Nejhorší výkon v sérii = konec snu

30.05.2014, 08:02 | Reportáž ze zápasu |  Michal Možný
 

Sedmý zápas číslo dva, tentokrát se Habs museli vypořádat s ledem a fanoušky v MSG. Tokarskiho čekal nejtěžší zápas kariéry, navíc se očekávalo, že Lundqvist předvede lepší výkon než v utkání číslo pět. Habs zaznamenali nucenou změnu, zraněného Weiseho nahradil po trestu vracející se Prust. Ostatní bojovníci zůstali a mohlo se jít na to...

Úvodní minuty zápasu byly velmi nervózní ze strany Habs, naštěstí na Tokarskim to nebylo znát. První obrovskou šanci ustál a nepustil puk za svá záda. Rangers se snažili vstřelit první důležitou branku a tlačili všechno do branky. Bohužel rozhodčí se dvakrát nepředvedli, když Gionta byl vyloučen za nedovolené bránění brankáři, ovšem nikdo si již nevšiml, že důvod faulu byla vysoká hokejka v obličeji kapitána hostí. Montreal pracoval dozadu dobře, zvládl oslabení, Tokarski vytahoval jeden povedený zákrok za druhým, ale na druhé straně jedna slaboučká střela Paciorettyho po deseti minutách hry nevěštila útočné manévry... Habs sehráli lepší útočný part až na konci čtrnácté minuty, Brierova a následně Ellerova formace se dostaly do zajímavých příležitostí, k Lundqvistovi se dostalo konečně pár střel, přesto taktika byla jasná, nechat domácího brankáře ztuhnout a pak udeřit. Poslední minuta a přesilová hra pro Habs. Vzruch byl před oběma brankovišti, skóre se bohužel i bohudík po celou třetiny nezměnilo, 0:0...

Ani druhá minuta první početní výhody branku nepřinesla, přesto Habs dopřála poklidnější start do druhé třetiny... MT začal hodně brzo sázet na osvědčené beky, Subban s Markovem odehráli přesilovou hru a střihli si dlouhé střídání i v následné hře pět na pět, na jejím konci Subban fauloval a poslal Habs podruhé do čtyř. Rangers se nastěhovali před Tokarskiho, největší závar vyústil v nastřelení tyčky, Habs i se štěstím odolávali... Přesto i hosté zahrozili, Plekanec se po váhavé rozehrávce Lundqvista dostal ke střele z otočky, po které puk orazítkoval pouze mantinel za brankou. Z domácích čišela velká porce energie, přesto byl stav v polovině utkání 0:0... Po dobře odehraných minutách se Habs museli bránit, vyloučen byl Markov. Opět skvěle ubráněno. Hned po skončení oslabení mohli jít Habs do vedení, ale Lundqvist máchl vyrážečkou a zastavil puk těsně před brankovou čarou... Habs zvedali hlavy a druhá polovina třetiny patřila spíše hostům. Přesto zlepšený výkon vedl k první brance domácích. Po pěkné kombinaci se prosadil Moore, 1:0 Rangers... Montreal dostal na konci třetiny opět výhodu jednoho muže v poli, za šestnáct sekund se toho moc stihnout nedá, a tak začne třetí periodu ve výhodě. Habs nepůsobí tak energickým dojmem jako domácí, nejnasazovanější beci působí zvadle, přesto hráči museli najít zbytky sil, protože je možná čekala poslední dvacetiminutovka sezóny...

Rangers oslabení zvládli bez chybičky a Habs se museli o hodně zlepšit, pokud chtěli pomýšlet na vyrovnání... Bohužel to nešlo, pět minut uteklo jako voda a plácaná se odehrávala převážně ve středním pásmu. Domácí se nikam nehnali a Habs neměli síly více zatlačit. Habs v sedmé minutě přežili několik obrovských možností domácích, kteří začínali na ledě dominovat, Tokarski dělal co mohl, přesto už jeden puk za svoje záda pustil, bohužel to zatím Rangers stačilo k vedení 1:0... Těžko se obrací skóre, když za deset minut nemají hráči Habs ani jednu střelu. Vyčerpání na jedné straně a fantastická rychlost, energie na straně druhé, konec se blížil... Habs nedokázali nic vymyslet, když už se mohli hráči dostat ke střele, raději někoho hledali, mezi největší experty šlo zařadit Markova. Aby toho nebylo málo, tak necelých šest minut před koncem byl vyloučen Prust. Oslabení Habs zvládli, ale to již bylo v tento čas zatraceně málo... Dvě minuty před koncem se Habs konečně díky zakázanému uvolnění dostali do útočného pásma. Tokarski na střídačce, hosté vyvinuli tlak v útočném pásmu, ovšem hra kolem mantinelů k brance nemohla vést, jediná střela byla zastavena maskou Lundqvista. Timeout a další tlak, bohužel "dělovku" Markova by chytl i žáček. Na víc se Habs již nezmohli a pouť letošním play - off pro ně skončila...

Rangers zaslouženě vyhráli šesté utkání. Habs ztratili sérii v jiných zápasech, hlavně druhý domácí měli vyhrát. Pochvalu zaslouží Tokarski, předvedl neskutečný výkon a byl více než vyrovnaným soupeřem Lundqvistovi. Ten se na nulu v posledním zápase nenadřel, předvedl jeden skvělý zákrok, ostatní byly rutinní. Škoda, finále nebylo daleko...

Foto: Bruce Bennett/Getty Images

 
 
 
 
 
 

Diskuse

 
 
24.06.2014 21:52 | reagovat
DenTennessee | dhavas@seznam.cz
Reakce na příspěvek:ty bláho to by byl steal jak blázen :D
 
24.06.2014 20:39 | reagovat
Mireaux | lang@mestolysa.cz
Avatarposlední dny Markova u HABS...na konci tejdne se stěhuje k olejářům za volbu č. 3 v draftusmajlik smajlik smajlik
 
24.06.2014 08:52 | reagovat
RTW | HHECTOR@azet.sk
AvatarMimochodom iste ste postrehli, že Gerard Gallant sa stal hlavným trénerom Panthers. Veľká škoda ale v novom pôsobisku mu želám len to najlepšie. smajlik
A propo čo sa týka jeho nástupcu na poste asistenta Habs na internete kolujú špekulácie, že by ním mohol byť Pascal Vincent (v súčasnosti asistent trénera vo Winipegu).
http://jets.nhl.com/club/page.htm?id=95557
No uvidíme koho MB privedie, ale predpokladám, že to bude až po drafte. smajlik
 
23.06.2014 22:19 | reagovat
DenTennessee | dhavas@seznam.cz
Reakce na příspěvek:Tak víš co, zase si říkám, že MB chce mít co nejlepší tým stejně jako my, tak za tím fakt asi musí být pár faktorů, který mluvěj pro Markyho... i když z kapsy asi žádný nevytáhnu :D
 
AvatarReakce na příspěvek:Neskutečný, nevěřil jsem, že Bergevin podlehne tomu nátlaku na tříletou smlouvu - a navíc za tak šílený prachy smajlik! Tohle je velká chyba, podle této logiky musí dostat Subban minimálně těch 8,5 mil. a může chtít s klidem i víc, protože jeho výkonnost a perspektiva je někde úplně jinde! Tohle prostě nechápu, čekal bych, že už bude management celým tím příběhem Markova vyléčený, ale ten chlap fakt musí na někoho něco vědět, jinak si to nedovedu vysvětlit - blil bych... smajlik.
 
23.06.2014 19:57 | reagovat
DenTennessee | dhavas@seznam.cz
Reakce na příspěvek:za 5,75 m za sezónu... do určité míry to chápu, protože trh je teď dost přeplacenej a obránce dostat za podobný plat není lehký. ale mělo to být na kratší dobu.
 
23.06.2014 19:56 | reagovat
RTW | HHECTOR@azet.sk
AvatarReakce na příspěvek:Za 5.75 mega na rok
http://www.capgeek.com/canadiens/
Podľa mňa zatiaľ najhorší krok MB! Tri roky je veľa a čo ak sa opäť zraní bude nevymeniteľný. Proste jedna veľká chyba! smajlik
 
AvatarMarkov podepsal na 3 roky. Zatím jsem nenašla za kolik...
 
