I přes špatný začátek berou Habs výhru po nájezdech

06.11.2018, 07:31 | Reportáž ze zápasu |  Martin Formánek
 

Montreal zaspal v Brooklynu úvodní dějství, nicméně od druhé části byl lepším týmem a postupně smazal náskok Islanders. O osudu klání musely rozhodnout samostatné nájezdy, ve kterých se prosadil pouze Armia v páté sérii.

Branky a nahrávky: 5. Cizikas (Pelech, Johnston), 8. Filppula (Komarov), 15. Cizikas (Clutterbuck) - 6. Drouin (Domi, Juulsen), 36. Domi (Drouin, Armia), 48. Lehkonen (Juulsen, Kotkaniemi), rozh. náj. Armia.

T. Greiss (NYI) - odchytal 65:00 minut, 32 zákroků, úspěšnost 91,4 %
A. Niemi (MTL) - odchytal 64:51 minut, 21 zákroků, úspěšnost 87,5 %

1. hvězda utkání: Max Domi (MTL)
2. hvězda utkání: Casey Cizikas (NYI)
3. hvězda utkání: Jonathan Drouin (MTL)

 
 
 
 
 
 

Diskuse

 
 
09.11.2018 21:53 | reagovat
lordrahl | l.rahl@seznam.cz
AvatarUrčitě v tom bude něco víc než, že by byl Pleky pro Mtl nepotřebný. Řekl už před sezonou, že je to jeho poslední sezona a nejspíš to zranění zad bude vážnější/trvalejší tak je tohle asi oboustraně nejlepší řešení bez zbytečného ztrácení času obou stran.
 
AvatarJá jem v šoku, už jsem chtěl nadávat na MB, že udělal znova věc jako se Streitem, ale tak tedy co je za tím, nejde to tady napsat veřejně? Jsem taky pořádně v šoku.
 
AvatarReakce na příspěvek:To by mě taky zajímalo, asi mu chtěli dopřát ten 1000. zápas a navíc se moc nečekalo, že se takto chytnou centři.
 
AvatarReakce na příspěvek:Tak pro mě jako fanouška docela dost velké překvapení, myslel jsem, že se po zranění vrátí. No nevím, co za tím je, jestli Theo něco víš, tak mi napiš na mail, celkem by mě to zajímalo. Do čtvrté formace mi pasoval a hlavně si myslím, že pro mladé by byl pořád vzor. Škoda, že neodehrál 1000 zápasů za Habs... Fak jsem docela v šoku:(
 
09.11.2018 17:17 | reagovat
Theo33 | Matts88@seznam.cz
AvatarReakce na příspěvek:Míro, kdyžtak PM, promiň.
Kontakt na mě máš.

btw: za chvíli bude tiskovka MB, Pleky.
 
AvatarReakce na příspěvek:Takže to bylo z jeho strany?
A jinak - proč bychom si nerozuměli, když máš solidní názor...smajlik smajlik smajlik? Ne vždy jsme v minulosti byli názorově proti sobě, i když stávalo se to a třeba se to znovu stane smajlik.
 
AvatarTak Pleky v Montrealu končí...smajlik! Pro mě tedy dost nepochopitelná záležitost, když ho v létě podepsali a teď je zraněný, Julien ho chválí za jeho přístup... Nechápu, ale třeba to tak vyhodnotil sám Pleky. Nicméně v době, kdy máme zraněné celkem důležité hráče (Byron, Armia), pustit takhle kvalitního a prověřeného centra, tomu trošku nerozumím - respektive, vůbec nerozumím tomu, proč ho tedy v létě podepisovali...
 
09.11.2018 16:58 | reagovat
Theo33 | Matts88@seznam.cz
AvatarJo a drobnost pánové - už se o tom šuškalo 14 dní, nechtěl jsem to tu psát než to bude potvrzené.
Slavná \"14\" končí v Montrealu. Pleky rozvázal smlouvu s Habs.

See you in Prague...
 
09.11.2018 16:52 | reagovat
Theo33 | Matts88@seznam.cz
AvatarReakce na příspěvek:Míro, chlape, nikdy by mě nenapadlo, že zrovna my dva si po tolika letech tady budeme teď takhle notovat...:) Opět naprostý souhlas.

Já si to třeba užívám hrajem aktivní hokej - což jsem i čekal po změnách mezi trenéry, a dobře se na to kouká.

Parda: K tý kládě dole, na mě už je to moc slovíčkaření, pletení jedno přes druhé a začínám být z toho unavený. Svoje argumenty jsem ti už k tomu napsal.

