, ale cítím průser. Po tom všem si neumím představit, že bychom Maxe viděli ještě někdy v našem dresu, trade musí přijít v této off season. Pokud ne, tak vidím v živých barvách jeho výkony, Max to bude mít v hlavě, bude nulový a my za něj při TDL dostaneme něco směšného. Co dodat, počkejme na finální move, ale tohle si Max nezaslouží ani v nejmenším.
Reakce na příspěvek:Tak už je vyřešený i
Danault - 3 roky za 9,25 mil. Zase celkem dobrý podpis, pokud tedy
Danault bude zdravý.
Tak
Armia se vyhnul arbitráži a podepsal na 1 rok za 1,85 mil. - myslím, že celkem dobrý tah, když se ukáže, můžeme prodloužit. Teď ještě Danault...
https://www.tsn.ca/radio/montreal-690/bernstein-pacioretty-and-skinner-on-hawks-radar-1.1138486
Otázkou je, aká by bola prípadná protihodnota. Mladý obranca Henri Jokiharju by bol výborná voľba, len je otázne, či by sa Hawks vzdali svojho 2017 first overalu...
Reakce na příspěvek:Tak čo iné mal povedať, obzvlášť keď mu Habs od nastávajúcej sezóny budú platiť 10 mega...
Dle tohoto článku se obáváme skoro zbytečně. Všimněte si hlavně pasáži o Domim. Úplně převzatý slovník
Price od GM...
https://www.nhl.com/news/carey-price-says-montreal-can-start-well-without-shea-weber/c-299458338
Reakce na příspěvek:Bože, tohle si Max nezaslouží. Na druhou stranu v tom asi bude mít prsty jeho agent, Bergy by to nedělal kdyby na těho jeho agent netlačil že chce prodloužit smlouvu rok před jak se to dělá čím dál častěji a potom naštvaně asi vypustil do médií zprávu a Bergyho potopil.
škoda že předtím nevyšel ten Muzzin, ten by se nám teď pekelně hodil...
Reakce na příspěvek:Super, sedí. Akorát
Weber klečí na kolenu, tak bacha, aby nebyl out do konce sezóny:) Jinak teď už si dovolím tvrdit, že za Paciho dostaneme horko těžko nějaký vyšší draft...
https://scontent.fprg2-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/36851117_2035735206459651_7513844606300061696_n.jpg?_nc_cat=0&oh=a27bf278814262bb20759f33ea0219af&oe=5BCF23CA
pobavilo
Reakce na příspěvek:To sú kkti, hráč, ktorý má záujem hrať na Habs a oni ho nechcú podpísať... Moloson a Berge úspešne vedú túto organizáciu do záhuby...
Reakce na příspěvek:Tak Maxe prý neprodloužíme. Uf. Snad se ho podaří vytrejdovat za alespoň trochu adekvátní protihodnotu. Vím, že ho spousta lidí nesnáší, ale pořád jde o jednoho z nejlepších ligových střelců za posledních 10 let. A s pořádným centrem by měl ta čísla ještě o kus jinde..
Ano, naco taky prodlužovat kapitána a 30 golového střelce. Takových jako je on má naše franchiza ještě v zásobě hro-ma-dy, lezou mi už krkem jemu podobní...pryč s ním! A tímto prohlášením jsme navíc znásobily jeho hodnotu při případném tradu, teď když každý ví že nemáme zájem a za rok je free.
Jen tak dál.
Tak Maxe prý neprodloužíme. Uf. Snad se ho podaří vytrejdovat za alespoň trochu adekvátní protihodnotu. Vím, že ho spousta lidí nesnáší, ale pořád jde o jednoho z nejlepších ligových střelců za posledních 10 let. A s pořádným centrem by měl ta čísla ještě o kus jinde..
Reakce na příspěvek:Tak už nás to zajímat nemusí, prý podepsal na 1 rok s Islanders...
Asi se budeme snažit Poehlinga s Jesperim co nejvíc zapracovat - je fakt že nemá cenu aby kluci hráli ve čtvrtý (na to máme Maca, Froeseho a možná i De La Rose, který si to rozdá o třetí lajnu s Pecou a Plekym).
Snad bude zdravotně v pohodě Shaw, ten útok bude možná sympaticky kousat když budou křídla křídly a centři centry), ale bojím se že obrana je s Sheaovou rekonvalescencí dost v háji a najednou bychom potřebovali spíš za Patchese obránce.