AvatarReakce na příspěvek:to prindes asik o hodnesmajlik
 
AvatarReakce na příspěvek:Tak Anglie je pracovně a Španělsko pak dovolená smajlik Metallicu závidím, tu ještě někdy musím stihnout. Taky si to užiješ parádně. Taky mě mrzí, že zase nestihnu Masters of Rock, mimo jiné mě hodně láká Dream Theater.

Jinak ano, Koivu je obrovský postava dějin Habs, ale je to už historie. On už dávno není útočník do top 6 a do bottom 6 máme jiné borce. Bohužel. Nikam by nás neposunul. Gio, ať tady na něj plivu snad nejvíc, stále zahrát umí, dobře brání a když má den, tak předvede něco i vepředu, ve finále ani těch bodů nemá za poslední tři roky úplně málo. Teď jen z jeho, dle mého názoru upřímného, zájmu u nás zůstat co nejvíc vytřískat v podobě co nejvýhodnější smlouvy.
 
AvatarReakce na příspěvek:A jinak samozřejmě souhlas - Gionta je dnes asi o něco lepší než Koivu, ale Koivu je prostě Koivu, na ten jeho příběh u nás se nedá zapomenout - ještě dnes vidím, jak se poprvé po té těžké nemoci objevil na ledě, ještě s holou hlavou, to bylo hoodně emotivní...
 
AvatarReakce na příspěvek:Hmm, tak koukám, že se tady někdo má - pár dní po škole do Anglie a pak Španělsko...smajlik. Já si tedy dám alespoň ten Aerodrome, tedy tu druhou část s mou Metallicou smajlik.
 
AvatarReakce na příspěvek:Nj, ale Koivu z před pěti šesti lety není Koivu dneska, že smajlik Tady je prostě Gio lepší.

Mám léto nahuštěné, to je fakt. Tak přeju hodně zdaru s tím zařizováním. Aerodrome jsem si nedal nakonec, nebyly prachy. Ale na podzim chci jít na ten zimní Masters of Rock, jak jsem ti psal, a pak ještě do Zlína Masters of Rock Cafe na Deathstars. Plus v srpnu jak přijedu z Anglie tak Hrady, ale to je spíš taková sranda jenom smajlik
 
20.06.2014 18:01 | reagovat
bartrand | bartrand@ymail.com
AvatarReakce na příspěvek:Já mám Koiva mnohem raději než Giontu. Možná je to tím, že sem začal seldovat NHL ještě když u nás válel s Kovaljovem a A. Kostitsynem, ale pro mě je prostě mnohem víc.
O tom že jde na Floridu jsem taky četl, a taky jsem četl že budeme hrát v Bostonu Heritage Classic na nějakym stadionu pro 70 000 lidí.
Ještě sem četl, enchápu že to tu není posílal sem to sem, že chce Bergevin obětovat někoho za jednu z top3 voleb v draftu, tak sem zvědavej

Máš nabitý léto se dívám :D Tu británii ti závidím, my letíme až v říjnu, takže zatím zařizuju jen práci, univerzitu, bydlení (strašně špatně se hledá bydlení když se tam člověk stěhuje se psem) a veškerý papíry okolo.. Je to náročný zařizovat to pro dva prootže ona neumí anglicky skoro nic (i když odmaturovala, děkuji školskej systéme -_- ). Tak ať se ti tam daří kámo a doufám že stihnem ještě nějakej metal než odletim, protože pak už se nevrátím :D
Byl si na tom Aerdome?
 
AvatarTa socha je parádní smajlik
Koivu není > než Gionta, to se ho musím zastat, byť mám Koiva raději. Tým bychom s ním nikam neposunuli. Gio pokud se podepíše slušně (3 mega max na rok či dva), tak furt bude přínosem. Pokud nebude hrát v tom 6, kde mě vytáčí, samozřejmě.

Jinak Gallant prý bude jmenován HC Floridy, jeden zdroj to uvádí jako tutovku, tak jsem zvědav, zda se to opravdu potvrdí.

Dále jsem chtěl oznámit, že letos určitě nedám zhodnocení sezony po každém hráči, jak jsem dělal poslední dva roky. Zítra letím do Anglie, pak na dovolenou do Španělska, takže opravdu není kdy.

 
19.06.2014 22:18 | reagovat
bartrand | bartrand@ymail.com
AvatarKoivu v Ducks končí.. V Montrealu ho pořád milujou, nepodepsat Giontu a vzít starýho kapitána, hmm? hmmm? smajlik
 
19.06.2014 21:58 | reagovat
bartrand | bartrand@ymail.com
Avatarhttps://www.facebook.com/photo.php?fbid=10152143960501497&set=a.288104131496.150529.210751551496&type=1&theater
Paráda :))
 
AvatarReakce na příspěvek:Tak to je fajn, měl i 15, tak jsem se už obával smajlik
 
18.06.2014 23:08 | reagovat
Theo33 | Matts88@seznam.cz
AvatarReakce na příspěvek:přesně a tu před ním nosil už Boom Boom Geoffrion, takže o žádné další číslo nepřijdeme :D
 
18.06.2014 23:05 | reagovat
RTW | HHECTOR@azet.sk
AvatarReakce na příspěvek:číslo 5
 
AvatarReakce na příspěvek:Rada všem, kteří tady pořád doublují příspěvky. Taky se mi to párkrát stalo, protože jsme myslel, že jsem ten post neodbouchl a na tlačítko přidat příspěvek jsem kliknul dvakrát. Klikněte jednou, chvíli to trvá a odešle se to jednou.

Jinak prý příští rok organizace vyřadí dres Guye Lapointeho. Otázka pro veterány, jaké číslo to bude? Na googlu je na obrázcích s několika čísly, tak se v tom nevyznám. Ale asi často nosil 15. To už za chvíli nebude už vůbec kde brát, když bude chtít hráč mít číslo menší než 20 smajlik smajlik
 
18.06.2014 19:47 | reagovat
Luke | go-habs-go@seznam.cz
AvatarReakce na příspěvek:Přesně, je to sice Blesk, ale taky bych ho bral smajlik
 
18.06.2014 19:47 | reagovat
Luke | go-habs-go@seznam.cz
AvatarReakce na příspěvek:Přesně, je to sice Blesk, ale taky bych ho bral smajlik
 
AvatarTak už jen jak vidím isport.BLESK, tak to bude asi hodně hodnotná informace, ale je fakt, že jsem o našem případném zájmu četl i jinde. Za mě určitě ano, dost mi připomíná zde tolik vychvalovaného Dominica Moorea, takže by se k nám typově hodil.
 
Avatartak na to jsme zvedav kde zakotvi ale u HABS by se mi libil http://isport.blesk.cz/clanek/hokej-nhl/207092/philadelphia-ottawa-nebo-montreal-o-sekace-se-v-nhl-perou.html
 
Avatartak na to jsme zvedav kde zakotvi ale u HABS by se mi libil http://isport.blesk.cz/clanek/hokej-nhl/207092/philadelphia-ottawa-nebo-montreal-o-sekace-se-v-nhl-perou.html
 
AvatarReakce na příspěvek:Bylo to tam, vím co čtu smajlik Každopádně pak se to nějak vytratilo a teď se to zase potvrdilo, tak snad to platí, nicméně na kvalitě podpisu to nic nemění smajlik
U Subbyho taky nevím na co MB čeká... Snad to vše dobře dopadne.
 
17.06.2014 22:42 | reagovat
Theo33 | Matts88@seznam.cz
AvatarReakce na příspěvek:Offico FB klubu to být nemohlo včera, když to neměli stránky, ani když se podívám do historie...navíc, když média z Montrealu o tom včera mluvili jako ještě nepotvrzené info... každopádně první dobrý krok....a jestli je pravda, že Subban žádá "jen" 56 na 8, tak za mě nevím na co MB čeká...jelikož s ním handrkovat o půl mega a rok, mi přijde stupidní v jeho případě....tyhle čachry, kde rok a půl mega dělá mega rozdíl ať si nechá na Markova s Giem...PK si svoje už zaslouží...a já se osobně bál daleko většího rance!