Myslím, že s tím Crosbym/McDavidem a Matthewsem je to popsané jasně. Na nejlépe ohodnoceného hráče v dějinách klubu prostě nemůžeš mít nároky, jak na borce ze 3 lajny :) Proto i má kritika ke Drouinovi, protože od takovýho borce s takovým talentem čekáš výkony (jako třeba teď s Buffalem) 80% zápasů v sezoně a ně 30-40%. Od takového Hudana asi takový očekávání nemám - to dá rozum ne:)

Ano, Basu beru, je to férovej novinář, šéfredaktor montrealského theathletic (top sportovního projektu) a zrovna on má do hysteriků jako (Stu Cowan, Kelly a půlka RDS) hodně daleko. Tohle je tweet, víš, kolik tweetů hodí novinář na zápase NHL za utkání, třeba 50 - spíš to vidím jako takový \"vtípek\".

Na druhou stranu, přiznejme si, není daleko od pravdy. Na jedné straně prcek (DVOJKA Buffala) pouštěl laciné góly. Na druhé hvězda ligy, dva laciné góly. Ze strany brankářů to byl opravdu příšerný zápas, to je snad jasné.

Za mě kapitolu Price uzavírám. Musí se zlepšit (výrazně), pak bude tým úspěšný. Když ne, MB dostane kotel za kontrakt a skončí v Seattlu...
 
AvatarHoši, sorry, teď se nechci nikoho dotknout, ale píše se hysterie, když už...smajlik.
 
AvatarReakce na příspěvek:To snad bylo jen chvilkově, tuším že tam byl Galchenyuk v době největší slávy, snad i chvíli Radu? Předtím možná někdy Max, Cole smajlik Ale na konci sezony jsme měli hráče v top ten začátkem 90. let.

Theo, Arpona Basua jsi psal, že uznáváš, že? Jeho tweet k zápasu s Buffalem:
The International Society of Bad Goaltending will want to add this game to their archives.

TOHLE je histerie, nesmyslně šířená histerie novinářem. Navíc totální kravina.
 
AvatarAle, Panebože, tady nikdo nedělá žádný soudy po necelé čtvrtině základní části...smajlik! Někdy mi přijde, že si tady ty příspěvky nějak moc dobře nečtete, protože pokud ano, tak by tu toto nemohl nikdo napsat - neviděl jsem tu jediný příspěvek, který by nás posílal někam do suterénu soutěže (myslím tedy po začátku letošního ročníku, ne předtím smajlik). A Price tu taky nikdo nehodnotí jen podle jeho posledních výkonů a už vůbec ho neodepisuje - naposledy, tím, že řeknu, že už to nebude nikdy ten TOP gólman, který nás vždy vytáhnul z bryndy, ale bude nadále kvalitním brankářem, ho přece neodepisuji!!! Jen říkám, že optikou jeho platu je tohle pro nás rozhodně málo.
 
09.11.2018 15:14 | reagovat
Mireaux | lang@mestolysa.cz
AvatarPamatuje si někdo, kdy jsme měli naposledy hráče v TOP 10 bodování NHL jako teď Maxe Domiho?smajlik smajlik smajlik
 
AvatarReakce na příspěvek:Palec nahoru smajlik
 
09.11.2018 13:58 | reagovat
lordrahl | l.rahl@seznam.cz
AvatarPánové přestaňte histerčit smajlik Máme za sebou 16 zápasů a bodů, že to čekal málokdo. Dělat soudy v tuto dobu je naprosto o hovně a mlácení prázdné slámy...chleba se bude lámat uplně jindy než v začátku sezony a bůhví jestli ne až v Play Off. Carey je v pohodě kluk, který není hlavou někde ve výškách a ví z nás nejlépe že to není 100%, ale dělat tady závěry že je odepsanej apod. to mi fakt přijde jako panika smajlik

Kádr se docela obměnil, hlavně v útoku je to znát - když si odmyslíte to, že si nám sedly 2 první lajny v útoku tak se to od loňské sezony moc neliší. Zbývá doufat, že si to Weber v zadu dá do latě až naskočí - nebo nějaký trade v zadních řadách.
 
AvatarReakce na příspěvek:Kluci :D Já už fakt nevím co s vámi. Tak předně, ta kauza s Mírou jak ho odepsal, já vůbec nekomentoval jak chytá nebo nechytá teď. Míra napsal, že z něj necítí tu jistotu, ok, proti tomu možná šlo něco namítat v té době když to psal, což už je nějaká doba zpět, ale rozhodně ne teď, kdy máme za sebou těch několik nepovedených zápasů. Mě šlo hlavně o to jak napsal že už nikdy nebude ten Carey jako dřív soudě podle těch pár letošních zápasů a minulé sezony, nebo z jakého období to on myslel. O to šlo. Mě přijde naprosto zcestné tvrdit, že Carey nemůže být znovu ten Carey kterým býval, jen protože měl jednu špatnou sezonu a letos je to zatím jak na houpačce. Tímto snad kauza Míra a jeho odepsání Caryho je všem jasná a už se k tomu nebudu vyjadřovat, myslete si co chcete.