Karlsson by byl skvělej a jestli ho vezme Tampa tak klobouk dolů před Yzermanem...
My bychom mohli nabídnout max Maxe, Meteho nebo Juulsena a k tomu třeba volbu v prvním kole příštího draftu, ale pak se bojím, že nám uteče příští sezónu...
Reakce na příspěvek:Přesně tak, i když tvořivostí by na centru u nás asi i tak vynikal, bohužel...
Tak už nás to zajímat nemusí, prý podepsal na 1 rok s Islanders...
Reakce na příspěvek:Kovář mě vždy připadal jako hráč, který je úspěšný v Evropě, ale na NHL nemá. Je dost při těle, což moc nekoresponduje s dnešním stylem hokeji v NHL, sice je silný na puku, šikovný a má dobrou střelu, ale pohyb mu chybí.
Přesně tak, i když tvořivostí by na centru u nás asi i tak vynikal, bohužel...
Reakce na příspěvek:https://awinninghabit.com/2018/07/08/montreal-canadiens-jan-kovar-chance-sign/
Čo by ste povedali na takúto možnú posilu?
Kovář mě vždy připadal jako hráč, který je úspěšný v Evropě, ale na NHL nemá. Je dost při těle, což moc nekoresponduje s dnešním stylem hokeji v NHL, sice je silný na puku, šikovný a má dobrou střelu, ale pohyb mu chybí.
Reakce na příspěvek:https://awinninghabit.com/2018/07/08/montreal-canadiens-jan-kovar-chance-sign/
Čo by ste povedali na takúto možnú posilu?
jo jo Kovář mě napadal vždycky jako centr v KHL a myslím, že by možná mohl překvapit (minimálně na místě druhého centra) Danault-Kovář-Pleky-De La
Rose obklopený našima šikovnejma křídlama). A na farmě
Kotkaniemi a
Poehling který by nakukovali do sestavy.
Nemáme moc co ztratit... Panarin prý nechce podepsat v Columbusu dlouhodobý kontrakt...to by mohla být naše šance...
Dav
ešte niečo na pobavenie...
https://imgur.com/r/Habs/tGOae1q
https://awinninghabit.com/2018/07/08/montreal-canadiens-jan-kovar-chance-sign/
Čo by ste povedali na takúto možnú posilu?
https://www.reddit.com/r/Habs/comments/8wj53n/photo_of_pk_subban_visiting_a_patient_in_the/
Subby navštívil pacienta...
Lucic fakt nechce být u Oilers a Oilers mu nechtějí platit další roky za jeho bídné služby. To by bylo krásné, kdyby k nám vyměnili RNH spolu s Lucicem za křídlo, prospekt a draft a my bychom s Lucicem pěkně zametli a pomstili se, třeba posláním farmu
Jsem křivák, já vím. Ale to se nestane, má NTC a chce někam, kde není tolik tlaku. Ale mohl by takhle začít vyšilovat i Kája, ale ten někde beztak sedí a ani nedutá.
Burrows jako asistent v Lavalu, docela dobrá jobovka, moc nevím, co si o tom myslet.
Duclair je v Busu za drobné, prý jsem byli do poslední chvli v boji o něj, ale nabídli jsme pouze dvoucestnou smlouvu a o jednocestné nechtěl MB nic slyšet, což celkem nechápu, byl by to low risk a peněz máme dost, ale zase křídel máme taky mraky, tak nás to asi tolik mrzet nemusí.
DLR dva roky, one way za 1,8M není špatný podpis. Hlavně aby navázal na své výkony z konce ZČ.
Reakce na příspěvek:Tak to já zase Anglii. Ty penalty byly o infarkt
Je fajn, že je tam teď většina týmů Z Evropy.
Reakce na příspěvek:Další důkaz demence celého vedení a medical oddělení ani nemluvě. Ukázali to u Byrona, u Webbera už poněkolikáté zase. Škoda mluvit. No ale aspoň si Kája Alznerů zahraje, je přece třeba veteran presence
Ale běž s tenisem, to je sport na který mám vyloženě alergii. To raději fotbálek, tam přeju Chorvatsku.
Reakce na příspěvek:Dont worry, s Weberem a Pricem ještě dobudem Stanley Cup
Sleduje tady někdo Wimbledon? Kvitka zklamala, ale další čtyři naše postupují (zvlášt Siniaková si mákla) plus Veselý se tam drží
Reakce na příspěvek:Tohle je snad bez komentáře, musíme být pro smích celé lize a my, fanoušci, budeme zase jen a jen trpět...