Spezza said: Fuck off Canada :D

Za Keslera bych cenu obětoval, to je jediné...(dobrý hráč, dobře podepsaný) ostatní bych prostě nechtěl...
 
AvatarReakce na příspěvek:To fakt byla dezinformace? Neb to bylo i na oficiálním facebooku Canadiens a i dalších stránkách, takže mě to přišlo věrohodné smajlik

Z těch centrů, kteří budou k dispozici bych chtěl pouze Spezzu, Thortona možná, jinak asi nic nebo Kesler, ale tam je problém v ceně jak říkáš. Richardsy taky ne, ale proč se o tom vlastně bavíme, podmínkou příchodu opravdového prvního centra musí být odchod Desharnaise, což je sci-fi.
 
17.06.2014 20:53 | reagovat
Theo33 | Matts88@seznam.cz
AvatarReakce na příspěvek:už ano :D

http://www.thehockeynews.com/blog/why-andrei-markov-wants-three-years-and-18-million-and-why-hell-get-it/

MB prosím měj koule a do víc než dvou let nechoď! Díky!
 
17.06.2014 09:08 | reagovat
Theo33 | Matts88@seznam.cz
AvatarWeise zatím nic nepodepsal, docela dobrá pseudoinformace to dávat na fb :)) ale je to na dobré cestě a nejspíš dnes či zítra by to v podobném znění mělo klapnout..

Markov za tolik se nemusíme bavit...to už jsme rozebírali hodněkrát...

Spezza do Kanady nechce, takže jednoho si můžeme škrtnout...

B. Richards ať ani MB nenapadne, takového tragéda bych nechtěl ani za drobný... nejhorší hráč finále, by nám vůbec nepomohl....ať jde dohrát někam na jih. Vinny už to není ono to samé...A Thorton mi k nám prostě moc nesedí...Snad jen trade za Keslera bych z centrů bral, ale ten bude drahý...radši bych si vystačil se svým (Chuck na centra) a přivést dobré křídlo do prvních dvou řad...Plus beka do top 4...
 
17.06.2014 07:52 | reagovat
RTW | HHECTOR@azet.sk
AvatarReakce na příspěvek:Môžem takú otázočku, kde si našiel túto informáciu? Prezerám weby a nikde som to nenašiel, ale ináč je to výborná správa. smajlik
 
AvatarNaprosto fantastický podpis!!! Jsem nadšený, kluk s velkým srdcem, schopný zahrát výborně hokejově i fyzicky v třetí i čtvrté brázdě a za mega za rok? Well done MB.
 
16.06.2014 21:21 | reagovat
DenTennessee | dhavas@seznam.cz
Reakce na příspěvek:to je paráda...skvělej kluk a podle mě ještě můžou poletět nahoru.) kéž by... Hlavně ne Vinnyho ...
 
16.06.2014 21:21 | reagovat
DenTennessee | dhavas@seznam.cz
Reakce na příspěvek:to je paráda...skvělej kluk a podle mě ještě můžou poletět nahoru.) kéž by... Hlavně ne Vinnyho ...
 
16.06.2014 20:52 | reagovat
bartrand | bartrand@ymail.com
AvatarDale Weise signs for 2 years - 2M$ with the Habs.
 
AvatarReakce na příspěvek:No právě, když to člověk vezme kolem, tak Markov letos nehrál zas tak špatně, lépe jako loni, kdy začal ve zkrácené sezoně rychle odpadat. Ale jak dlouho mu to vydrží, no moc dlouho ne. Snaží se z toho vytřískat co nejvíc, nemám mu to zazlé, ale snad jej u nás neuvidíme.

Na Martyho a Heatlyho zapomeň, věci se budou na trhu dít u pozice centra. Spezza a Thorton, do toho pravděpodobně vykoupení Richardsové, Lecavalier k dispozici... Bude to zase zajímavé léto.
 
AvatarReakce na příspěvek:Určitě ne, to by bylo na hlavu padlé.

Btw ta podmínka u Leblanca, abychom dostali to páté kolo, je aby odehrál 15 zápasů za Ducks příští rok, takže podle mě jsme o něj přišli zadarmo, ale bohužel taková je asi jeho cena. Opravdu masterpiece Gainyho tenhle pick, jeden z mnoha. Pro zajímavost, po něm byl brán třeba O´Reily.
 
16.06.2014 20:19 | reagovat
DenTennessee | dhavas@seznam.cz
Reakce na příspěvek:Ou...taky doufám, Marky má před sebou ještě tak max jednu sezónu, kdy nebude v obraně totálně propadat..to radši dát prostor mladým bekům a získat 2 pořádný grindery nebo jednoho snajpra anebo jednoho snajpra....i duo Havlát-Heatley bych zkusil radši než Markyho na 3 sezóny za takový peníze o.O
 
Avatardoufám, že 18 mega na 3 roky Markovovi nedáme... smajlik
http://www.hockeyinsideout.com/news/markov-looking-for-three-year-18-million-deal-report
 
AvatarReakce na příspěvek:Mi to nemusíš říkat, oba Richardsové hráli často ve čtvrté lajně, což je při takových platech teda luxus, však my to s Gomezem dobře známe.

Jinak právě říkám, že Pleky není nedotknutelný jako třeba Carey, ale je pro tým hodně cenný a MT ho vytěžoval jasně nejvíc z forvardů, což o něčem vypovídá.
 
16.06.2014 02:36 | reagovat
bartrand | bartrand@ymail.com
AvatarReakce na příspěvek:Kings ho určitě vyplatí, vždyť si můžou někoho kdo jim bude leštit lavičku podepsat i levněji než za 7 mega..
Že by byl Plekanec zas tak nedotknutelnej to nevim, myslím, že by do toho Bergevin šel, kdyby za to dostal fakt slušnou protihodnotu
 
AvatarReakce na příspěvek:Tak předně hráčů se nezbavuje trenér, ale GM smajlik A byla to jen spekulace, o Plekyho výměně se píše snad každý rok, ale já ji něvěřím. Je to top druhý centr nebojím se říct v celé lize. Ale fakt je, že pokud chceme velkou posilu na jakýkoliv post, tak za to musíme něco obětovat, a Pleky má z hráčů největší hodnotu (samozřejmě mimo nedotknutelné hráče typu Caryho, P.K., Maxe, Chucka atd.). Uvidíme, jak to dopadne. Otevírá se okno pro buyouty, což my už nemůžeme využít, ale na trhu by se mohli ukázat noví volní agenti, kteří trhem určitě zahýbou (jsem neskutečně zvědavý, jestli budou vykoupeni Richardsové z finále SC)
 
15.06.2014 21:23 | reagovat
DenTennessee | dhavas@seznam.cz
Pleky je náš nejkomplexnější útočník, nevěřím, že se ho MT zbaví..sice by to vyřešilo náš přetlak na centrech, ale bohužel Larryho výkonnost je pořád tak trochu velká neznámá, kéž by vyšel trejd DD někam pryč a Gia... oba sou srdcaři, ale kdyby to vyšlo, tak by mi ani nevadilo, kdyby Marky zůstal...Chucky by si mohl s Patchesem rozumět minimálně stejně dobře jako DD,)
 
AvatarTak těch spekulací je každý rok mrtě, taky to neřeším. A to jsem ještě ani nezmiňoval, že v tom trejdu podle spekulací figuruje Pleky... Až bude něco potvrzené, tak to budu řešit, zatím je vše otevřené.
 
15.06.2014 21:12 | reagovat
bartrand | bartrand@ymail.com
AvatarReakce na příspěvek:Mám takovej pocit, že o Keithovi se ale mluví každej rok, něco jako pár let zpátky Doan smajlik Nevěřím tomu. Markov u nás ukončí kariéru, bohužel..
 
15.06.2014 20:09 | reagovat
DenTennessee | dhavas@seznam.cz
Yandle by byl skvělej...i když to asi není tak komplexní bek jako Seabrook nebo McDonagh...ale určitě minimálně mladší verze Markova,)
 
15.06.2014 20:09 | reagovat
DenTennessee | dhavas@seznam.cz
Yandle by byl skvělej...i když to asi není tak komplexní bek jako Seabrook nebo McDonagh...ale určitě minimálně mladší verze Markova,)
 
AvatarBtw Timonen má nový kontrakt a to velice slušný. Markov by si z něj mohl vzít příklad, je sice o 4 roky mladší, ale co už. Teď se sice vyrojily spekulace o našem zájmu o Yandlea, což by značilo puštění Markova pryč, takže to asi ještě bude zajímavé.
 