Ještě k tvé pznámce o Ullmarkovi, mi teda přišly jako trošku soft snad všechny goly kromě Tatarova, i když pak jsem znova viděl to Shawovo doklepnutí a tečoval to tam ještě před Ullmarkem Drouin, takže toto asi beru zpět.

Kdežto Carey dostal goly neříkám že nechystatelné, ale třeba Sobotkův druhý, dva hráči na hraně našeho brankoviště, Shearyho gol opět střela z bezprostřední blízkosti, v obou případech totálně chabá coverage od našich beků... Nevím, to ať si asi přebere každý jak chce, ale opakuji, napsal jsem jasně, že určitě není dobré, když dáme 5 golů a stejně nevyhrajeme, to se prostě nesmí stávat a je teď úplně jedno, jestli za to může náš 10,5 mil goalie, obrana nebo Mickey Mouse. A řekl bych, že tak to bere i Julien a vůbec asi každý, kdo rozumí hokeji :-)

Teď k jeho výkonům v současné době obecně. Nevím proč zminuješ lonskou sezonu a opět mi předhazuješ něco co jsem komentoval úplně stejně jako ty smajlik Lonská sezona byla špatná, byla hrozná od Caryho, od týmu, od obrany, tady jaksi není o čem. Letos jsem jeho výkony komentoval tak jak byly, někdy solid, někdy horší, bohužel v poslední době to šlo dolů a i když vše nebylo jen jeho a čísla má jaké má, tak tohle mluví za vše a ty horší zápasy začínají značně převažovat.
Carey Price has given up at least four goals in each of his last four starts.
Ouch...

Hází se vše na něj, protože je jednoduchý terč. Jsme v Montrealu, tak se není co divit. Na druhou stranu, jeho smlouva jej logicky zavazuje k něčemu, co on zatím nepředvádí. Ale tohle není vůbec důležité, já to napsal, protože mě to někdy přijde nesmyslný hon na Caryho a dává se mu vše za vinu a je to i tím překvapivě dobrým startem, kdy někdo mohl nabýt dojmu, že jsme lepší tým než ve skutečnosti jsme a Carey nás táhne dolů.

To o těch výkonec superstar, máš pravdu, ale to je taky tím, že je prostě průser jak sám tvrdíš, že je nás nejlépe placený hráč golman. A to je věc, na které se tady shodneme všichni. A ani Bergevinovi to nedávám za vinu, měl to tehdy kurevsky těžké, jo možná kdyby mu nedal smlouvu o rok dříve, tak by měl po té špatné sezoně lepší vyjednávací podmínky, ale to by zase po něm šly tehdy média, proč se s Carym nedohodl včas, tak po něm jdou média a všichni ostatní proč dal golmanovi 10,5 mil plat smajlik smajlik V tomhle to Bergevinovi nezávidím, smlouva pro Caryho byla, je a bude hodně zapeklitá věc, kvůli které se toho ještě hodně namluví a napíše, ale tohle mi do ksichtu nechrstneš, v tomhle případě jsem byl vždy hodně zdrženlivý a nedal se na ani jednu stranu. Možná se dočkáme jednou i toho, že Carey svou smlouvu prokleje stejně jako tehdy Luongo při odchodu od Nucks, peníze jsou fajn, ale i prokletí.
 
AvatarReakce na příspěvek:Trošku to vyznělo jinak, než jsem to myslel. Mělo to být tak, že Domi je záruka super podívané a on stačí, abych se na zápasy těšil. Já si užívám zápasy velmi, protože hrajeme hokej, velmi dobře fungují 2 formace, konečně se přidala čtvrtá a třetí dokáže také pěkné hokejové věci. Bohužel dozadu hoříme, proto máme teď ty prohry, zbytečně... Pořád ale platí to, co píši od začátku sezóny. Pokud budeme takto hrát i nadále, tak mě to bude bavit...
 
AvatarReakce na příspěvek:Nechci Price hájit, tenhle zápas se mu nepovedl, to je pravda. Na druhou stranu si nikdo z nás neumí představit jaký tlak je u nás na něj vyvíjený. Za ty góly absolutně nemohl. Celý zápas totálně posrala obrana, ale ta střela v prodloužení se chytit dala. To že tým na něj příliš spoléhá si já osobně myslím už hodně dlouho. Jít pokaždé do zápasu s tím, že si tým a vedení řekne, můžeme být v pohodě Price to všechno pochytá podle mého názoru není úplně nejlepší. Problém ovšem je, že tým a vedení si tohle říká před každý zápasem. Stačilo by na něj nevyvíjet takový tlak a možná by se mu chytalo lépe.
 