.
Tak
Weber out minimálne do decembra, ten chuj MB to vie od júna, informuje o tom po drafte a trade deadline a ani neprivedie ziadnu posilu do obrany. To je proste idiot, ináč sa to ani nedá napísať (teda ináč slušne). Welcome april golf tournament and another high draft pick...
Reakce na příspěvek:Míro myslím, že za 4,5 milionu by toho De Haan pro nás zas tolik nevyřešil... Jestli máme něco dobrýho tak skauting v evropě a i když to s Jeřábkem nevyšlo, tak si myslím, že by pomohlo jedině kdybychom získali Karlssona a nebo Carlsona)
Tak ani ten de Haan u nás nezakotví, docela jsem si ho přál - prostě nic...
. Tak teď už jen čekat, co se stane s Paciorettym, nic jiného nás nejspíš nečeká.
http://montrealgazette.com/sports/hockey/nhl/hockey-inside-out/bergevin-will-again-have-leftover-money
Reakce na příspěvek:Husa? Ne, potrefená? Ano :)
Hele, pohoda. Přečti si ty dva články, poslechni 15min priložený interview, a máš tak nějak můj reálný pohled na celou věc kolem klubu.
(Promiň, že to nepíšu, ale těch věcí je tolik kolem klubu, že je to tak na dvě hodiny jen povídání, natož psaní)
btw: jestli seš Cowana a toho druhýho šílence z Montreal Gazatte. (od chvíle, co tam není legendární Dave Stubbs, tak stojí ty noviny za...) Lavoie TVAsports, tak už chápu, odkud si naočkovanej.
Ale hovno. I ten Basu, co jsi tady dával, říkal to samé s tou hlavní věcí s kteoru mám největší problém a to je to naše přešlapávání na místě, netankujeme, no win mode, prostě bez vize.
Z toho plynou další věci, ok nepřeplácíme, nedáváme Buffalu nesmysl za ROR, ale když teda chceme jít pomalu, vyvíjet si vlastní kluky, tak co na to
Price a Webber? Opět, bez vize.
Co
Drouin a jeho centrování? Vážně ti připadá normální ho trápit znovu na centru, když na to očividně nemá? Chucky za to byl vyhnaný,
Drouin si na C nevedl o nic lépe. Doufali jsme, že někdo i třeba lehce nadprůměrný na C přijde, nepřišel nikdo a on se bude zase trápit. Blues byli v sobotu na C ve stejných sračkách jako my, ted mají C chart ROR, Schenn, Bozak... Nezazlívám to MB, ale je to jemně řečeno pozoruhodné.
To jsou hlavní myšlenky, které tady opakuji dokola, tak mi řekni co ti na nich připadá hysterické nebo mi řekni co jiného ti vadí a s čím nesouhlasíš. Stačí stručně. Mě totiž vadí, když se mi někdo vysměje, že nemám pravdu, ale argumenty proti žádné nedá, to je docela hloupé, to se na mě nezlob.
Oba tvé články jsou placené, takže si nepočtu, TSN si poslechnu a poslouchám i mimo tvé odkazy.
Reakce na příspěvek:Jo já vím, jsem potrefená husa... Zajímavé je, že přesně mé názory, které prezentují tady, má spousta novinářů a pak čtu články, které mi mluví z duše. Tak opravdu nevím, kde bereš tu hysterii a řekni mi kde semnou nesouhlasíš. Ty tady jen přijdeš, zkritizuješ jak jsem/jsme mimo a hodíš tady odkazy. Tak já se rád nechám poučit.
Husa? Ne, potrefená? Ano :)
Hele, pohoda. Přečti si ty dva články, poslechni 15min priložený interview, a máš tak nějak můj reálný pohled na celou věc kolem klubu.
(Promiň, že to nepíšu, ale těch věcí je tolik kolem klubu, že je to tak na dvě hodiny jen povídání, natož psaní)
btw: jestli seš Cowana a toho druhýho šílence z Montreal Gazatte. (od chvíle, co tam není legendární Dave Stubbs, tak stojí ty noviny za...) Lavoie TVAsports, tak už chápu, odkud si naočkovanej.