AvatarReakce na příspěvek:Plus má smlouvu na ještě jeden rok, takže jej ještě uvidíme 5 let na střídačce Habs, pokud se nic závažného nestane.
Kritiky na něj je vždy hodně, i z mé strany, ale je fakt, že to je dobrý kouč, dělá spoustu dobrých rozhodnutí a konec konců výsledky mluví za vše.
 
14.06.2014 21:57 | reagovat
Luke | go-habs-go@seznam.cz
AvatarTherrien podepsal novou smlouvu na 4 roky
 
14.06.2014 21:57 | reagovat
Luke | go-habs-go@seznam.cz
AvatarTherrien podepsal novou smlouvu na 4 roky
 
AvatarUž tady o něm byla řeč jako o další zmrvené první volbě Habs, takže výměnu beru, protože jsem se na tu bídu nemohl dívat. Hodně jsem ho kritizoval a nikdy jsem ho neměl moc rád, takže ještě to páté kolo beru. Uvidíme jaké přesné tam jsou ty podmínky. A raději se nedívat, kdo všechno byl ještě k dispozici po něm... No jo, kdyby tehdejší vedení nebralo hráče podle místa narození...
 
AvatarLeblanc vyměněn do Anaheimu za volbu v 5. kole draftu 2015.
Podle mě je to jednoznačně na místě. V sestavě Habs se neměl v tý konkurenci centrů uchytit natrvalo...
 
14.06.2014 21:12 | reagovat
bartrand | bartrand@ymail.com
AvatarReakce na příspěvek:MONTREAL, QUEBEC – Montreal Canadiens and Hamilton Bulldogs General Manager Marc Bergevin announced today the Canadiens have traded forward Louis Leblanc to the Anaheim Ducks in exchange for a conditional 2015 fifth-round draft pick.

“After three seasons with the Canadiens organization we felt that moving forward the best option for Louis and our organization was to give him the opportunity to pursue his career with another team,” said Bergevin. “Throughout his entire stay with our organization Louis showed great professionalism and a constant desire to improve. We thank him for his contribution and wish him success for the continuation of his career.”

In 163 career American Hockey League regular season games with the Bulldogs, Leblanc recorded 68 points (34 goals, 34 assists) and 146 penalty minutes. In 50 career National Hockey League regular season games with the Canadiens, the Pointe-Claire, Quebec native recorded 10 points (five goals, five assists) and 32 penalty minutes.

Leblanc was selected by the Canadiens in the first round (18th overall) in the 2009 NHL Entry Draft.

http://hamiltonbulldogs.com/pressbox/news/?article_id=778#sthash.W4MzREUC.dpuf
 
14.06.2014 21:11 | reagovat
DenTennessee | dhavas@seznam.cz
tak jsme vyměnili Luie Leblanca do Anaheimu za 5. kolo draftu prý... o.O (příští rok) - asi je tam i podmínka, že kdyby se mu dařilo, tak snad i lepší (doufám o.O )

:D
 
AvatarA ještě jsem zapomněl dodat nejhorší scénář a to je snažení o Vinnyho, doufám, že z toho MB už vyrostl. První centr to dávno není a s jeho kontraktem, díky, nechci.
 
AvatarReway je zpět na Spartě, ani jsem nevěděl, že jsme mu zatím nenabídli nováčkovský kontrakt. Ten kluk je hodně šikovný a na MS ukázal, že dokáže hrát i na vysoké úrovni, ale pokud chce do NHL i přes svou subtilní postavu, tak by tenhle odchod chyba, ale já do toho samozřejmě nevidím, kdo ví jaké má zprávy od GM.

Thorton i Spezza by byli pro tým velkýmu posilami, o tom žádná, určitě plnohodnotnějšími než Vanek, ale kde s nimi? Pleky je sice v každé spekulaci, ale podle mě to dopadne jak každý rok a zůstane, což je jen dobře, je pro tým extrémně důležitý a pod Therrienem tuplované. Pak tady máme Chuckyho, který jednou toho centra hrát musí, Larry se snad už konečně stabilně usadí jako 3. centr u v ZČ. Zase nám teda zbývá Desharnais. Klukovi nejde upřít snaha, je to srdcař a na ledě se vždy snaží na 110% a v PO mě dost příjemně překvapil a je tady ta chemie s Maxem, ale, ALE je to pořád ten DD, ze kterého nikdy první centr nebude, neskutečně slabý ve hře bez puku, často marný na buly, v defenzívě a i v té ofenzívě je často bezradný, když má svoje dny. Zuccarello je jinde a to hraje ve třetí brázdě. Omýlám to pořád dokola, ale s takovým prvním centrem nemůžeme být v PO trvale úspěšní, Spezza je jiná liga a i stařík Thorton má pořád nejlepší hlavu na nahrávky v lize. Byl by to ideální scénař, že by mentoroval Chuckyho a za dva tři roky mu pozici prvního centra předal, no sní se o tom krásně... Desharnaise nikdo chtít nebude a už vůbec ne za takové jména jako jsou ti dva.
 
12.06.2014 12:43 | reagovat
DenTennessee | dhavas@seznam.cz
promiňte, nějak se mi to vždycky omylem načte dvakrát o.O
 
12.06.2014 12:43 | reagovat
DenTennessee | dhavas@seznam.cz
Reakce na příspěvek:Spezza prý požádal o výměnu Ottawu! asi by byl stejně drahý jako Big Joe - ale mladší...
 
12.06.2014 12:43 | reagovat
DenTennessee | dhavas@seznam.cz
Reakce na příspěvek:Spezza prý požádal o výměnu Ottawu! asi by byl stejně drahý jako Big Joe - ale mladší...
 
10.06.2014 13:30 | reagovat
DenTennessee | dhavas@seznam.cz
Reakce na příspěvek:Tady má Flower svatou pravdu http://www.nhl.cz/CZ/35510/pacioretty_se_pouci__vanek_me_zklamal__shrnul_vykony_canadiens_lafleur.html , jinak Thornton by byl super myslím a určitě lepší investice než Vanek,)
 
10.06.2014 00:47 | reagovat
bartrand | bartrand@ymail.com
AvatarPrý se společně se spadaným listím zajímáme o Thortona ze SJS. Neví o tom někdo něco blíž?
 
10.06.2014 00:47 | reagovat
bartrand | bartrand@ymail.com
AvatarPrý se společně se spadaným listím zajímáme o Thortona ze SJS. Neví o tom někdo něco blíž?
 
09.06.2014 20:23 | reagovat
DenTennessee | dhavas@seznam.cz
taky jeden dobrej článek,) http://www.hockeybuzz.com/blog.php?post_id=60411&blogger_id=82
 
09.06.2014 20:23 | reagovat
DenTennessee | dhavas@seznam.cz
taky jeden dobrej článek,) http://www.hockeybuzz.com/blog.php?post_id=60411&blogger_id=82
 
09.06.2014 15:22 | reagovat
RTW | HHECTOR@azet.sk
Avatarhttp://www.hockeybuzz.com/blog/Eric-Engels/Defensive-Conundrum-Markov-and-Gorges/82/60453
Zaujímavý článok k našej obrane. Byť MB tak by som spravil niečo podobné ako spravili Sharks s Boylom, aspoň by sme za Markova získali aspoň niečo. smajlik
 
AvatarReakce na příspěvek:Ty by ses dostal na finále? smajlik smajlik smajlik To čumím. Jinak Markov a jeho podpis je prý hotová věc, už se jen modlit, aby to nebylo na dlouho.