AvatarReakce na příspěvek:Jsem rád, že tu zazní na Priceho i z jiných úst podstatně tvrdší kritika, než jsem si dovolil já...smajlik. Tím vůbec neříkám, že tuhle prohru házím na něj - to ani náhodou! Jsou tam velké chyby v obranném pásmu, které se opakují téměř v každém zápase. A já nebudu tak kritický a řeknu, že teda jen kvůli Domimu na naše zápasy nekoukám - je tam pořád dost toho k vidění celkově. Tatarovo prozatimní představení, Drouin i s jeho náladovostí, Kotkaniemi, Armia do jeho zranění, samozřejmě Gallagher a vlastně celá jejich lajna a mladící vzadu. Celkově mě hrozně baví ten rychlý a útočný projev našeho mužstva, i se všemi chybami, který produkuje.
 
09.11.2018 10:21 | reagovat
Theo33 | Matts88@seznam.cz
AvatarReakce na příspěvek:Pardič, seš zajisté hodnej kluk a zarytej fanda, to cením.

Ale neděláš si z nás už trochu s Careym šoufky :) Nechodíš ty náhodou s jeho sestrou :)

\"Ullmark naopak chytal kulové\" - náš gólman kulové teda nechytal?

\"Dnes si to Carey za rámeček nedá\" - souhlas to teda nedá. Ale zeptám se tě jinak, kolik zápasů za poslední rok si za rámeček dá? Schválně?

Jak jsem psal dříve v kalendářním roce 2018, si pamatuju dva jeho skvělé (dominantní) výkony. Slovy DVA!

Doma s Tampou 2:1pp a letos s Bostonem. Pouhé dva exceletní. Řekni, není to na superstar týmu, nejlépe ohodnoceného hráče nejslavnějšího hokejového klubu v dějinách trochu málo? Myslím, že i on sám by ti přiznal, že je - hodně málo.

Píšeš tady furt, že se všechno hází na něj. Zeptej se sám sebe, dokážeš si představit média v Edmontonu, Torontu či Pittsburghu, kdyby McDavid, Matthews či Crsoby měli v kalendářním roce 2018 v rukávu pouze dva exceletní výkony (hodné superstar) a zbytek byl slušný průměr střídaný s podrůměrem.

Jak myslíš, že by to vypadalo? Schválně mi prosím odpověz?! Děkuji

Číslům se v komentářích sice vysmíváš - ale už je opět až ve čtvrté desítce mezi gólmany.

Dodatek: Ano, to že tým v prvních cca 13 zápasech hrál nad očekávání, jsme viděli všichni.
Vetšina hrála nadprůměr, brankář průměr ale na časté výhry to stačilo. Teď začíná být znát, že týmy už Habs tolik nepodcení. Ztráty velice důležitých hráčů (Byrona, Armii) tomu také pochopitelně nepomáhají...

Ale ok, vždyť vzadu máme TOP 3 gólmana ligy, není se čeho bát, podrží nás a chytí i dost navíc, řekl bych si. A čekáš, že letos průměrný Carey poskočí na vyšší level a podrží svůj tým, když na ně přijde slabší chvíle. Místo toho jde s výkonem ještě níž. To asi není co čekáš od svého franchise hráče ne?

Ano, obrana bez Webera (i Schlemka) už na papíře nevypadá dobře, ale safra je snad pochopitelný, že od hvězdy týmu mám úplně jiná očekávání, než od hráče jako Benn či Ouellet, kterého vyhodili z nejhoršího týmu v NHL. To snad chápeš ne?

Sám si přeju, aby se zvednul (1. jsem fanda týmu 2.vždycky jsem ho měl rád). Ale naprosto chápu Míru, že jsou obavy, že nikdy nebude jako dřív, protože tomu bohužel vše poslední měsíce nasvědčuje.



 
AvatarReakce na příspěvek:Přesilovky 5 na 3 mě přivádí k šílenosti (ne, že by to u 5 na 4 bylo lepší:)). Naše klasika, kdy si celou dobu nahráváme dokolečka dokola, aby 3 hráči jen stáli a pak počkáme, až si dáme tu nejblbější přihrávku na roh kruhů a trefíme beka. Žádná myšlenka tam není, žádný kros, prostě nic. Navíc byla možnost 2x a my velmi špatně chytajícího brankáře hostí ani neohrozili. Nechápu to, přitom hráče máme šikovné...
 
AvatarŠkoda, měli jsme vyhrát, bohužel opět děsné chyby v obranném pásmu. Price samozřejmě špatné utkání. Souhlas s Theem, ještě mi přijde, že na kolenou je hrozně pomalý, jeho výsada dříve byl neskutečný pohyb v brankovišti a čtení situací, to teď není vidět. Jinak zápasy se vyplatí sledovat už jen díky Domimu, neskutečný. Ztrácíme teď zápasy, které jsme měli vyhrát, což je škoda a vyhrávat tyto zápasy dělá průměrná družstva výbornými...
 