Reakce na příspěvek:Zas v rychlosti, protože nad komentáři pár některých hysterek bych se...:)
Já jsem z FA spokojen. Ve zkratce: Tavares jsem od ledna nedoufal. Na ROR jsme neměli. (Chtěli Poehling, 1 round (předpokládám samozřejmě vysoký 2019), second round a Lehkonen), Bozak, Stastny není odpověď na náš problém, jen prodloužení něčeho, co by stejně nemělo smysl.
A doufám ještě v pár cap help trejdů ve stylu Armia/Mason
Doporučuji přečíst:
https://theathletic.com/415094/2018/06/30/the-canadiens-appear-to-be-looking-to-the-not-so-distant-future-its-important-they-stay-the-course/
https://theathletic.com/416274/2018/07/01/call-it-whatever-you-want-what-the-canadiens-are-doing-is-smart-even-if-they-were-forced-into-it/
https://www.tsn.ca/radio/montreal-690/mccagg-expect-habs-prospects-to-shine-at-wjhc-1.1123507
A poslechni to třetí.
Situace není růžová, ale ani není tak černá, jak se může (i tady) zdát. Chyby se dají napravit a v celku rychle... Leafs napravovali chyby za 20 let, a jak teď vypadají.
Těším se na sraz v srpnu
Jo já vím, jsem potrefená husa... Zajímavé je, že přesně mé názory, které prezentují tady, má spousta novinářů a pak čtu články, které mi mluví z duše. Tak opravdu nevím, kde bereš tu hysterii a řekni mi kde semnou nesouhlasíš. Ty tady jen přijdeš, zkritizuješ jak jsem/jsme mimo a hodíš tady odkazy. Tak já se rád nechám poučit.
Zas v rychlosti, protože nad komentáři pár některých hysterek bych se...:)
Já jsem z FA spokojen. Ve zkratce: Tavares jsem od ledna nedoufal. Na ROR jsme neměli. (Chtěli Poehling, 1 round (předpokládám samozřejmě vysoký 2019), second round a Lehkonen), Bozak, Stastny není odpověď na náš problém, jen prodloužení něčeho, co by stejně nemělo smysl.
A doufám ještě v pár cap help trejdů ve stylu Armia/Mason
Doporučuji přečíst:
https://theathletic.com/415094/2018/06/30/the-canadiens-appear-to-be-looking-to-the-not-so-distant-future-its-important-they-stay-the-course/
https://theathletic.com/416274/2018/07/01/call-it-whatever-you-want-what-the-canadiens-are-doing-is-smart-even-if-they-were-forced-into-it/
https://www.tsn.ca/radio/montreal-690/mccagg-expect-habs-prospects-to-shine-at-wjhc-1.1123507
A poslechni to třetí.
Situace není růžová, ale ani není tak černá, jak se může (i tady) zdát. Chyby se dají napravit a v celku rychle... Leafs napravovali chyby za 20 let, a jak teď vypadají.
Těším se na sraz v srpnu
Reakce na příspěvek:já taky, to že si držíme Plekyho je aspoň trochu odpověď na to že management nejsou až takový sobci (viz Markov, Radu a Subban) myslím, že Ryan i Jesperi aspoň nakouknou do prvního týmu na pár zápasů.
Kdyby se nam podarilo ted sehnat Nylandera .... to by bylo :D Já se teda Leafs trochu divím, být jima sháním spíš posili do obrany a brankáře / ale je to jejich boj. Kéž bychom z něj mohli něco vytěžit.
Tak ona tam byl vůle z obou stran, do toho bych Radua nepletl. A jsem taky rád samozřejmě, Pleky má pořád co nabídnout.
Já se Torontu nedivím, když byla šance získat Tavarese, tak do toho jít museli. Obranu nějak pořeší, Dunbas je vynikající mladý GM.
Reakce na příspěvek:Jsem rád, že se ještě aspoň na rok vrátil, snad pomůže mladým, pokud tedy dostanou šanci v prvním týmu...
já taky, to že si držíme Plekyho je aspoň trochu odpověď na to že management nejsou až takový sobci (viz Markov, Radu a Subban) myslím, že Ryan i Jesperi aspoň nakouknou do prvního týmu na pár zápasů.
Kdyby se nam podarilo ted sehnat Nylandera .... to by bylo :D Já se teda Leafs trochu divím, být jima sháním spíš posili do obrany a brankáře / ale je to jejich boj. Kéž bychom z něj mohli něco vytěžit.
Jsem rád, že se ještě aspoň na rok vrátil, snad pomůže mladým, pokud tedy dostanou šanci v prvním týmu...