Mišo, díky smajlik
 
08.06.2014 11:51 | reagovat
RTW | HHECTOR@azet.sk
AvatarReakce na příspěvek:Opravené :)
 
08.06.2014 10:41 | reagovat
Mireaux | lang@mestolysa.cz
Avatarještě teď jsem nezkousnul vyžazení HABS ze Stanley Cupu...zvlášť když jsem byl domluvenej na lístkách na zápasy na finále, ubytování a letenkách v případě, že by HABS postoupili a nakonec nic...jen prázdonta a suckers...

nechtěl jsem tady o tom psát, abych to nezakřiknul...takže příště(v roce 2015) to sem napíšu ihned a bude to smajlik

jinak to bylo krásný PO a moc jsem si ho užíval, četl všechny příspěvky na tomhle fajn webu a díky vám všem za ně, vždy si je moc rád přečtu i když s příspěvkama je to u mně slabší...musim se šetřit na finálovou reportáž v roce 2015

teď už jen podepsat PK a Larse, rozloučit se s Markovem a Giontou vhodně doplnit kádr jako při uzávěrce o Weisehoa a Weavera a dál dávat šanci mladejm hráčům
 
AvatarReakce na příspěvek:Máme víc výborných prospektů, ale u něj už kvůli té nemoci doufám, že se do týmu dostane.

Jinak nedá mi to, ale kdo píše popisky u videí na první stránce, Mišo? Ten "hetrik" Reneho Bourqua mě vždycky praští do očí smajlik Nešlo by to předělat na hattrick?
 
07.06.2014 11:54 | reagovat
DenTennessee | dhavas@seznam.cz
Tim Bozon je snad z toho venku! to je paráda, pro mě jeden z našich nej prospektů spolu s brankářem Zackem Fucalem ,)
 
AvatarReakce na příspěvek:To mi fakt nic neříká smajlik Jinak jasně, nikdo z toho nedělá vědu, ale odpustit si to mohl, to je fakt.
 
AvatarReakce na příspěvek:Lafleur je tím hokejistou, o kterém jsem jako o první velké postavě Habs četl kdysi dávno ve Stadionu (to většině z vás asi nic neřekne smajlik) a de facto jsem kvůli němu začal fandit Canadiens! Proto mám pro něj dodnes slabost. Ano, to prohlášení směrem k Pacimu přehnal, ale každý má nárok na svůj názor a fanoušci snad nejsou nějaké "ovce", které jdou za velkým jménem a nemají svůj pohled na věc. Nedělal bych z toho vědu, byť to Maxovi určitě příjemné není, to chápu... U Vaneka tohle prohlášení naopak vítám!
 
AvatarDíky, už jsem si to taky našel. No, s Vanekem není o čem, ale Maxovi hodně ukřivdil, no jak už jsem psal dříve. A nepřijde mi to jako chytré takhle ho shazovat od osobnosti jako je Lafleur, když je ten hráč naše budoucnost, to on musí vědět. Prostě uletěl.
 
05.06.2014 18:49 | reagovat
bartrand | bartrand@ymail.com
AvatarAle dáme si i něco poozitivnějšího

Earlier this week, Canadiens GM Marc Bergevin noted that Tim Bozon had asked for his equipment, which he took as a good sign. Two months and 5 days after he was released from hospital in March and placed in an induced coma after contracting bacterial meningitis ,Bozon is on the ice for the first time to practice. Great news, and great to see for Tim.
 
05.06.2014 18:48 | reagovat
bartrand | bartrand@ymail.com
AvatarChlapci tady máte co řekl..

NHL Legend Guy Lafleur ripped into Canadiens forwards Thomas Vanek and Max Pacioretty for their poor post-season performance. “Guys like (Thomas) Vanek and (Max) Pacioretty, you don’t keep these guys on your team,” Guy Lafleur told La Presse.“They should stay home if they’re not ready to pay the price. Your team will never win with players like this who fade when confronted by adversity.”
 
AvatarReakce na příspěvek:Tak já taky nevím o co go, byl jsem teď zaneprázdněný, každopádně sdílím názor na Maxe. Bylo to opravdu jeho první pořádné PO, takže to bude jen lepší. V každém rozhovoru (na ty já hodně dám) je vidět, jak mu jde o naši společnou věc. A o něj se nebojím, s jeho rychlostí, morálkou a postavou bude v PO v pohodě.
 
05.06.2014 09:57 | reagovat
DenTennessee | dhavas@seznam.cz
Nevím co Flower řekl (možná to radši ani nechci vědět:D) ale Theo máš pravdu, Max působí jako strašně pracovitej klidnej kluk, kterej se dokázal skvěle vrátit a kdyby měl spoluhráče jen o trochu na vyššim levelu (nic proti DD, proti Thomasovi už trochu jo) - prostě n.1 centra, kterého už dlouho hledáme a který by mohl vyrůst z Chuckyho, tak by mu to střílelo úplně jako Gáboríkovi nebo Carterovi... Na fóru psal jeden kluk, že by chtěl Spezzu... to by mohlo hodně helfnout a určitě by to dávalo větší smysl než Thomas...
 
05.06.2014 09:57 | reagovat
DenTennessee | dhavas@seznam.cz
Nevím co Flower řekl (možná to radši ani nechci vědět:D) ale Theo máš pravdu, Max působí jako strašně pracovitej klidnej kluk, kterej se dokázal skvěle vrátit a kdyby měl spoluhráče jen o trochu na vyššim levelu (nic proti DD, proti Thomasovi už trochu jo) - prostě n.1 centra, kterého už dlouho hledáme a který by mohl vyrůst z Chuckyho, tak by mu to střílelo úplně jako Gáboríkovi nebo Carterovi... Na fóru psal jeden kluk, že by chtěl Spezzu... to by mohlo hodně helfnout a určitě by to dávalo větší smysl než Thomas...
 
04.06.2014 21:21 | reagovat
Theo33 | Matts88@seznam.cz
AvatarReakce na příspěvek:kontraproduktivní samozřejmě...
 
04.06.2014 21:20 | reagovat
Theo33 | Matts88@seznam.cz
AvatarV případě Vaneka to tak je...ale ten má za sebou dlouhou historii. V PO slabý a nejen PO, on prostě udělá jednou za 20 zápasů 25 bodů a pak dalších 10 o něm nevíš, že vůbec na ledě je. Je to mizernej bruslař co nebojuje, ale má hokejový myšlením, na kterým to celé staví....

Ale prostě Maxe hodit na stejnou notu mi přijde úplný úlet. Pro toho kluka to bylo PRVNI play off v životě! Ano nehrál všechny zápasy dobře, ale nastupoval po celou dobu na první obranný pár soupeře, kteří se zaměřovali v první řadě na něj (jiného střelce nemáme) Za mě se s stím popral se ctí. A mám tam jiné adepty, kteří v PO mě opět nepřesvědčili, jak herně tak v pohledu do stats...

Prostě takový slova na adresu kluka, kterýmu támhle málem urvou hlavu a on se za rok vrátí daleko lepší než kdy byl a každou sezonu se zlepšuje rapidním rozdílem mi od ambasadora týmu přijde absolutně nepřípustný....navíc zrovna při Maxově povaze, to může být hodně produktivní, když na rozdíl od "vanishe" tady bude další roky...Hráč to byl velký, ale tohle je na facku...
 
04.06.2014 20:39 | reagovat
bartrand | bartrand@ymail.com
AvatarReakce na příspěvek:No, máš sice pravdu, na druhou stranu on taky. Nehráli nic, tak jak naznačovali jejich smlouvy nebo jako výkony v ZČ. Já s ním souhlasím, a je dobře že to někdo řekl nahlas.. Jinak se mi líbil tento fanouškovskej komentář na facebooku

No truerer words have ever been spoken
Its about time an NHL legend steps up and says something like this. Way too many players dont show up for playoffs these days, cause all they care about is potting their paychecks and moving on.
 
04.06.2014 20:28 | reagovat
Theo33 | Matts88@seznam.cz
AvatarTo si dělá "Flower" prdel...? Jako hráč to byl skvělý, ale jeho výroky ...sorry. Jako oficiální ambasador organizace tohle uvést na adresu, který má v našem dresu válet minimálně dalších pět let, je pro mě hodně silný kafe...Doufám, že MB k tomu něco řekne!

Je vidět, že moc rozumu nepobral, už během výluky se vyjadřoval do médií totálně mimo mísu..