AvatarReakce na příspěvek:No tak asi to nevíš co jsi napsal, když jsem ti to tady pak ocitoval jak jsi jej odepsal a pořád tvrdíš, že jsi ho neodepsal smajlik smajlik A nejde o to co vídíš nebo jak chytá teď, to vidíme všichni, jde o to že jsi jej odepsal do budoucna, že už nikdy nebude mít takovou výkonnost jako měl. A klidně ti to budu opakovat pořád dokola když to budeš pořád \"nenápadně\" zmiňovat :-).

Dnes si to Carey za rámeček nedá a byť góly byly z velké části z bezprostřední blízkosti nebo z přečíslení, tak bychom určitě s ním měli vyhrát, když dáme 5 gólů. OT winner měl mít, koneckonců jeho reakce mluví za vše. Velká škoda, protože na výhru to určitě bylo, Ullmark naopak chytal kulové, takže cesta tady byla a bod je jen slabá útěcha. Ale já teda za vše špatné neviním Price, spíš po slušném začátku na náš tým doléhá krutá pravda- nemáme takový talent abychom to tempro udrželi a pohybovali se ve vrchních patrech tabulek. Byli jsme opravdu jen příjemné překvapení, o pravé výkonnosti týmu vypovídají spíše poslední zápasy. Snad se mýlím. V obraně jde nedostatek talentu vidět asi nejvíce. Dost polevili vlastně všichni, i Reilly, snad jen Oulett si drží svůj standart konstantně. Webby pomůže, ale obranu sám jeden bek nespasí. Přesilovka je celá špantě, znovu dostat PP 5 na 3 a opět bez gólu, to je docela tragédie.
 
09.11.2018 08:35 | reagovat
lordrahl | l.rahl@seznam.cz
AvatarZápas s Buffalem jako řemen, škoda že jsme nebyli šťastnější my. Obrovská chyba na buly a vůbec celý zápas nepokrytí hráči Buffala metr před Pricem. S těmi góly těžko něco dělat - až na ten v prodloužení, ale dobře trefenej golfák je dobře trefenej golfák. smajlik

Z Webera už se pomalu stává Mesiáš, který naší obranu spasí a všechno bude v pořádku - moc bych na to nesázel. Ale celkově letos hrajeme pěkně, s tím platovým stropem bych to časem viděl na posilu do obrany - možná i nějaký UFA se k nám vydá.
 
09.11.2018 08:22 | reagovat
Theo33 | Matts88@seznam.cz
AvatarReakce na příspěvek:Taky si nemyslím, že by si ho odepsal, jen komentuješ co vidíš. A já bych ještě přidal, že v zápase s Buffalem si dostál svého jména a jsi na něj hodně MÍRNÝ :)

Já tam hrubice teda vidím, dva góly jeho.
Když opomenu, že Petry-Benn dozadu (OBA!!!) jsou sice vražedná dvojka, tak bych se jen opakoval z minulého příspěvku.

Na kolenou, chabé sledování puku, nejisté vyrážení, nervozita...Nemusím být Dominator Smarty, abych to viděl :) Přiznám se, že mi ta situace začíná trochu připomínat okolnosti kolem naší bývalé hvězdy v bráně a tam víme, jak můj oblíbenec (Theo) skončil...
 
AvatarTéma Price už tu asi nikdy nebudu otvírat, protože to nemá konce - neopakuj mi tu dokola, co jsem napsal, já si to pamatuju, tak starej ještě nejsem...smajlik. Za vším si stojím, nikoho jsem neodepsal, prostě bude chytat na nižší úrovni, než chytal dříve - to je srovnání jeho s ním, neporovnávám s nikým jiným. A zápas s Buffalem to opět ukázal - žádné obrovské hrubice, ale ta jistota tam prostě není, to ani omylem! A přesilovky se s absencí Armii, která mě osobně strašně mrzí a bude pro nás citelná, vůbec nezměnily, tentokrát to bylo snad ještě horší, když si dvakrát při 5 na 3 nedokážeme vytvořit absolutně NIC! Ještě, že máme Domiho (i když se podepsal na jednom gólu), který to tam vymýšlí náramně... smajlik. Konečně nějaký příspěvek od čtvrté lajny, už to chtělo jako sůl. Rozhodující gól, no, nechce se mi to tu raději ani říkat, ale přece - sice to byla výborná střela, ale nechytatelná určitě nebyla...
 