Jinak si nemyslím, že Marký by chtěl na Floridu. Ano chce delší kontrakt to je pravda na druhou stranu má jasnou prioritu zůstat v týmu, kde má šanci na úspěch. Potom posledním utkání bylo vidět, že ho to hodně štve...(Vanek v rozhovoru po sezoně, už bylo vidět, jak myslí dopředu...Prust a Weaver včera v rádiu na tsn, jak stále nedokáží pochopit, že už je konec a finále je bez nich...jak dokonalý příklad, kdo tomu dával 70% a kdo 120%)

 
AvatarFinský útočník Joonas Nättinen se po třech letech v zámoří vrací do Evropy, příští sezónu bude hrát za švédské MODO, kde se dohodl na roční smlouvě. Nättinen letos okusil NHL v Montrealu, ale jinak byl kmenovým hráčem farmy v Hamiltonu, kde během 69 utkání AHL vstřelil osm branek a přidal sedm nahrávek.
nhl.cz

Mayer to už taky v zámoří zabalil, teď Nättinen. Ale tohle by zas tak velká ztráta pro organizaci být neměla.
 
AvatarReakce na příspěvek:Tak ono záleží na povaze člověka. A o povaze Markova já velké mínění nemám. Pokud mu jde o úspěchy v NHL, tak tam nepůjde, když o prachy, tak jo a nebyl by první. Gončar se taky na staré kolena upsal Dallasu, byť tam je pravda, že on už SC má. Ale takových hráčů už bylo, kteří šli za prachama... Nedivil bych se a přeju si to.
 
04.06.2014 00:57 | reagovat
bartrand | bartrand@ymail.com
AvatarReakce na příspěvek:Ty kdybys byl sebelepší hokejista a chtěl sebevíc dlouholetou smlouvu, šel bys na floridu? :D Pokud mu nenabídne smlouvu někdo jako Sharks, Kings, St. Louis a podobně, tak nakonec stejně skejsne u nás..
 
AvatarFlorida prý Markovovi nabízí kontrakt na čtyři roky. Andreji, na co čekáš? smajlik
 
AvatarReakce na příspěvek:Určitě, já jsem pro.
 
03.06.2014 10:14 | reagovat
RTW | HHECTOR@azet.sk
AvatarReakce na příspěvek:Tu sú ešte odkazy na predošlé ročníky tých ankiet smajlik
http://habsczech.com/show_text.php?id=nejlepsi-petka
http://habsczech.com/show_text.php?id=hraci-sezony
 
03.06.2014 10:12 | reagovat
RTW | HHECTOR@azet.sk
AvatarTak sezóna je za nami a treba povedať, že dopadla nad očakávania. Dobrý základ pre budúce sezóny. Leto bude dosť rušné pre Bergevina, ale Marc už neraz ukázal, že má proste "nos" na hráčov, ktorý zapadnú do koncepcie Habs. Tak ešte raz vďaka chalanom za krásne zážitky počas tohto ročníka a nie len im ale aj Vám tu na fóre, pretože "spolu tvoríme jeden tím"! smajlik
A mimo tému, niekoľko rokov dozadu, tu boli robené ankety "Nejlepší pětka sezony" a "Nejlepší hráč sezony". Len tak ma napadlo, či by sme sa k tomu nevrátili, ako hlasovanie a podmienky by sa hodili na FB stránku a potom by sa spísal nejaké články k výsledku hlasovania, najprv k tej pätke a potom k najlepšiemu hráčovi, čo vy na to?
 
AvatarTo vyřazení jsem docela špatně kousal, navíc se učím na státnice, tak moc nepřispívám, ale opět ses dobře rozepsal, s téměř se vším souhlasím, tak netřeba nic moc dodávat. Gallant doufám neodejde a na Floridě do toho půjdou s někým zkušenějším, fámy ohledně Plekyho už zase začínají, tak snad se nic dít nebude, ale pravděpodobnost tam je.
Nepodepsání Subbyho během sezony se opravdu ukázalo jako velká chyba...

Tiskovka byla klasická v Marcově podání, vtipná, věcná, ale téměř nic důležitého samozřejmě neřekl, snad jen, že s mladýma bekama počítá, ale je to na nich. Ale pokud odejde jen Murray, tak toho místa opět moc nebude. No uvidíme.
 
01.06.2014 20:32 | reagovat
Theo33 | Matts88@seznam.cz
AvatarNo rozepsal...:) Po vypadnutí jsem měl celý den volno, navíc jsem z toho konce byl trochu vykolejený, tak jsem celý den poslouchal tsn 690 radio, nasledoval asi biliony různých možností, co se v létě mohou udat. No každopádně MB má hodně práce...

Máme tu klidnou variantu, že většina hráčů se vrátí do další sezony a pojede se dál přes trpělivost, a nebo zkusí do toho nějak víc zasáhnout.

Gionta – ač po dvojnásobném zranění bicepsu a přibývajícímu věku, už to není ten Gio co dřív. Si myslím, že pokud bude souhlasit se snížením na 2-2,5 na dvě sezony, tak tu zůstane a bude hrát na křídle třetí lajny. K tomu bych se příkláněl jako k dobrému kroku..Přeci jen je to lídr týmu a i přes slabší PO má v týmu svoji pozici. Na druhou stranu pokud bude chtít 3,5 na 3 roky (což je klidně možné jak naznačoval Gagnon, tak bych do toho nešel)

Markov – strašně těžké. Tady si nemyslím, že bude mít MB koule na to jej pouštět. Z jedný strany v PO zvláště s Rangers měl rychlostně velké problémy. Z druhý, prostě hráče, který odehraje 22-25min za zápas těžko seženou hned...Samozřejmě Beaulieu časem by měl dostat prostor vedle PK na PP ale to nejde hned, ten kluk potřebuje tak 100 zápasů v lize (letos jich měl dostat víc o tom jsem přesvědčen na úkor Frankieho a Murraye), pak to půjde...momenátlně je pro něj místo „jen“ ve třetím páru. Mně by se nejvíc líbilo za 5,5 na rok a řešit to během sezony. To se zdá jako utopie...Jinde totiž Markýmu nalejou na tři roky bez sebemenšího váhání...takže MB se bude muset rozhodnout....(jak moc mě štve, že nešel před loni do toho trajdu s Yandlem či ještě lépe letos za Muzzina s Lewisem...hauu) Tohle bude nejvíc zajímavé...

PK – bridge contract dobrá...(ač každý věděl, jakým tenhle kluk půjde směrem) ale nepodepsat ho během sezony REALLY!? Po tom co předvedl v PO má všechny trumfy v ruce a vypadá to, že opravdu bude nejlépe placeným bekem v lize...Sice ač pro něj mám slabost, nesouhlasím s tím, že by byl lepší než Weber, Suter, Keith či Doughty...ale prostě Norris, Zlatá medaily, úchvatné PO a Phaneufův alabastrový kontrakt za takového „vola“, to jsou všechno argumenty pro něj, takže ač je to moc, dostane přes osm...možná i víc....když vidím Mcdonagha za jak málo je podepsaný, tak jsem nasranej ještě víc..nadruhou stranu PK si svoje prachy zaslouží, je to o třídu nejlepší hráč týmu v poli bez debat. Jen prostě jeho podpis měl přijít dřív :(

Weaver – CHCI HO! TOP 4 bek ani náhodou! top 6 úchvatný a na dva roky jej musíme urvat!

Weise to samé....snad MB nepodhledne skvělému PO a ten kontrakt bude odpovídat tomu, že jde stále o neprověřeného hráče. 1,2 - 1,4 ročně na 3 roky by se mi líbilo...hlavně nic enpřehánět!

O Moenovi s Brierem jsem už psal, podle mě zkusí s nimi jít na trh....uvidíme. Mám oba rád, ale ty peníze prostě nejsou dobré na jejich vytíženost.

F Bůů – klidně ať zůstane, ale jedině už za malý peníz...Jinak Weaver jasná priorita.