AvatarReakce na příspěvek:Absolvovali jsme to tady, ale ty jsi to stále nepochopil. Já souhlasím s tím co Theo napsal do puntíku, taky jsem netvrdil, že je Carey letos zatím v optimální formě, nebo v ni není konstantně každý zápas, bohužel (byť se na něj kolikrát pořádá nesmyslný hon jako na čarodějnice, zkoumá se každý gól a po prohře častou slouží jako fackovací panák). Ty jsi ho odepsal a řekl, že už NIKDY nebude Carey jako býval v předminulé sezoně a dál, a to je rozdíl. Nebránil jsem jestli teď má nebo nemá formu, jde o to jak jsi ho odepsal a pak jsi ještě napsal, že jsi ho neodepsal :D Já pevně doufám, že se do té formy vrátí, má na to. Když ne, tak budeš mít sice pravdu, ale radost z toho asi mít nebudeš.

Mě tak nasral gol Pionka, neskutečná letargie, doufám, že za to všichni dostali od CJ pořádný zdupec. Webby moc chybí a taky doufám, že vystrnadí Benna a ne Oulleta. Bennyho jsem sice chválil, ale on umí zahrát buď solidně, tj. na vrcholu svých sil, ale když si vybere slabší zápas, tak je to z jeho strany Alzner mód. Přesilovka se snad trochu promění s absencí Armii. BTW Armia ještě nikdy nevstřelil v PP v NHL gól, docela anomálie pro hráče v 1st PP unit.
 
AvatarReakce na příspěvek:No to doufám, že ne! Myslím, že v takové pozici jako Galchenyuk Drouin pořád není - to bychom mu zase křivdili s tím bráněním, Alex na tom byl hůř. A hlavně je to playmaker a to Galchenyuk taky nebyl - byl to velmi dobrý střelec a když měl k sobě třeba Radulova, byl výborný. Ale tu náladovost vystihl Theo perfektně, i s tím přirovnáním ke Kovaljovovi - taky mě to někdy napadá...smajlik. Je to velká škoda, když má vedle sebe takového dříče, jako je Domi a řekl bych, že teď i Hudon.
S Pricem už jsme to tu absolvovali smajlik, takže jen poznamenám, že plně souhlasím s názorem Thea... I když včera chytal dobře, bohužel tu chybku udělal - já říkám tedy spíš třetí gól, čtvrtý jde hlavně za hráči před ním. Benna jsem tu komentoval už po Isles, strašné bruslení a zbrklost - doufám, že po návratu Webera půjde on a ne třeba Ouellet. Teď se fakt modlím za návrat Armii, ten by nám chyběl fakt citelně...
Jinak si myslím, že Max se u nás střelecky chytne, tak to prostě je... smajlik.
 
AvatarPP je opravdu děsivá, Weber už je potřeba jako sůl, protože neumíme pořádně vystřelit od modré a hlavně rychle. Co ale Weber nezlepší je uchycení se v pásmu... Co jsi napsal o Careym, tak souhlas. Ale dnes na mě působil, tak jak měl, bohužel jen do třetí branky. Skvěle chytal puky, když vyrazil, tak do rohu hřiště, vše na TOP úrovni a vyzařoval z něho klid, aspoň já to tak cítil. Pak ovšem přijde to, co by před x lety nepřišlo, jedno lehčí zaškobrtnutí a většinou k naší smůle gól. K číslům, nejsou přesná, ale v dlouhodobém horizontu obraz prostě poskytnou. Lacinější branky se nasčítají a pak má průměr/procenta o těch pár branek vyšší/nižší. Niemi věřím, že je psychicky úplně někde jinde. Není v MTL vůbec pod tlakem, zápasy si užívá a ví, že když se mu zápas nepovede, tak se nic nestane. Jako třeba minulý zápas. Carey by dostal za uši za první tři branky, že měl nějakou mít, ale Niemi z toho vyjde jako vítěz, protože zachytal fantasticky nájezdy a bereme body. Bohužel je to dáno už platem...
Drouin, o něm by se dali psát romány. Vlastně jsme se jednoho podobného zbavili skvělým trejdem za Domiho, tak se to zkusí v MTL znovu?
 
07.11.2018 10:33 | reagovat
Theo33 | Matts88@seznam.cz
AvatarPo probuzení, ofenzivních nápadech, chytrých pasech a kvalitní bodové produkci proti Isles přijde za necelých 24 hodin totální opak. Defenzivní labilita, nezájem o hru, nulová snaha a já se ptám proč?

Jak znám CJ, tohle dlouho nevydrží, tohle on absolutně neakceptuje, tohle nesnáší.

Štve mě to, moc mě to štve, protože jak jsem psal několikrát, Jonathana jsem si do Habs moc přál už od juniorských let a věřil, že Ducharme (co ho velmi dobře zná už léta) ho letos probere. Zatím to je ale šíleně noc a den...Nečekám, že každý zápas bude jak Gally s Domim, takový on není. Ale čekám, že aspoň v ofenzivě bude nebezpečný každý zápas! Půlku zápasů v sezoně byl ale neviditelný na obou stranách.