Bourque – můj oblíbenec, samozřejmě teď jej všichni chtějí najednou ponechat...zajímavé jsou i názory, co využít najednou jeho ceny a získat za něj dobrou protihodnotu (jaký kontrast proti sezoně kdy by za něj podle fandů nebyl ani pytel puků) jak ale píšu mám ho rád, budu rád když zůstane. Ideální křídlo k Ellerovi. Pokud nezkusí opět EGG line

EGG line mě přivádí k věci která bezesporu příjde...přesunutí Galchenyuka na centra. Teď záleží jestli bude mít MT trpělivost s ním a dá mu tam 20-30 zápasů aby si an to navyknul, pokud ano...jisté je jedno, jeden centr musí z kola ven a to bude víc než zajímavé. Je možnost, že trpělivost či špatné výsledky mu to nedovolí...ale Galchenyuk sem přišel s rolí první centra a při vší úctě k ostatním on jím jednou může být....DD, Pleky, Eller vždycky budou haprovat mezi 2-3 centrem...Myslím, že případné možnosti jsou jasné....MB chce top 4 beka (absolutně chápu, kort kdyby Markov nedopadl) tudíž kdo z nich má největší hodnotu na trhu? To nám je všem jasné...v balíčku s prospektem či draftem z toho něco dobré urve určitě...tohle bude podle mého nejvíc zajímavý proces během léta a začátku sezony!

Ještě tu máme jednoho mého oblíbence. J. Gorges..ač na jeho styl mám slabost, je tu jeden fakt...dlouho době to není bek top 2 vedle Subbana prostě není. 3,9 za sice Fenomenální ale („pouze“)¨blokování střel a hře na PK to není málo, tak se i o něm začíná hodně spekulovat, aby nebyl součástí nějaké výměny. Jemelin se musí zlepšit, pořád to koleno není ono a v play off s ním měl velké problémy.

Samozřejmě ten trade centra či Gorgese je ta druhá možnost léta (poněkud aktivní) ale s kroky, kterým MB chce jít a že prostě top 4 beka potřebuje a pravé křídlo na druhou stranu k Pačesovi by pro mě nebyli vůbec nijak překvapivé (S tím centrem mi to příjde pravděpodobnější než trade Gorgese v tuto chvíi) Ten přerod Galchenyuk zpět na jeho přirozenou pozici je v tomhle krok dopředu a věřím, že časem krok správným směrem.

Samozřejmě s volných hráčů se nabízí Moulson, ale ten v play off také vůbec nic nepředvedl a dokonce byl HS, no nevím jesti za ten balík peněz co bude chtít, by to byl i správný krok. Radši bych viděl spíš nějaký ten trade, jak dosáhnout dobrého křídla či top 4 beka. A docela věřím že to tak i dopadne....

Co třeba nechat Markova jít a podepsat volného Niskanena, ale to jsem asi zas už jen u fantazírování ...to mi příjde i ten trajd pravděpodobnější. Protože hlavně nepřeplácet, jak tupec Nonis o sousedů bez PO...

K Vanekovi z rozhovorů nemám už co říct, ta Minnesota je jeho zbožné přání, tak ať je mu přáno...
Gerrard Gallant má nabídku z Floridy na hlavní kouče, tak abychom neřešili ještě asistenta...

Jsem víc než zvědav, co zítra řekne MB na tiskovce...ale tipuji, že nic a bude mlžit :D
 
AvatarVanek měl na svou obhajobu opravdu jen kecy o chemii, což je nepřípustné. Opravdu bezpáteřní člověk, protože snaha vypadá jinak a to pak jde chemie stranou. Takže nazdar.
Jinak byly rozhovory celkem bez zajímavostí, snad jen opravdu velký respekt Caryho k Budsovi, Bouillon, který končit nechce a role beka na pomezí základní sestavy by mu nevadila, zklamaný a celkem mi přišlo že i naštvaný Murray ze svého vytížení... Jinak ostatní UFA chtějí v Montrealu zůstat. Bude to zajímavé léto.
 
31.05.2014 21:54 | reagovat
Luke | go-habs-go@seznam.cz
AvatarReakce na příspěvek:Tak bez Jardy to nejde smajlik
 
31.05.2014 17:35 | reagovat
Theo33 | Matts88@seznam.cz
AvatarThomas Vanek was healthy. Blames being taken off DD-Pacioretty line for his struggles! unacceptable!
 
AvatarReakce na příspěvek:Tak to nemá chybu smajlik A přesně jsem čekal, že někde na konci zazní Jágr smajlik
 
31.05.2014 16:18 | reagovat
Luke | go-habs-go@seznam.cz
AvatarNěco mimo téma, na pobavení smajlik smajlik

https://www.youtube.com/watch?v=Qx8uiZgyKZw&feature=youtu.be
 
Avatarhttps://www.youtube.com/watch?v=huOUgsDyyAs
Krásné sezonu sumarizující video.

Jinak taky souhlasím s již napsaným. Whityho určitě jako 13. útočníka podepsat, je to srdcař a mám ho hodně rád. Moena snad někde udáme, Bourkýmu bych ještě šanci dal. Giontu jsem v sezoně proklínal, ale pak mi v třetí lajně nevadil, spíš naopak, jenže to by ho MT na konec PO nemohl dát zpět k Plekymu, kde mě svou nemohoucností v koncovce dováděl k šílenství opět. Já bych ho asi nechal jít a C dal Joshovi. Dannyho jsem si po tom slabém začátku oblíbil a určitě bych jej neměnil. Vanek... stále čekám na nějaké objasnění jeho situace, to přece není možné, aby se profi hráč takhle choval. Jsou dvě možnosti. Buď měl fakt nějaké nepříjemné zranění nebo je dávno dohodnutý na smlouvě v Minny a nějací Habs mu tak byli u zadku, což by ale byl bezpáteřní kretén, protože tak daleko se už nemusí nikdy dostat. A mrzí mě to o to víc, že on právě mohl být tím jazýčkem vah, který by sérii otočil na naši stranu, však to málem v G6 udělal... Takže jak říkám, počkejme si na vyjasnění situace, pokud nějaké bude, a pak se bavme dále, protože jak říká Míra, tak wingera jeho typu sháníme leta, takže abysme tady všichni po 40 zápasech základní části se slzou v oku nevzpomínali na Vaneka a jeho skills, když naši kucí se zas nebudou umět trefit.

Gorges je defenzivně skvělý, ale je pravda, že on Subbyho nepodpoří v útoku tak, jak Seabrook Keitha, ale zase to za ním často hasí, takže spokojenost.
Jsem snad největší Markovův "fanoušek", takže bych si moc přál jeho sbohem a šáteček, pořád doufám... Jemelinovo zranění ukázalo, že v PO chyběl, když bude víc konstantní, tak si ty prachy nakonec zaslouží a bude dobrý. Murray, Parros díky kluci za služby, ale ahoj, Frankie Boo se vyjádřil, že hrát chce a nehodlá končit. No kdyby dostal pozici až za mladýma jako pojistka tak ano, jinak taky nazdar, ale bojím se, že podepíšeme jak Markova, tak jeho a na mladé moc místa opět nezbyde. Mike Weaver, mimochodem super video Theo, mě uchvátil svými výkony a strašně jsem si jej oblíbil. Jeho jediného bych já z beků veteránů podepsal.

Larry, Weisy, Subby jasné podpisy, byť to asi nebude lehké. U Subbyho se taky bojím offer sheetu, když se to bude protahovat, protože takového beka by chtěli všude, snad i v Bostonu. Někdy ho i tady strašně málo doceňujeme... Jeho reálná cena na UFA trhu je i před devět mega ročně, to je prostě fakt, my jen musíme doufat, že jako RFA si vezme max 8.
 
AvatarTheo se slušně rozepsal, ale ve většině věcí naprostý souhlas. Mě třeba Markov nezklamal, takovou hru jsem tak nějak čekal - u něj k nějakému PO vzepětí snad ani dojít nemůže a nelze ho čekat! Jemelin střídal výborné okamžiky se slabšími, ale vyloženě mi nevadil. Gorges ano, do prvního páru není, ale je to společně s Weaverem nejlepší defenzivní bek do PO, pro mě tedy jednoznačně. Murray musí skončit, u Bouillona bych klidně ještě sezónu vydržel, pokud bude vedle něj pravidelně nastupovat jeden z mladíků Beaulieu, Tinordi nebo Pateryn. O Subbanovi netřeba mluvit, tady bude rozhodující výše smlouvy - mám obavy, aby ho nechtěl některý z GM přeplatit, pak by nás to stálo hodně peněz...smajlik. Pro mě by samozřejmě řešením byl odchod Markova, ale to nevypadá zdaleka reálně...
V útoku jasným aspirantem č.1 na odchod určitě Vanek a to i přesto, co jsme za něj utratili - hráč s takovým přístupem nemá v mužstvu co dělat, i kdyby byl největší hvězdou! Dále pryč Moen, asi i Gionta, Whitea bych si určitě ponechal - je to srdcař a šanci v PO měl dostat. Bourque je otazník - ale pokud bych měl protrpět jeho klasickou základní část a pak od něj vidět tyhle výkony v PO, říkám jasně ANO! Briere by mně vůbec nescházel, i když ho trochu obdivuju za jeho trpělivost s tím, co s ním Therrien dělal a co při tom ještě dokázal na ledě provádět...!
Takže suma sumárum - na léto stále letitý úkol a to přivést kvalitní, střelecky disponované křídlo a beka do prvních dvou párů. Tohle by mně bohatě stačilo...
 
30.05.2014 22:46 | reagovat
Mattew | NovakMatous@seznam.cz
AvatarNedá se nic dělat, Rangers nás v tomhle zápase jasně přejeli a zaslouženě jdou dál. Každopádně pěkná sezona, finále konference super a hezký prodloužení sezony mezi top 4 smajlik
 
30.05.2014 20:59 | reagovat
bartrand | bartrand@ymail.com
AvatarPěkně napsáno Theo, ale Giontu bych nepodepisoval, a na místě MB (a i proto že ho nemám rád) bych chtěl vidět trejd Budaje a Tokarskiho trvale u prvního týmu.


The Montreal ?#?Canadiens? have signed D Dalton Thrower to a three-year, entry-level contract.
Thrower, 20, recorded 39 points (12 goals, 27 assists) in 42 games with the ?#?WHL?’s Vancouver ?#?Giants? in 2013-14. The 6’00’’, 203 lb native of Squamish, British Columbia, was selected by the Canadiens in the second round, 51st overall at the 2012 ?#?NHLEntryDraft?.
 
30.05.2014 11:52 | reagovat
Theo33 | Matts88@seznam.cz
AvatarTo zklamání po vypadnutí je vždycky obrovské. Za sebe mohu říct, že ještě větší než v 2010, kde jsme čekal, že fyzicky nám musí dojít.

V sérii s týmem, co hrál obě série na sedm utkání jsem to čekal méně. Bohužel MT to od série s Bostonem hodně točit na menší počet hráčů a naše čtvrtá řada prostě oproti té Rangers byla minimálně ve hře. PK s Markym už toho měli dost. K Vanekovi se vracet už nebudu...už jsem to psal mnohokrát, pokud neměl vážné zranění, tak si nezaslouží víc nosit nejhezčí dres v NHL. Zklamala mě dvojce Markov Jemelin (no zklamala, u nich jsem to poměrně čekal v PO a teď zvlášť s rychlými Rangers měli velké problémy) Prostě Markova podepsat max na rok, ale bojím se (co hovoří náznaky) že už jsou s agentem téměř dohodnutí na dlouhodobějším kontraktu. :( Jemelin se musí zlepšit jinak ten jeho kontrakt bude velký problém...

Podle mě se v PO ukázalo, že ať mám Gorgyho hrozně moc rád, že to prostě hráč jako PK potřebuje k sobě ještě o třídu kvalitnějšího parťaka...(podle mě to opět otevře možnost trajdu nějakého z našich útočníku za dobrého beka, bude se opět mluvit o Chicagu) podívejte se s kým hraje Mcdonagh s kým Keith. Při vší úctě k Gorgymu je to obránce 2-3 páru. To mě opět vrací k tomu Mcdonaghovi, je to neskutečně vzteku...s chladnou hlavou říkám ten by s PK tvořil nejlepší obranný par od dob Robinson Lapointe. Tohle hrozně těžce koušu :(

Jsem zvědav co bude s Giontou, jestli se dohodnou na 2 mega, pak hráč do třetí lajny a lídr kabiny dobré...ale víc bych mu asi už nedával. Čekám že se pokusí udat v létě Moena, což je asi logický krok 1,8 nemůžeš platit za hráče do 4 lajny, kort když je tu teď Weise a Prust který bere na svoji úlohu dost. Brandona mám rád, tak doufám že dá ramena do pořádku a bude dobrý jak loňskou sezonu! Situace kolem magic Briera bude zajímavá...s MT si nesedli...MT má na stole (podepsaný) kontrakt na roky dopředu 3-4, takže čekám budou dělat vše proto aby jej vzal jiný tým. Mám toho kluka rád, nikdy jsem se tím netajil. V PO ukázal svůj čich i přes minimální ice time. Často ale bylo znát, že už to není ono.

Jako povinnost považuji podepsání tohohle kluka https://www.youtube.com/watch?v=M5F_moBbpi0 Není hráč, který by si mě získal po svém příchodu víc než Dream Mike! Poctivec každým coulem, radost vidět CH na takovém hráči!

Doufám, že Beaulieu i přes špatný šestý zápas bude v top 6 v příští sezoně a Tinordi a Pateryn dostanou minimálně často čuchnout. Murray, Frankie, Parros asi i Whitie good bye. U druhého jmenovaného patří velký díky, vždycky to byl srdcař a oblíbenec fanoušků Habs. To poděkování za roky v našem dresu si zaslouží!

teď jen čekat, kolik si řekne Subban a Eller po skvělem PO. U prvního se balík čekal, teď se posunuje už do astronomických sfér, ale prostě MB ví, že bez něj = no chance! Eller se trochu bojím, že nebude chtít po tomhle málo, ale modlím se že bude nakonec rozumný. 3 mega ročně po dobu 3-4 let mi přijdou fér. Jsem zvědav, jestli Burký přesvědčil GM...u toho kluka to ale bude pořád stejné...skvělé zápasy střídat s totálně neviditelnými výkony o tom jsem přesvědčen...přesto bych se jej nezbavoval.

Draft bude zajímavý, doufám že Timmins bude mít zas hlavní slovo, protože McCarron byl tip Shane Churli a obávám se, že tady se koukal jen na parametry před hokejovými kvalitami a Mike v první sezoně v Londonu opravdu nic moc....spíš velký nic než moc (Jak moc mě štve, že jsme si enchali utéct Manthu, ač MB se snažil dostat na lepší pozici v draftu) Přesto takový De la Rose je podle mě daleko lepší hráč. Dobrých prospectů máme dost, ač mezi nimi je opět řada menších hráčů, o to však kvalitnějších :) Colberge je škoda, ale MB nic nevyčítám. Měl koule na trade, za mě ukazuje, že je to hodně kvalitní GM. Já mu věřím!

No nic byl to hell of a run, díky za diskuzi po celou sezonu na výborné úrovni. Neznám jiné české sportovní stránky, které bych navštěvoval s větším zájmem a potěšením.

A snad za rok uvidíme zápasy v Bell Centru i v červnu...nebyli jsme tomu daleko. Krásný rok! MB staff vrátil zpět pýchu do mekky hokeje!
 
 
Související zápas
 
 
detail zápasu
 
 
vs. New York Rangers
 
 
přehled všech zápasů
 
 
Nejnovější články
 
 
archiv článků
 
 
Napsali jsme 03.10
 
 
 
 
Tabulka
 
P.TýmZ.SkoreB.
 
celá tabulka
 
 
Aktuálně z fóra
 
  • Na první přípravák škoda našich oslabení, dostat tři fíky... ... | více
  • Nádhera a přesně jak tady padlo tak za dva ... | více
  • Jak jsem psal, setrvání Petryho v Montrealu bylo po ... | více
  • Takže Petry do Detroitu za jiného beka Lindströma a ... | více
  • Co vím, tak Petry chtěl pryč kvůli kovidovým restrikcím ... | více
 
 
 
 

Kontakt na redakci | RSS | přidat k oblíbeným

 
Eurolanche.com GO Sharks!

© Copyright - Všechna loga a známky NHL, jakožto další zde zobrazené vlastnické materiály jsou vlastnictvím NHL, NHL Enterprises, L. P. a příslušných týmů. © NHL Enterprises, L.P. Všechna práva vyhrazena.

Web created by Martin Formánek (martin.formanek(at)gmail.com) | design by Aleš Koňařík