Až příliš často připomíná tím on/off Kovaleva, ale při vší úctě k Drouinovi, Kovalev měl toho talentu ještě o dvě třídy víc a když chtěl, ofenzivě svého času dokázal jak TOP 5 hráčů NHL.

A ještě jedna štiplavá, pokud je tvůj brankář až ve třetí desítce brankářů NHL ve dvou hlavních stastikách, přitom tým před ním (až na pár výjimek) hraje NADočekvání a ten brankář je franchise player a zdaleka nejlépe placených hráč týmu - tak máš problém, velký problém.

Nikdy bych nenapsal, že je tragický, to v žádném případně. Ale není oporou, jakou potřebujeme, jakou tým očekává, jakou vedení očekává, jakou fanoušci očekávají. Od podpisu Hanka v Rangers si stojím za názorem, že gólman NIKDY nesmí být nejlépe placeným hráčem týmu (že kolem brankáře stavíš svůj tým) - 90 léta jsou pryč, 20-25 zápasů ani nezasáhne do hry. Dřív když týmy nastupovaly proti Habs (a to desítky hráčů i samy přiznaly) věděly, že je tam Price, že mohou inkasovat maximálně dvě branky, jinak budou bez bodu, cítily, že CP31 víc než dvě nepustí, že bude dominantní, teď si dovolím tvrdit, že to necítí. Nemají z něj strach. Vidí, že jde rychle dolů, že mnohem víc než dřív chytá na kolenou.

A výmluvy, že čísla (statistiky) neříkají vše neberu. Ano neříkají kompletní obraz, neříkají, že Benn se vrací do své bývalé \"formy\", že chybí Weber, a že Drouin na branění z vysoka prdí...na druhou stranu kombinace statistik a toho co vidím, říká hodně. A zatím mezi Niemim a Pricem vidím jen velmi malý rozdíl, což když si uvědomíš, že Niemi byl poslední dva roky (než přišel k nám) snad nejhorší brankář NHL a Carey má být NE pouze hvězda, ale SUPERhvězda, tak to je smutný.

A ne opravdu nejsem Careyho hater. Naopak vždycky jeho velký fanda, často ho bránil. Ale Mírovi rozumím a ten tlak se na Price bude stupňovat šíleným tempem, buď ho ustojí a vše bude dobré a já budu rád, nebo MB se bude modlit v \"Seattle Miracle\" :)

Jinak naše PP už neskutečně potřebuje Webera.
Těším se na Maxe v Bell Centre a Domi mě baví každým zápasem víc a víc - neuvěřitelné jak mu Montreal sedí.
 
AvatarReakce na příspěvek:4. gól, ten mě štve třeba mnohem víc než třetí. Bek namalovaný a tady si myslím, že Carey mohl udělat třeba více, než u třetí branky. Je jasné, co bude hráč dělat a mohl zasáhnout lépe, ať už hokejkou nebo rychlejší přesun. Hlavní průser ale samozřejmě byl už to, že ho takto necháme projet...
 
AvatarReakce na příspěvek:Jj, krásně projebané body. Vést 3:1 a mít dlouhou přesilovku, ve které uděláme hloupý faul, pak další a už se to vezlo. Mně hlavně vadila naše obranná hra, vedeme, máme druhý zápas ve dvou dnech, na ledě čtvrtá formace a blázníme tak, že během pár minut mají 3x přečíslení 2 na 1. Jasně, že jednou to využijí. Petry se při té ztrátě Drouina vytáhl taky nesmyslně. Třetí brance šlo zabránit, ale byla to dělovka a holt ji Price neudržel, to se nedalo nic dělat, beci zase byli kde si... Opravdu to zamrzí, protože na výhru to bylo, na bod na 100 %, opět jsme zazářili na konci a špatně střídali. Nechápu. Rozhodčí zápas moc nezvládli, ale hlavně to nezvládli hráči sami. Po zranění Armie už to šlo do kopru úplně. Snad to nebude vážné. Mohly být 4 b, což by bylo skvělé, no díky Bohu aspoň za dva, teď musí být doma dvě výhry, abychom se naladili na trip, kde bude každý bod úspěch...
 
AvatarReakce na příspěvek:Řekl doslova projebané body! Úplně obrácený průběh zápasu než den předtím - vedeme o 2 góly, máme čtyřminutovou přesilovku a pak chvíli 5 na 3, ideální příležitost na to, abychom soupeře dorazili, ale my to odehrajeme stylem \"jen si tak oddechnout\"...smajlik. U prvního gólu se podojil Drouin, u třetího zase Price, který jinak zachytal velmi dobře, ale tu chybu si prostě neodpustil. A jak jsme tam nechali u rozhodujícího čtvrtého gólu projet toho beka, to mi hlava nebere...! Dnes snad poprvé v tomhle ročníku jsem docela nasranej - a k tomu všemu přijdeme o Armiu, který se mi po váhavém začátku sezóny už několik zápasů velice líbí a je strašně platný pro mužstvo tou spoustou odebraných puků a jeho podržením ve zdánlivě už ztracených situacích...
 
07.11.2018 08:48 | reagovat
DenTennessee | dhavas@seznam.cz
Reakce na příspěvek:jak jsem Drouina trochu bránil, tak tenhle zápas se mu opravdu nepovedl. Oproti Tatarovi, který taky je technik, tak mi přišlo, že se chvílemi vrací jen, aby se neřeklo, ale maximálně natáhne hokejku v chabém pokusu blokovat přihrávku.

Price za ty góly moc ale nemoh, jen bych si pro štěstí vzal ty bílý betony :D

 
07.11.2018 03:51 | reagovat
Frankie33 | patrick33@seznam.cz
Avatar1. třetina sice brzké vedení, ale směrem dozadu tragédie a díky Pricemu 1:1. Ve druhé se to zlepšilo a řekl bych že zasloužené vedení. Bohužel ve 3. jsme opět začali nehrát dozadu a celkem i dopředu a i trochu šťastné odrazy proti nám. Rozhodčí mi přišlo že od chvíle co vyndal McLeoda začal připískávat NYR. Škoda, zbytečně ztracené body.
 
AvatarReakce na příspěvek:Naprosto přesně zhodnoceno, se vším plný souhlas smajlik! U Niemiho jsem tentokrát taky neměl ten pocit jistoty, ale postupem času se opravdu zlepšoval a výkon v nájezdech fakt super - tam bych řekl, že je vhodnějším gólmanem než Price, alespoň tedy zatím v těch nájezdech tak působí. Drouin s Domim výborný výkon, ale to, co Drouin nedal ve třetí třetině, kdy měl před sebou úplně prázdnou bránu, to se jen tak nevidí... smajlik. Tyhle body fakt potěší, ne kvůli tomu, že bychom byli horší, to vůbec ne, alr kvůli vývoji skóre v zápasu. Jinak Benn včera na přes držku, u všech tří gólů nějakým způsobem \"asistoval\" a když jsem viděl, jak se otáčí při bruslení vzad, tak jsem vždycky trnul, že si rozbije hubu... smajlik.
 
AvatarTrošku obrácený zápas než naše předchozí. V první části bída, navíc ani Niemi nepůsobil jistě, hodně puků mu vypadávalo, domácí měli i štěstí při svých brankách. Ve druhé ale dominance, ve třetí dobrý výkon pokračoval a zasloužené vyrovnání, konečně Lehkonen. Niemi se postupem zápasu lepšil, fantastický zákrok proti Barzalovi a v nájezdech dostalo démon. Agresivní styl, hodně vyjetý a vždy přečetl soupeře. Výborné dva body, navíc ze skóre 1:3...
 
06.11.2018 09:00 | reagovat
lordrahl | l.rahl@seznam.cz
AvatarReakce na příspěvek:Skoro by se dalo říct, že výměna Domi // Galchenyuk byla v prozatimním světle tou nejlepší v Bergevinově historii. Za mne clear win trade. Hlavně z něj mám pocit, že to má v hlavě v pořádku a bude bojovat každou sezonu nejenom tu první - on by mu to fotřík asi neodpustil kdyby to začal flákat. smajlik
 
06.11.2018 08:48 | reagovat
DenTennessee | dhavas@seznam.cz
Woohooo. Tak Drouiny tak trochu vyslyšel Thea. Ale to co předvádí Max Domi - to je čistá hokejová krása. Je to Gally s vizí a střelou jak z kanónu...
 
 
Související zápas
 
 
detail zápasu
 
 
vs. New York Islanders
 
 
přehled všech zápasů
 
 
Nejnovější články
 
 
archiv článků
 
 
Napsali jsme 08.12
 
 
 
 
Tabulka
 
P.TýmZ.SkoreB.
 
celá tabulka
 
 
Aktuálně z fóra
 
  • Tak jsme názorně viděli, jak se má hrát efektivně ... | více
  • Určitě, opět důkaz ze umime hrat s nejlepšími kdyz ... | více
  • Velká škoda, kdyby nebyl Anderson kopyto a dal na ... | více
  • Nechvalim kde co, spis se snazim vypichnout aspon to ... | více
  • Hodně slušně odehrané 2 třetiny... pak však jedeme 4x ... | více
 
 
 
 

© Copyright - Všechna loga a známky NHL, jakožto další zde zobrazené vlastnické materiály jsou vlastnictvím NHL, NHL Enterprises, L. P. a příslušných týmů. © NHL Enterprises, L.P. Všechna práva vyhrazena.

Web created by Martin Formánek (martin.formanek(at)gmail.com) | design by Aleš Koňařík